Отже, чорні крапки по краях автомобільного скла називаються фрітти. Вони являють собою керамічну фарбу, нанесену на скло і запечену в камері. У результаті виходить шорсткий керамічний шар, який не змивається і виконує одразу кілька функцій у сучасному автосклі.
Основне завдання фритів – захист герметика, яким приклеєно скло, від ультрафіолетових променів. Це дуже важливо, оскільки герметик не тільки запобігає потраплянню води в салон автомобіля, а й утримує скло на місці. Річ у тім, що поліуретановий герметик через вплив ультрафіолету втрачає свої властивості.
І, нарешті, маленькі чорні крапки по краях потрібні для краси. Вони закривають від нашого погляду шар герметика, який було б видно зовні з усіх боків після вклеювання скла.
А ще фрітти наносять на вітрове скло в районі дзеркала заднього виду, щоб водія не засліплювало сонце.
У умовах постійного зростання цін на пальне економія стає актуальною для багатьох водіїв. Власник автосервісу…
Хетчбек Nissan Micra протягом п'яти поколінь, починаючи з 1982 року, майже ніколи не робив акцент…
Верховна Рада розглядає законопроєкт №13314, який може суттєво змінити правила для українських водіїв. Найбільш обговорюваними…
Porsche представила інтер'єр електричного кросовера Cayenne перед його прем'єрою. Дисплеї приладової панелі та мультимедійної системи…
Нічна їзда в Україні часто стає випробуванням і для автомобіля, і для водія, адже більшість…
Лінійка позашляховиків Toyota традиційно асоціюється з моделями Land Cruiser, які відомі своїми розмірами, надійністю та…
Leave a Comment