Коли справа доходить до перегріву в жарких умовах, порівняння варіатора та гідромеханічної автоматичної коробки є актуальним. Світло на це питання пролив автомобільний експерт.
І варіатори, і гідромеханічні АКПП використовують гідротрансформатор, який відіграє неабияку роль у виробленні тепла. У варіаторах тепловиділення може відбуватися не завжди, але частіше. Цьому сприяє інтенсивне перемішування рідини у гідротрансформаторі.
У сучасних автоматичних коробках передач, особливо з великою кількістю швидкостей, система управління постійно регулює передачі навіть за незначних змін умов руху, щоб оптимізувати витрату палива. В результаті часто спрацьовування фрикціонів в трансмісії призводить до підвищеного тепловиділення.
Навпаки, варіатори мають унікальну конструкцію, що забезпечує відносно меншу тепловиділення. У цих трансмісіях потік потужності залишається безперервним за рахунок постійного зчеплення шківів з ременем або ланцюгом. Ця конструктивна особливість сприяє зменшенню тепловиділення. Тому в порівнянних умовах варіатор, ймовірно, працюватиме трохи холодніше, ніж автоматична гідромеханічна коробка передач через властиві їй конструктивні особливості.
Електромобілі ламаються рідше, ніж можна було уявити. За даними британського автоклубу AA, у 2024 році…
Mercedes-Benz отримав схвалення на систему автономного керування DRIVE PILOT рівня 3, яка тепер дозволяє автомобілям…
Коли тебе зупиняє поліція, це завжди стрес. Незважаючи на те, що ситуація не така вже…
Toyota представила олдскульний трирядний кросовер на базі Hilux Сamp. Новинка, що отримала назву Hilux Rangga…
Toyota Camry 2025 була визнана "Автомобілем року" за версією видання CarBuzz, підтверджуючи свою роль у…
У сервісній книжці кожного автомобіля вказано, через який час потрібно міняти моторне масло. Однак деякі…
Leave a Comment