Барабанні гальма, хоч і є більш старою та відомою конструкцією, досі використовуються багатьма автовиробниками у різних моделях, включаючи бюджетні седани та кросовери. Однак ці гальма вимагають регулярного обслуговування, а недбале ставлення до них може призвести до серйозних аварій.
Барабанні гальма є пристроями закритого типу і мають тенденцію перегріватися швидше, ніж дискові, особливо при підвищених навантаженнях або при агресивному керуванні гірськими дорогами. Коли гальмівні колодки перегріваються і «зварюються», вони втрачають здатність забезпечувати ефективне уповільнення, що призводить до збільшення гальмівного шляху та збільшення ризику аварій.
Незначні аварії та пошкодження кузова через повільніше спрацьовування барабанних гальм порівняно з дисковими. Водії можуть зіткнутися із труднощами в керуванні транспортним засобом при різкому гальмуванні. Це повільніше реагування може призвести до невеликих аварій, пошкодження кузова автомобіля та крихких пластикових бамперів, що призведе до дорогого ремонту.
Барабанна гальмівна система має менш стабільні характеристики через нестабільну пляму контакту між гальмівною колодкою та внутрішньою поверхнею барабана. Крім того, барабанні гальма пропонують менше можливостей для регулювання порівняно з дисковими гальмами, що може вплинути на їхню загальну продуктивність.
Цього року Toyota представила шосте покоління кросовера RAV4, але наразі у продажу в різних країнах…
У жовтні 2025 року на європейському ринку було продано 1 091 904 легкових автомобілів, що на 4,9%…
Дизельні двигуни довго були популярні в Європі: у 2010-х вони складали понад половину продажів нових…
Toyota представила глибоко оновлений електричний кросовер bZ4X. Автомобіль отримав дві нові батареї на 57,7 та…
У жовтні в Західній Європі вперше за тривалий час зафіксували невеликий розворот у дизельному сегменті.…
Коли патруль зупиняє автомобіль, водій часто розгублюється, особливо якщо інспектор впевнений у своїй правоті й…
Leave a Comment