Статті

Що перегрівається у спеку сильніше: варіатор чи класична АКПП

Share

Коли справа доходить до перегріву в жарких умовах, порівняння варіатора та гідромеханічної автоматичної коробки є актуальним. Світло на це питання пролив автомобільний експерт.

І варіатори, і гідромеханічні АКПП використовують гідротрансформатор, який відіграє неабияку роль у виробленні тепла. У варіаторах тепловиділення може відбуватися не завжди, але частіше. Цьому сприяє інтенсивне перемішування рідини у гідротрансформаторі.

У сучасних автоматичних коробках передач, особливо з великою кількістю швидкостей, система управління постійно регулює передачі навіть за незначних змін умов руху, щоб оптимізувати витрату палива. В результаті часто спрацьовування фрикціонів в трансмісії призводить до підвищеного тепловиділення.

Навпаки, варіатори мають унікальну конструкцію, що забезпечує відносно меншу тепловиділення. У цих трансмісіях потік потужності залишається безперервним за рахунок постійного зчеплення шківів з ременем або ланцюгом. Ця конструктивна особливість сприяє зменшенню тепловиділення. Тому в порівнянних умовах варіатор, ймовірно, працюватиме трохи холодніше, ніж автоматична гідромеханічна коробка передач через властиві їй конструктивні особливості.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Поломки електромобілів знизилися до рекордного мінімуму

Електромобілі ламаються рідше, ніж можна було уявити. За даними британського автоклубу AA, у 2024 році…

17.12.2024

Mercedes-Benz отримав схвалення на автономне керування 3-го рівня

Mercedes-Benz отримав схвалення на систему автономного керування DRIVE PILOT рівня 3, яка тепер дозволяє автомобілям…

17.12.2024

Топ-5 помилок водіїв при зупинці поліцією та поради адвоката

Коли тебе зупиняє поліція, це завжди стрес. Незважаючи на те, що ситуація не така вже…

17.12.2024

Недорогий пікап Toyota Hilux Сamp перетворився на трирядний кросовер

Toyota представила олдскульний трирядний кросовер на базі Hilux Сamp. Новинка, що отримала назву Hilux Rangga…

17.12.2024

Toyota Camry 2025 здобула перемогу в номінації «Автомобіль року»

Toyota Camry 2025 була визнана "Автомобілем року" за версією видання CarBuzz, підтверджуючи свою роль у…

17.12.2024

Чому не варто міняти моторне масло кожні 10 тисяч км: пояснення автоекспертів

У сервісній книжці кожного автомобіля вказано, через який час потрібно міняти моторне масло. Однак деякі…

17.12.2024