Коли справа доходить до перегріву в жарких умовах, порівняння варіатора та гідромеханічної автоматичної коробки є актуальним. Світло на це питання пролив автомобільний експерт.
І варіатори, і гідромеханічні АКПП використовують гідротрансформатор, який відіграє неабияку роль у виробленні тепла. У варіаторах тепловиділення може відбуватися не завжди, але частіше. Цьому сприяє інтенсивне перемішування рідини у гідротрансформаторі.
У сучасних автоматичних коробках передач, особливо з великою кількістю швидкостей, система управління постійно регулює передачі навіть за незначних змін умов руху, щоб оптимізувати витрату палива. В результаті часто спрацьовування фрикціонів в трансмісії призводить до підвищеного тепловиділення.
Навпаки, варіатори мають унікальну конструкцію, що забезпечує відносно меншу тепловиділення. У цих трансмісіях потік потужності залишається безперервним за рахунок постійного зчеплення шківів з ременем або ланцюгом. Ця конструктивна особливість сприяє зменшенню тепловиділення. Тому в порівнянних умовах варіатор, ймовірно, працюватиме трохи холодніше, ніж автоматична гідромеханічна коробка передач через властиві їй конструктивні особливості.
Тривалий простій автомобіль, особливо з неповним баком, може призвести до серйозних проблем із двигуном через…
Експерт радить насамперед оцінити стан шин: сильно зношені покришки знижують прохідність незалежно від дорожнього просвіту…
Nissan офіційно оголосив ціну нового електромобіля Leaf третього покоління. Базова версія S Plus оцінена в…
Власники сучасних електромобілів часто розлучаються зі своїми авто значно швидше, ніж очікували. Основні причини -…
Багато хто мріє про старий автомобіль, але кожному хочеться, щоб він був надійним і не…
Експерти наголошують, що з настанням холодів акумулятор зазнає значно більшого навантаження, тому для перевірки його…
Leave a Comment