Отже, чорні крапки по краях автомобільного скла називаються фрітти. Вони являють собою керамічну фарбу, нанесену на скло і запечену в камері. У результаті виходить шорсткий керамічний шар, який не змивається і виконує одразу кілька функцій у сучасному автосклі.
Основне завдання фритів – захист герметика, яким приклеєно скло, від ультрафіолетових променів. Це дуже важливо, оскільки герметик не тільки запобігає потраплянню води в салон автомобіля, а й утримує скло на місці. Річ у тім, що поліуретановий герметик через вплив ультрафіолету втрачає свої властивості.
І, нарешті, маленькі чорні крапки по краях потрібні для краси. Вони закривають від нашого погляду шар герметика, який було б видно зовні з усіх боків після вклеювання скла.
А ще фрітти наносять на вітрове скло в районі дзеркала заднього виду, щоб водія не засліплювало сонце.
На вторинному ринку нашої країни почали з'являтися китайські автомобілі, які переступили трирічну межу. На жаль,…
Європейський автопром знову на межі кризи напівпровідників. За словами Томаша Бебена, голови Асоціації виробників автомобільних…
Автомобіль — це вже не просто засіб для пересування, а й частина нашого життя, яка…
Шведський автовиробник представив оновлену версію універсала Volvo V60 2025 модельного року. Лінійка, як і раніше,…
Японські машини зазвичай вважаються надійними, навіть у наших реаліях. Однак є й ті, що не…
Напередодні ми розповідали про те, що Kia вивела на тести нове покоління кросовера Seltos. Машина…
Leave a Comment