Статті

Ці прості правила допоможуть продовжити термін служби двигуна автомобіля

Стиль керування дуже сильно впливає на ресурс двигуна в автомобілі. Експерти розповіли, як експлуатувати машину, щоб не завдати шкоди силовому агрегату.

Найбільше зношування деталей двигуна найчастіше спостерігається на дуже низьких або на високих оборотах — це перше, що зазначили фахівці. Справа в тому, що масляний насос на низьких оборотах двигуна працює недостатньо ефективно, через що тиск олії знаходиться в нижніх межах норми. Саме тому для двигуна дуже небезпечний рваний ритм , коли рівномірне кочення на “холостих” змінюється різкими розгонами.

У перші секунди розгону мотор переживе стрес . Поки насос не підвищить тиск олії, спостерігається дефіцит змащувальної рідини, через що зростання навантаження на деталі, що труться, призводить до прориву захисної масляної плівки. Через це деталі агрегату шкребуть один об одного і працюють на зношування. Саме тому експерти радять перед зміною темпу руху прокачати олію на середніх оборотах .

Також небезпечні для силового агрегату і дуже високі обороти в районі 5-6 тисяч , які сягають «червоної зони». У такому режимі роботи двигун виходить на максимальну тягу, через що зростають сили тертя. Звичайно, мотор здатний витримувати такі навантаження, але знову ж таки короткочасно і з дотриманням цілого ряду умов . Інакше підвищується ризик утворення про задирів на стінках циліндрів, залягання кілець на поршнях і проворотів вкладишів.

Але найгірше, коли водій після руху на високих оборотах не дає двигуну охолонути . Після гонок необхідно близько 10 хвилин проїхати в спокійному режимі, без зайвих газувань, утримуючи двигун у середньому діапазоні, в межах 2-4 тис. оборотів. За цей час масляний насос та помпа встигнуть відвести зайве тепло з перегрітих деталей силового агрегату . Якщо після руху на високих оборотах відразу зупинитися і вимикає двигун, то розжарений мотор буде остигати самостійно з локальним пригорянням масла, коробленням прокладок і алюмінієвих деталей.

Підсумовуючи, експерти зазначили, що під час поїздки потрібно періодично гальмувати двигуном, перемикаючись на нижчі передачі коробки та розкручуючи двигун до середніх обертів . А перед зупинкою треба добре охолодити силовий агрегат за допомогою руху накатом на третій чи четвертій передачах. Такі хитрі правила допоможуть значно продовжити ресурс двигуна внутрішнього згоряння.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман

Останні записи

Дослідження визначило найбрудніший вид транспорту у світі

Незважаючи на численні суперечки щодо екологічності електромобілів у порівнянні з машинами з ДВЗ, нове дослідження…

26.08.2025

Чому не можна змішувати моторні оливи: поради експерта

Експерт наголошує, що змішування різних моторних олив категорично не рекомендується. Поєднання олив з різною основою…

26.08.2025

Audi робить ставку на AI та електрифікацію на новому китайському заводі

Альянс SAIC та Audi завершив підготовку нового високотехнологічного заводу, створеного спеціально для китайського ринку. На…

26.08.2025

Як зрозуміти, що час міняти масло в АКПП: 5 ознак

Альянс SAIC та Audi завершив підготовку нового високотехнологічного заводу, створеного спеціально для китайського ринку. На…

26.08.2025

Honda Accord 2026 оновився: нові системи безпеки та свіжий дизайн

Коли заходить мова про японські седани D-класу, то перше, що спадає багатьом на думку, це…

26.08.2025

Оновлений Peugeot 308 отримав новий дизайн і розширену лінійку силових агрегатів

Французький автоконцерн представив рестайлінговий Peugeot 308 2026 року з оновленим дизайном передньої частини та широким…

26.08.2025