Качаємо колеса
При їзді по асфальту є сенс підвищити тиск у шинах на 0,1-0,2 бара. Виграєте 1-2%.
Вибираємо паливо
Через низькооктановий нерекомендований бензин можна позбутися гарантії, якщо під час поломки його виявлять. А ось дорожчий (АІ-98 або 100) у спеку запобігатиме детонації і продовжить життя двигуна. Економія на ремонтах.
Закриваємо вікна
І відчинені вікна, і кондиціонер “з’їдять” приблизно 0,5-1,0 л/100 км. Але з кондиціонером і температура комфортніша, і шуму менше.
Міняємо фільтр
У разі забрудненого фільтра погіршується наповнення циліндрів і зростає витрата палива (приблизно на 2%).
Людський фактор
Витрата пального у спокійного та імпульсивного водіїв в однакових умовах може відрізнятися вдвічі. Також високі швидкості вимагають частіших зупинок на відпочинок і заправку. Великого виграшу в середній швидкості не вийде.
В Україні обов'язковий техогляд для приватних легкових автомобілів скасували ще у 2011 році, і ця…
Новий Chevrolet Corvette, незважаючи на спортивний характер і складну конструкцію, знову довів свою надійність. Згідно…
Якщо в бензобак потрапляє вода, двигун починає працювати нестабільно, а при серйозному забрудненні може взагалі…
В останньому подкасті Джо Рогана Ілон Маск розповів про плани Tesla представити нове покоління спорткара…
Toyota Camry багато років вважається символом надійності та довговічності, проте навіть цей седан має слабкі…
Кіберспорт давно перестав бути лише дитячим захопленням - сьогодні це повноцінна індустрія, що стрімко розвивається.…
Leave a Comment