Коли справа доходить до перегріву в жарких умовах, порівняння варіатора та гідромеханічної автоматичної коробки є актуальним. Світло на це питання пролив автомобільний експерт.
І варіатори, і гідромеханічні АКПП використовують гідротрансформатор, який відіграє неабияку роль у виробленні тепла. У варіаторах тепловиділення може відбуватися не завжди, але частіше. Цьому сприяє інтенсивне перемішування рідини у гідротрансформаторі.
У сучасних автоматичних коробках передач, особливо з великою кількістю швидкостей, система управління постійно регулює передачі навіть за незначних змін умов руху, щоб оптимізувати витрату палива. В результаті часто спрацьовування фрикціонів в трансмісії призводить до підвищеного тепловиділення.
Навпаки, варіатори мають унікальну конструкцію, що забезпечує відносно меншу тепловиділення. У цих трансмісіях потік потужності залишається безперервним за рахунок постійного зчеплення шківів з ременем або ланцюгом. Ця конструктивна особливість сприяє зменшенню тепловиділення. Тому в порівнянних умовах варіатор, ймовірно, працюватиме трохи холодніше, ніж автоматична гідромеханічна коробка передач через властиві їй конструктивні особливості.
Якщо ви шукаєте автомобіль з пробігом і хочете уникнути проблем із корозією, важливо не лише…
Чутки про повернення V8 у топову версію Mercedes-AMG CLE 63 2026 нарешті отримали підтвердження. Німецький…
Bentley представив оригінальну версію свого позашляховика Bentayga 2026 року. Цей автомобіль - не результат роботи…
Більшість сучасних автомобілів оснащуються кондиціонером. Він дає змогу врятуватися від спеки в літній період, крім…
Багато водіїв стикалися з ситуацією, коли автомобіль раптово застрягає на ґрунтовій дорозі, особливо навесні або…
Власники авто, які часто паркуються на щільно заставлених стоянках біля торгових центрів чи в місті,…
Leave a Comment