Audi збільшила потужність та запас ходу у Q4 e-tron та Q4 Sportback e-tron

0
218
UPG

Електричний кросовер Audi Q4 e-tron та його купеподібна версія Q4 Sportback e-tron, які були вперше представлені навесні 2021 року, одночасно пройшли планову модернізацію. Обом моделям переглянули силові установки та набір стандартного оснащення, водночас змінивши номенклатуру найменувань. У Європі прийом замовлень на новинки відкриється 26 вересня, ціни починаються з 52 950 євро (56 350 доларів).

У Audi Q4 e-tron залишилися версії із заднім і повним приводом, водночас всі вони тепер оснащуються блоком акумуляторів корисною ємністю 77 кіловат-годин (загальна — 82 кіловат-години).  А ось варіант з індексом 35 e-tron і батареєю корисною ємністю 52 кіловат-години з лінійки прибрали.

За рахунок нової «хімії» збільшено максимальну потужність заряджання постійним струмом: для монопривідних версій вона тепер становить 135 кіловат, для повнопривідних — 175 кіловат. В ідеальних умовах можна зарядитися з 10 до 80 відсотків за 28 хвилин. При досягненні цього значення активується функція автоматичного захисту, що обмежує рівень заряду для продовження терміну служби батареї.

Задні колеса завжди обертає новий 286-сильний електромотор (до цього були версії на 170 і 204 к.с.), що розганяє моноприводні Q4 45 e-tron і Q4 Sportback 45 e-tron до сотні за 6,7 секунди. Повнопривідні модифікації з аналогічним числовим індексом мають аналогічну максимальну потужність і виконують ту саму вправу на 0,1 секунди швидше. На верху діапазону тепер знаходяться 340-сильні версії з індексом 55, що набирають 100 км/год за 5,4 секунди. Максимальна швидкість у всіх випадках становить 180 км/год: до оновлення так міг розганятися лише 299-сильний Q4 50 e-tron quattro, тепер відправлений у відставку разом із модифікаціями 35 e-tron та 40 e-tron.

Застосування нового мотора та вдосконалених систем температурного контролю та охолодження позитивно позначилося на запасі ходу кросоверів. Наприклад, базове крос-купе Audi Q4 Sportback 45 e-tron здатне подолати до 562 кілометрів за циклом WLTP. Для порівняння, дореформений 204-сильний Q4 Sportback 40 e-tron з тією самою батареєю має проїжджати 534 кілометри.

Також Audi внесла зміни в налаштування системи кермування та підвіски електрокросоверів. Відмова від молодших версій зробила базове оснащення багатшим: тепер до нього входять 10,25-дюймовий «віртуальний кокпіт», медіасистема MMI navigation plus, підігрів передніх сидінь, сервопривід багажних дверей. Серед нових опцій – асистент зміни смуги руху, що працює в парі з адаптивним круїз-контролем, а також генератор штучного звуку з особливим саундом, який повинен не просто повідомляти учасників руху про наближення електромобіля, а й відрізняти оновлений Q4 e-tron від інших електромобілів включно інші моделі Audi.

З кінця цього року Audi Q4 e-tron випускатимуть на заводі в Брюсселі, окрім наявного виробництва в німецькому Цвіккау. Це пов’язано зі зростанням попиту на модель, яка відіграла значну роль у збільшенні поставок електромобілів німецької марки – на 51,2% за підсумками першого півріччя 2023-го. Водночас в Брюсселі вже випускають старші Q8 e-tron і Q8 Sportback e-tron, раніше відомі як «просто e-tron».

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Будь ласка, введіть свій коментар!
Будь ласка, введіть своє ім'я тут

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.