Коли справа доходить до перегріву в жарких умовах, порівняння варіатора та гідромеханічної автоматичної коробки є актуальним. Світло на це питання пролив автомобільний експерт.
І варіатори, і гідромеханічні АКПП використовують гідротрансформатор, який відіграє неабияку роль у виробленні тепла. У варіаторах тепловиділення може відбуватися не завжди, але частіше. Цьому сприяє інтенсивне перемішування рідини у гідротрансформаторі.
У сучасних автоматичних коробках передач, особливо з великою кількістю швидкостей, система управління постійно регулює передачі навіть за незначних змін умов руху, щоб оптимізувати витрату палива. В результаті часто спрацьовування фрикціонів в трансмісії призводить до підвищеного тепловиділення.
Навпаки, варіатори мають унікальну конструкцію, що забезпечує відносно меншу тепловиділення. У цих трансмісіях потік потужності залишається безперервним за рахунок постійного зчеплення шківів з ременем або ланцюгом. Ця конструктивна особливість сприяє зменшенню тепловиділення. Тому в порівнянних умовах варіатор, ймовірно, працюватиме трохи холодніше, ніж автоматична гідромеханічна коробка передач через властиві їй конструктивні особливості.
У Києві вирішили оновити "лежачих поліцейських" для покращення ситуації на дорогах і зменшення аварій. Богдан…
Новий Range Rover Sport втратив V8 і сильно подешевшав. У Китаї стартував продаж версії 2025…
Генеральний директор Mercedes-Benz Group Ола Калленіус особисто представив прототип повністю електричного CLA, який має піти…
Tesla вирішила поставити на паузу проект із випуску бюджетного електромобіля за $25 тисяч. Звучить, ніби…
Hyundai представила оновлений електромобіль Ioniq 5 2025 року . Ця модель стала першою, виробленою на…
Покупців авто з пробігом лякає можливість зіткнутися зі скрученим пробігом, а також юридичними та прихованими…
Leave a Comment