Численні міркування в Інтернеті про те, як має розтікатися «правильна» крапля палива на білому папері, або як не повинен пахнути бензин — на практиці не завжди застосовні: їхня похибка становить близько 100% (технічний + людський фактор). На сьогоднішній день існують побутові бензиномери (нафтоденсиметри), але і вони дозволяють лише відрізнити бензин від солярки, і не здатні виміряти кількість домішок чи величину октанового числа.
Таким чином, автолюбителю залишається визначити якість бензину лише за фактом – за поведінкою свого автомобіля. Неякісний бензин поводиться таким чином:
1. Збільшується витрата палива.
2. Спочатку справний автомобіль погано заводиться (або взагалі не заводиться), глухне.
3. Знижується розгінна динаміка та потужність.
4. Двигун працює з перебоями, «стрибають» оберти на неодруженому ходу.
5. Утворюється чорний чи червоний нагар на свічках запалювання.
Leave a Comment