Качаємо колеса
При їзді по асфальту є сенс підвищити тиск у шинах на 0,1-0,2 бара. Виграєте 1-2%.
Вибираємо паливо
Через низькооктановий нерекомендований бензин можна позбутися гарантії, якщо під час поломки його виявлять. А ось дорожчий (АІ-98 або 100) у спеку запобігатиме детонації і продовжить життя двигуна. Економія на ремонтах.
Закриваємо вікна
І відчинені вікна, і кондиціонер “з’їдять” приблизно 0,5-1,0 л/100 км. Але з кондиціонером і температура комфортніша, і шуму менше.
Міняємо фільтр
У разі забрудненого фільтра погіршується наповнення циліндрів і зростає витрата палива (приблизно на 2%).
Людський фактор
Витрата пального у спокійного та імпульсивного водіїв в однакових умовах може відрізнятися вдвічі. Також високі швидкості вимагають частіших зупинок на відпочинок і заправку. Великого виграшу в середній швидкості не вийде.
В Україні загострилася проблема з реєстрацією електромобілів через нестачу зелених державних номерних знаків у сервісних…
Взимку кількість ДТП різко зростає через ожеледицю та слизькі дороги. Автомобіль гірше слухається керма, збільшується…
Porsche змінила плани щодо наступного покоління Boxster і Cayman 718. Спочатку компанія планувала зробити їх…
Німці показали концепт свого найдешевшого електромобіля - Volkswagen ID.EVERY1, який стане основою серійного ID.1. Машину…
Євросоюз ухвалив нові правила, які вплинуть на вартість виробництва автомобілів і призведуть до подорожчання нових…
BMW продовжує випробування нового покоління X7. Помічений прототип має спортивний вигляд, що вказує на флагманську…
Leave a Comment