Статті

Ці прості правила допоможуть продовжити термін служби двигуна автомобіля

Стиль керування дуже сильно впливає на ресурс двигуна в автомобілі. Експерти розповіли, як експлуатувати машину, щоб не завдати шкоди силовому агрегату.

Найбільше зношування деталей двигуна найчастіше спостерігається на дуже низьких або на високих оборотах — це перше, що зазначили фахівці. Справа в тому, що масляний насос на низьких оборотах двигуна працює недостатньо ефективно, через що тиск олії знаходиться в нижніх межах норми. Саме тому для двигуна дуже небезпечний рваний ритм , коли рівномірне кочення на “холостих” змінюється різкими розгонами.

У перші секунди розгону мотор переживе стрес . Поки насос не підвищить тиск олії, спостерігається дефіцит змащувальної рідини, через що зростання навантаження на деталі, що труться, призводить до прориву захисної масляної плівки. Через це деталі агрегату шкребуть один об одного і працюють на зношування. Саме тому експерти радять перед зміною темпу руху прокачати олію на середніх оборотах .

Також небезпечні для силового агрегату і дуже високі обороти в районі 5-6 тисяч , які сягають «червоної зони». У такому режимі роботи двигун виходить на максимальну тягу, через що зростають сили тертя. Звичайно, мотор здатний витримувати такі навантаження, але знову ж таки короткочасно і з дотриманням цілого ряду умов . Інакше підвищується ризик утворення про задирів на стінках циліндрів, залягання кілець на поршнях і проворотів вкладишів.

Але найгірше, коли водій після руху на високих оборотах не дає двигуну охолонути . Після гонок необхідно близько 10 хвилин проїхати в спокійному режимі, без зайвих газувань, утримуючи двигун у середньому діапазоні, в межах 2-4 тис. оборотів. За цей час масляний насос та помпа встигнуть відвести зайве тепло з перегрітих деталей силового агрегату . Якщо після руху на високих оборотах відразу зупинитися і вимикає двигун, то розжарений мотор буде остигати самостійно з локальним пригорянням масла, коробленням прокладок і алюмінієвих деталей.

Підсумовуючи, експерти зазначили, що під час поїздки потрібно періодично гальмувати двигуном, перемикаючись на нижчі передачі коробки та розкручуючи двигун до середніх обертів . А перед зупинкою треба добре охолодити силовий агрегат за допомогою руху накатом на третій чи четвертій передачах. Такі хитрі правила допоможуть значно продовжити ресурс двигуна внутрішнього згоряння.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман

Останні записи

Топ-5 зимових помилок водіїв, які коштують дорого

Зимова експлуатація автомобіля вимагає особливої уваги, адже навіть досвідчені водії часто допускають типові помилки, які…

13.11.2025

Чого не слід робити, якщо вам виписують штраф

Майже кожен український водій бодай раз у житті стикався з поліцейським протоколом. Дехто намагається продемонструвати…

13.11.2025

Наступник BMW X4 стане сенсацією: iX4 шокує своїм дизайном і можливостями

BMW продовжує рух у напрямку електрифікації, хоча не поспішає повністю відмовлятися від класичних двигунів внутрішнього…

13.11.2025

Як безпечно мити двигун: поради для збереження електроніки

Перед миттям двигуна важливо захистити всі чутливі деталі. Закрийте котушки запалення, запобіжники, роз'єми та інші…

13.11.2025

Наступник Pajero Sport стане флагманом SUV-лінійки Mitsubishi

Розробка наступника моделі Mitsubishi Pajero Sport знаходиться у фінальній стадії. Очікується, що машина позбавиться приставки…

13.11.2025

Nissan випустить новий універсал на базі Dacia Jogger

Багаторічна співпраця Renault і Nissan продовжує приносити нові спільні проєкти, спрямовані на розвиток брендів на…

13.11.2025