Ринок затопили китайські автомобілі з традиційними для країни 1,5-літровими турбованими моторами великої потужності. Деякі з цих моделей нібито адаптовані до використання бензину А-92. При цьому раніше низькооктанове паливо завжди було протипоказане потужним агрегатам із високим ступенем стиснення.
Варто зазначити, що технічні фахівці рекомендують у моторах зі ступенем стиснення 10 од. використовувати якісне паливо марки А-95 При цьому якщо ступінь стиснення більше 12 од., то потрібно заливати вже бензин марки А-98.
При використанні менш якісного палива в двигунах може виникати детонаційний ефект — передчасне займання палива при циклі стиснення. Найгірше, що епіцентр спалаху часто знаходиться де завгодно, у тому числі по краях камери згоряння, в такому разі вибухова хвиля змушує поршень битися спідницею об стінки циліндра мотора, провокуючи утворення задир. Іншими словами, потужність втрачається і двигун зношується швидше, що призводить до необхідності проведення капремонту вже ближче до 100 тис. пробігів.
Однак сучасні двигуни почали знижувати згубний ефект використання низькооктанового палива. Робиться це за допомогою автоматичної корекції кута випередження запалення, а також наддуву. Тому сучасним турбованим двигунам не страшно низькооктанове паливо. Якщо автомобіліст звик до спокійного стилю керування, ніколи не розкручує двигун до червоної зони і намагається уникати обгонів, то А-92 цілком допустимо для транспортного засобу.
Leave a Comment