Нещодавно оновлений Тусон став першою моделлю марки з дизель-електричною силовою установкою.
Комбінована силова установка перетворила Hyundai Tucson на найпотужнішу версію моделі.
Силова установка складається з дволітрового дизельного двигуна, 48-вольтового літій-іонного акумулятора на 0,44 кВт/год, LDC-конвертера, інвертора та стартер-генератора та системи рекуперації енергії при гальмуванні. Продуктивність такої комбінації становить 183 кінські сили. При цьому гібридний Тусон споживає на 7 відсотків менше пального і більш дружній до навколишнього середовища.
Гібридний Hyundai Tucson використовує шестиступінчату механічну коробку передач або опціональний восьмиступінчатий “автомат”, що спрямовує оберти на обидві осі кросовера.
“Завдяки новій гібридній системі для нашої найкращої моделі, ми продовжуємо розширювати стратегію електрифікації бренду, аби зробити чисті технології доступними для ще більшої кількості клієнтів”, – заявив віце-президент з маркетингу та продуктів Hyundai Europe Андреас-Крістоф Хофманн.
До європейських дилерів гібридний Tucson потрапить вже цього літа, тож скоро стане відома й вартість. А наступного року кросовер отримає ще одну модифікацію з м’яким гібридом на базі 1,6-літрового дизеля.
Porsche готує до виходу нове покоління свого культового спорткара 718 Cayman 2026, і, хоча до…
Коли виробник обіцяє запас ходу 600 або 700 км, насправді електромобіль проїжджає менше. Причина —…
За підсумками вересня 2025 року Tesla Model Y знову очолила рейтинг найпопулярніших нових автомобілів у…
Багатьох водіїв хвилює питання, чому подушки безпеки іноді не спрацьовують під час аварії. Суть у…
Питання переобладнання фар регулюється пунктом 31.4.7 Правил дорожнього руху, який забороняє встановлення світлових приладів, не…
Toyota, як і її конкуренти, активно рухається в бік електрифікації та поступово розширює лінійку моделей…
Leave a Comment