Статті

Якої помилки припускаються водії під час запуску двигуна, пояснили експерти

Share

Знавці розповіли, як правильно заводити авто, і закликали власників машин на дизпаливі бути обережнішими.

Фахівці пояснили, чому не слід заводити двигун автомобіля одразу після ввімкнення запалювання.

Після увімкнення запалювання машина починає “пробуджуватися” від тривалої стоянки. На приладовій панелі спалахують різнокольорові лампочки – сигналізатори працездатності технічних систем. За словами експертів, електроніка сучасного авто не дарма починає проводити внутрішню діагностику.

Крім виявлення можливих несправностей, програма збирає в пам’яті електронного блоку управління дані про навколишнє оточення і кліматичні умови. Це важливо за низьких температур повітря, оскільки від отриманої інформації залежить правильність приготування паливної суміші.

Зазначається, що інколи водії не чекають завершення діагностики й одразу повертають ключ на положення “старт”. У цьому разі машина переходить до усереднених показників. У момент займання палива процес його згоряння протікає неідеально, і недогорілі пари бензину починають викидатися в каталізатор. За кілька миттєвостей електронний блок управління все-таки скоригує програму, проте секунди некоректної роботи під час щоденних пусків складаються в хвилини й години і можуть вплинути на ресурс каталізатора, попереджає видання.
Експерти радять у морози перед пуском двигуна дозволити електроніці завершити процес підготовки.

З авто на дизельному паливі слід бути ще обережнішими. У всіх сучасних дизельних машинах після повороту ключа в замку запалювання на панелі приладів загоряється жовта іконка у формі спіралі, що сповіщає про початок роботи так званих свічок розжарювання. Ці пристрої мають електроспіраль, яка розігріває керамічний ізолятор свічки до червоного, а він зі свого боку гріє повітря в камерах.

Поки горить жовта спіраль на панелі, рушати з місця не можна: автомобіль просто не заведеться. Швидкий старт загрожує для дизеля неповним згорянням палива, нерівномірною роботою різних циліндрів і викиданням недогорілих залишків палива у фільтри, які сильно забруднюються продуктами розпаду “солярки”.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Лужна Софія

Кондитер в минулому (професія яка немає ніякого відношення до автомобілів). З 2015 року роблю вигляд, що щось розумію в машинах.

Опублікував
Лужна Софія

Останні записи

Найдешевший кросовер Cadillac припиняє виробництво

Стало відомо, що виробництво Cadillac XT4 завершиться в січні 2025 року. GM заявила, що припинить…

09.11.2024

Що станеться з авто, якщо регулярно їздити на порожньому баку

Нестача бензину – не найприємніший досвід. Але найстрашніше в нестачі палива не найважче становище, в…

09.11.2024

Автоексперти розповіли, як придбати якісну незамерзайку

Як повідомили фахівці, більшість зимових рідин складається із суміші спирту, води, миючих засобів, а також…

09.11.2024

Розсекречено дизайн і характеристики Honda Accord 2025

Китайський Мінпром опублікував фото нового варіанта стилістичного оформлення Honda Accord. Як вважає ресурс ITHome, на…

09.11.2024

Оновлений Nissan Micra отримає унікальний стиль, базуючись на платформі Renault 5

Несподівана поява нового Nissan Micra на етикетці автокомпонента підтвердила його ім'я та показала перші відмінності…

09.11.2024

Моторист розповів, чи потрібне довге прогрівання двигуна взимку

Зима – не найкращий час для будь-якого автомобіля. Його експлуатація в таких умовах завжди пов'язана…

09.11.2024