Статті

Якої помилки припускаються водії під час запуску двигуна, пояснили експерти

Знавці розповіли, як правильно заводити авто, і закликали власників машин на дизпаливі бути обережнішими.

Фахівці пояснили, чому не слід заводити двигун автомобіля одразу після ввімкнення запалювання.

Після увімкнення запалювання машина починає “пробуджуватися” від тривалої стоянки. На приладовій панелі спалахують різнокольорові лампочки – сигналізатори працездатності технічних систем. За словами експертів, електроніка сучасного авто не дарма починає проводити внутрішню діагностику.

Крім виявлення можливих несправностей, програма збирає в пам’яті електронного блоку управління дані про навколишнє оточення і кліматичні умови. Це важливо за низьких температур повітря, оскільки від отриманої інформації залежить правильність приготування паливної суміші.

Зазначається, що інколи водії не чекають завершення діагностики й одразу повертають ключ на положення “старт”. У цьому разі машина переходить до усереднених показників. У момент займання палива процес його згоряння протікає неідеально, і недогорілі пари бензину починають викидатися в каталізатор. За кілька миттєвостей електронний блок управління все-таки скоригує програму, проте секунди некоректної роботи під час щоденних пусків складаються в хвилини й години і можуть вплинути на ресурс каталізатора, попереджає видання.
Експерти радять у морози перед пуском двигуна дозволити електроніці завершити процес підготовки.

З авто на дизельному паливі слід бути ще обережнішими. У всіх сучасних дизельних машинах після повороту ключа в замку запалювання на панелі приладів загоряється жовта іконка у формі спіралі, що сповіщає про початок роботи так званих свічок розжарювання. Ці пристрої мають електроспіраль, яка розігріває керамічний ізолятор свічки до червоного, а він зі свого боку гріє повітря в камерах.

Поки горить жовта спіраль на панелі, рушати з місця не можна: автомобіль просто не заведеться. Швидкий старт загрожує для дизеля неповним згорянням палива, нерівномірною роботою різних циліндрів і викиданням недогорілих залишків палива у фільтри, які сильно забруднюються продуктами розпаду “солярки”.

Лужна Софія

Кондитер в минулому (професія яка немає ніякого відношення до автомобілів). З 2015 року роблю вигляд, що щось розумію в машинах.

Опублікував
Лужна Софія

Останні записи

Новий Mercedes CLA 220 отримав двигун, розроблений разом із Geely

Mercedes-Benz оприлюднила повні характеристики гібридного седана CLA 220 модельного року 2026. Головна новина - бензиновий…

17.12.2025

Українці все частіше купують авто з Америки: імпорт зріс у два рази

У листопаді українці придбали 5,5 тисяч вживаних легкових автомобілів, ввезених зі США, що в 2,2…

17.12.2025

Mercedes-Benz назвав дату прем’єри електричного мінівена VLE

Компанія Mercedes-Benz опублікувала нове тизерне фото електровена VLE та назвала точну дату його прем'єри. Раніше…

17.12.2025

Нові краш-тести показали, хто реально робить безпечні авто

Страховий інститут дорожньої безпеки США (IIHS) опублікував нові результати краш-тестів, проведених за жорсткими методиками. Лідером…

17.12.2025

Названо всі слабкі місця двигуна Volkswagen 1.2 TSI EA111

Турбований двигун 1.2 TSI EA111 встановлювали на компактні моделі Volkswagen, Skoda та Seat з 2009…

17.12.2025

Шестимісна Tesla Model YL отримала сертифікацію для Європи

Стало відомо, що оновлена шестимісна версія електрокросовера Tesla Model YL 2025 успішно пройшла обов'язкову сертифікацію,…

17.12.2025