Отже, чорні крапки по краях автомобільного скла називаються фрітти. Вони являють собою керамічну фарбу, нанесену на скло і запечену в камері. У результаті виходить шорсткий керамічний шар, який не змивається і виконує одразу кілька функцій у сучасному автосклі.
Основне завдання фритів – захист герметика, яким приклеєно скло, від ультрафіолетових променів. Це дуже важливо, оскільки герметик не тільки запобігає потраплянню води в салон автомобіля, а й утримує скло на місці. Річ у тім, що поліуретановий герметик через вплив ультрафіолету втрачає свої властивості.
І, нарешті, маленькі чорні крапки по краях потрібні для краси. Вони закривають від нашого погляду шар герметика, який було б видно зовні з усіх боків після вклеювання скла.
А ще фрітти наносять на вітрове скло в районі дзеркала заднього виду, щоб водія не засліплювало сонце.
Британський Autocar з'ясував, що у вересні на автосалоні в Мюнхені дебютує концепт-кар із «батарейною» начинкою.…
Модель буде доступна в трьох кузовах: седан, хетчбек та універсал. При цьому універсальна версія може…
Вони повертаються: Кларксон, Хаммонд та Мей возз'єднаються у новому шоу. Колишні ведучі Top Gear, які…
Правила дорожнього руху (ПДР) та відповідальність за їх порушення постійно оновлюються, але не всі водії…
Ford анонсував розширення своєї лінійки позашляховиків Tremor і наступною новинкою стане Ford Explorer Tremor 2025.…
Незважаючи на фінансові труднощі, Nissan не збирається відмовлятися від перспективних проектів найближчих років, одним з…
Leave a Comment