Качаємо колеса
При їзді по асфальту є сенс підвищити тиск у шинах на 0,1-0,2 бара. Виграєте 1-2%.
Вибираємо паливо
Через низькооктановий нерекомендований бензин можна позбутися гарантії, якщо під час поломки його виявлять. А ось дорожчий (АІ-98 або 100) у спеку запобігатиме детонації і продовжить життя двигуна. Економія на ремонтах.
Закриваємо вікна
І відчинені вікна, і кондиціонер “з’їдять” приблизно 0,5-1,0 л/100 км. Але з кондиціонером і температура комфортніша, і шуму менше.
Міняємо фільтр
У разі забрудненого фільтра погіршується наповнення циліндрів і зростає витрата палива (приблизно на 2%).
Людський фактор
Витрата пального у спокійного та імпульсивного водіїв в однакових умовах може відрізнятися вдвічі. Також високі швидкості вимагають частіших зупинок на відпочинок і заправку. Великого виграшу в середній швидкості не вийде.
Британський портал «WhatCar» постійно публікує різні дослідження в галузі надійності автомобілів. Нещодавно журналісти з «Туманного…
Отож, у Китаї вже готують до виходу новий Volkswagen Teramont Pro, і нещодавно з’явились свіжі…
General Motors показав броньовик для спецслужб з унікальною технікою. "Дочка" автогіганта - GM Defense -…
За перші три квартали 2023 року в Україну пригнали майже 33,5 тисячі авто зі Штатів,…
BMW твердо вірить у можливість поєднання різних трансмісій і досі пакувала їх практично однаково. Але…
Nissan не має дефіциту у позашляхових моделях, але нещодавно у і без того широкому портфоліо…
Leave a Comment