Качаємо колеса
При їзді по асфальту є сенс підвищити тиск у шинах на 0,1-0,2 бара. Виграєте 1-2%.
Вибираємо паливо
Через низькооктановий нерекомендований бензин можна позбутися гарантії, якщо під час поломки його виявлять. А ось дорожчий (АІ-98 або 100) у спеку запобігатиме детонації і продовжить життя двигуна. Економія на ремонтах.
Закриваємо вікна
І відчинені вікна, і кондиціонер “з’їдять” приблизно 0,5-1,0 л/100 км. Але з кондиціонером і температура комфортніша, і шуму менше.
Міняємо фільтр
У разі забрудненого фільтра погіршується наповнення циліндрів і зростає витрата палива (приблизно на 2%).
Людський фактор
Витрата пального у спокійного та імпульсивного водіїв в однакових умовах може відрізнятися вдвічі. Також високі швидкості вимагають частіших зупинок на відпочинок і заправку. Великого виграшу в середній швидкості не вийде.
До дебюту шостого покоління кросовера Toyota RAV4 залишається менше року, але незалежні дизайнери вже почали…
Багато автовласників цікавляться, чи можна протягувати заправний шланг через кузов автомобіля, якщо лючок бензобака розташований…
Багато водіїв припускаються помилок при зберіганні автомобільних шин, які скорочують термін їхньої служби. За його…
Geely активно нарощує темпи електрифікації: автовиробник повідомив, що у 2025 році планує представити одразу 10…
З початком весняного сезону багато автовласників переходять на літні шини. У 2025 році ціни на…
Кілька років тому з'явилася інформація про те, що компанія Mitsubishi готує сучаснішу заміну кросоверу ASX.…
Leave a Comment