Барабанні гальма, хоч і є більш старою та відомою конструкцією, досі використовуються багатьма автовиробниками у різних моделях, включаючи бюджетні седани та кросовери. Однак ці гальма вимагають регулярного обслуговування, а недбале ставлення до них може призвести до серйозних аварій.
Барабанні гальма є пристроями закритого типу і мають тенденцію перегріватися швидше, ніж дискові, особливо при підвищених навантаженнях або при агресивному керуванні гірськими дорогами. Коли гальмівні колодки перегріваються і «зварюються», вони втрачають здатність забезпечувати ефективне уповільнення, що призводить до збільшення гальмівного шляху та збільшення ризику аварій.
Незначні аварії та пошкодження кузова через повільніше спрацьовування барабанних гальм порівняно з дисковими. Водії можуть зіткнутися із труднощами в керуванні транспортним засобом при різкому гальмуванні. Це повільніше реагування може призвести до невеликих аварій, пошкодження кузова автомобіля та крихких пластикових бамперів, що призведе до дорогого ремонту.
Барабанна гальмівна система має менш стабільні характеристики через нестабільну пляму контакту між гальмівною колодкою та внутрішньою поверхнею барабана. Крім того, барабанні гальма пропонують менше можливостей для регулювання порівняно з дисковими гальмами, що може вплинути на їхню загальну продуктивність.
Електромобілі вже міцно входять у наше повсякденне життя, проте навколо них досі багато міфів. Часто…
Carscoops повідомляє , що під час дорожньої пригоди прототип BMW iX3 зіткнувся лоб у лоб…
Volkswagen готує для шанувальників "гарячих" хетчбеків справжню сенсацію: підрозділ R розробляє екстремальну версію Golf R…
Кожен водій знає, що співробітники поліції часто спостерігають за потенційними п'яними водіями за кермом у…
Осінь для автомобіля в Україні – справжнє випробування: різкі зміни температури, дощі, бруд та наслідки…
Audi завершує підготовку нового покоління RS 6 Avant, і вже майже без камуфляжу прототипи моделі…
Leave a Comment