Нещодавно оновлений Тусон став першою моделлю марки з дизель-електричною силовою установкою.
Комбінована силова установка перетворила Hyundai Tucson на найпотужнішу версію моделі.
Силова установка складається з дволітрового дизельного двигуна, 48-вольтового літій-іонного акумулятора на 0,44 кВт/год, LDC-конвертера, інвертора та стартер-генератора та системи рекуперації енергії при гальмуванні. Продуктивність такої комбінації становить 183 кінські сили. При цьому гібридний Тусон споживає на 7 відсотків менше пального і більш дружній до навколишнього середовища.
Гібридний Hyundai Tucson використовує шестиступінчату механічну коробку передач або опціональний восьмиступінчатий “автомат”, що спрямовує оберти на обидві осі кросовера.
“Завдяки новій гібридній системі для нашої найкращої моделі, ми продовжуємо розширювати стратегію електрифікації бренду, аби зробити чисті технології доступними для ще більшої кількості клієнтів”, – заявив віце-президент з маркетингу та продуктів Hyundai Europe Андреас-Крістоф Хофманн.
До європейських дилерів гібридний Tucson потрапить вже цього літа, тож скоро стане відома й вартість. А наступного року кросовер отримає ще одну модифікацію з м’яким гібридом на базі 1,6-літрового дизеля.
Не так давно в Верховній Раді з'явився законопроєкт, який має на меті зробити покарання за…
Коли потрапляєш у туман, просто нічого не видно. Відчуття таке, ніби ти їдеш у молоці,…
Багато автовласників, отримуючи при порушенні правил нечіткі знімки з дорожніх камер, помилково вважають, що вони…
Зараз, коли ціни на бензин просто зашкалюють, а грошей у багатьох не вистачає, на ринку…
BMW M3 готується до повернення у сьомому поколінні, пропонуючи вибір між класичним рядним шестициліндровим двигуном…
Шини псуються не тільки від їзди, а й від того, як їх зберігати. Якщо зробити…
Leave a Comment