Отже, чорні крапки по краях автомобільного скла називаються фрітти. Вони являють собою керамічну фарбу, нанесену на скло і запечену в камері. У результаті виходить шорсткий керамічний шар, який не змивається і виконує одразу кілька функцій у сучасному автосклі.
Основне завдання фритів – захист герметика, яким приклеєно скло, від ультрафіолетових променів. Це дуже важливо, оскільки герметик не тільки запобігає потраплянню води в салон автомобіля, а й утримує скло на місці. Річ у тім, що поліуретановий герметик через вплив ультрафіолету втрачає свої властивості.
І, нарешті, маленькі чорні крапки по краях потрібні для краси. Вони закривають від нашого погляду шар герметика, який було б видно зовні з усіх боків після вклеювання скла.
А ще фрітти наносять на вітрове скло в районі дзеркала заднього виду, щоб водія не засліплювало сонце.
Toyota продовжує розширювати лінійку Land Cruiser. У жовтні до вже відомих у всьому світі позашляховиків…
Сучасні автомобілі дедалі рідше створюють із розрахунком на тривалий термін служби. Виробники зацікавлені в регулярному…
Новий BMW X5 знову вийшов на дорожні тести, і цього разу камуфляж майже не приховує…
З настанням холодів українських водіїв очікують помітні зміни - держава планує посилити контроль за технічним…
Volkswagen і Toyota давно вважаються еталоном серед сімейних автомобілів. Варто лише запитати знайомих чи зайти…
Німецький автоклуб ADAC опублікував результати масштабного дослідження, у якому фахівці порівняли довговічність акумуляторів у підзаряджуваних…
Leave a Comment