Статті

Що перегрівається у спеку сильніше: варіатор чи класична АКПП

Коли справа доходить до перегріву в жарких умовах, порівняння варіатора та гідромеханічної автоматичної коробки є актуальним. Світло на це питання пролив автомобільний експерт.

І варіатори, і гідромеханічні АКПП використовують гідротрансформатор, який відіграє неабияку роль у виробленні тепла. У варіаторах тепловиділення може відбуватися не завжди, але частіше. Цьому сприяє інтенсивне перемішування рідини у гідротрансформаторі.

У сучасних автоматичних коробках передач, особливо з великою кількістю швидкостей, система управління постійно регулює передачі навіть за незначних змін умов руху, щоб оптимізувати витрату палива. В результаті часто спрацьовування фрикціонів в трансмісії призводить до підвищеного тепловиділення.

Навпаки, варіатори мають унікальну конструкцію, що забезпечує відносно меншу тепловиділення. У цих трансмісіях потік потужності залишається безперервним за рахунок постійного зчеплення шківів з ременем або ланцюгом. Ця конструктивна особливість сприяє зменшенню тепловиділення. Тому в порівнянних умовах варіатор, ймовірно, працюватиме трохи холодніше, ніж автоматична гідромеханічна коробка передач через властиві їй конструктивні особливості.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Топ-5 надійних японських кросоверів за 20 тис доларів, які легко проходять 300 тисяч км

Навіть з відносно невеликим бюджетом у 20 тис доларів на вторинному ринку можна знайти кілька…

15.12.2025

Toyota готує розширення модельного ряду електричних SUV

Toyota представила новий Urban Cruiser - компактний електричний кросовер B-класу для європейського ринку. Модель не…

15.12.2025

Названо найпоширеніші помилки на практичному іспиті ТСЦ МВС

Практичний іспит у сервісних центрах МВС є обов'язковим для отримання посвідчення водія. Його мета -…

15.12.2025

Прототип Range Rover Sport SVR помічено на Нюрбургрингу (ФОТО)

На Нюрбургрингу помітили агресивний прототип Range Rover Sport SV, ймовірно, нову версію SVR. Машина має…

15.12.2025

Volkswagen запускає нову еру гібридних електрокарів

Volkswagen розглядає випуск електромобілів із технологією range-extender - невеликий двигун внутрішнього згоряння працює як генератор…

15.12.2025

Автобренди знову продають однакові авто під різними логотипами

Автомобільні бренди знову повертаються до практики, коли під різними назвами продають майже однакові машини, змінюючи…

15.12.2025