Отже, чорні крапки по краях автомобільного скла називаються фрітти. Вони являють собою керамічну фарбу, нанесену на скло і запечену в камері. У результаті виходить шорсткий керамічний шар, який не змивається і виконує одразу кілька функцій у сучасному автосклі.
Основне завдання фритів – захист герметика, яким приклеєно скло, від ультрафіолетових променів. Це дуже важливо, оскільки герметик не тільки запобігає потраплянню води в салон автомобіля, а й утримує скло на місці. Річ у тім, що поліуретановий герметик через вплив ультрафіолету втрачає свої властивості.
І, нарешті, маленькі чорні крапки по краях потрібні для краси. Вони закривають від нашого погляду шар герметика, який було б видно зовні з усіх боків після вклеювання скла.
А ще фрітти наносять на вітрове скло в районі дзеркала заднього виду, щоб водія не засліплювало сонце.
В інтерв'ю фахівець з технічного обслуговування автомобілів наголосив, що однією з найнебезпечніших поломок є витік…
У модельному ряду Lexus з'явиться нове спортивне купе - розкішна дводверна модель, яка стане преміальним…
Корейська компанія запустила на британському ринку оновлений кросовер Kia EV6 GT 2025 року. Зазначимо, що…
Перед настанням холодного сезону багато автовласників замислюються про заміну акумулятора і часто ставлять собі питання:…
На дорогах часто трапляються ситуації, коли водій ненавмисно опиняється в крайньому правому ряду перед світлофором…
В Альпах зняли передсерійний прототип оновленої Tesla Model Y Performance, яка готується до дебюту в…
Leave a Comment