Качаємо колеса
При їзді по асфальту є сенс підвищити тиск у шинах на 0,1-0,2 бара. Виграєте 1-2%.
Вибираємо паливо
Через низькооктановий нерекомендований бензин можна позбутися гарантії, якщо під час поломки його виявлять. А ось дорожчий (АІ-98 або 100) у спеку запобігатиме детонації і продовжить життя двигуна. Економія на ремонтах.
Закриваємо вікна
І відчинені вікна, і кондиціонер “з’їдять” приблизно 0,5-1,0 л/100 км. Але з кондиціонером і температура комфортніша, і шуму менше.
Міняємо фільтр
У разі забрудненого фільтра погіршується наповнення циліндрів і зростає витрата палива (приблизно на 2%).
Людський фактор
Витрата пального у спокійного та імпульсивного водіїв в однакових умовах може відрізнятися вдвічі. Також високі швидкості вимагають частіших зупинок на відпочинок і заправку. Великого виграшу в середній швидкості не вийде.
Кожен автовласник має власний «автомобіль мрії», але іноді слідом за чарівністю приходить розчарування, особливо коли…
Електрокар Zeekr 7X зовсім недавно дебютував на китайському ринку, тому багато його функцій ще не…
У 2026 році Renault збирається змінити покоління одного з найпопулярніших у Європі автомобілів B-сегменту. Нова…
Tesla анонсувала, що вже в січні розпочнеться випуск оновленого Model Y. Перший завод, де почнуть…
На початку грудня Hyundai представив довгоочікуване нове покоління кросовера Palisade – автомобіля, який відомий у…
Японський автовиробник Isuzu оголосив про початок виробництва своїх пікапів в Україні. Вже незабаром на одному…
Leave a Comment