Статті

Кондиціонер в автомобілі: як і коли обслуговувати

З приходом тепла питання літнього обслуговування кондиціонера постає перед багатьма водіями. Підтримка працездатності системи кондиціонування повітря корисна не тільки влітку, а якщо немає пошкоджень, то для автовласника ця процедура проходить швидко і порівняно не дорого.

Кондиціонер у машині повинен піддаватися регулярним перевіркам, навіть якщо ви не використовуєте його постійно. Щоб він працював справно, контур має бути заправлений газоподібним холодоагентом. Ми поспілкувалися зі спеціалістами сервісних станцій і з’ясувало, коли і як треба доглядати кондиціонера в машині.

Охолодження повітря досягається за рахунок газу , що нагнітається компресором , який знижує температуру, щоб він міг охолоджувати повітря, взяте з салону. Незважаючи на те, що це замкнутий контур, цей газ піддається невеликим дисперсіям з часом, і якщо його рівень занадто низький, повітря не охолоджується.

Для його відновлення існує спеціальне спеціальне обладнання або універсальна техніка, наприклад, використовувана багатьма автоелектриками, які пропонують послугу підзарядки кондиціонера.

Контур очищається від залишкового або старого газу, дезінфікується та заправляється правильною кількістю нового газу. Поряд із зарядкою зазвичай проводиться перевірка герметичності системи, щоб переконатися у відсутності значних витоків або, що ще гірше, проблем із компресором.

Зазвичай рекомендується перевіряти та перезаряджати систему кожні 2 роки або, принаймні, кожні 60 000 км , але насправді багато систем добре працюють протягом більш тривалого часу, і саме це змушує нас нехтувати регулярним обслуговуванням.

Якщо звичайне втручання і проблем немає, через 20 хвилин система повертається до максимальної ефективності, зазначив фахівець сервісного центру Сергій Ястребов. Якщо, з іншого боку, відбулися витоку , може знадобитися заміна деяких фітингів, тому потрібно трохи більше часу на ремонт та обслуговування.

Найгіршим сценарієм є вихід з ладу компресора , який не тільки вимагає великої роботи із заміни, а й обходиться дорого. На компактному автомобілі, такому як Volkswagen Golf або Ford Focus, одна тільки оригінальна запчастина коштує 30 тис. рублів , хоча аналоги коштують не набагато дешевше – їх цінник починається від 20 тис. рублів .

Щоб не було проблем із компресором , необхідно проводити регулярне обслуговування системи кондиціонування повітря в салоні автомобіля та заправляти її за необхідності, заявив Ястребов. Нестача фреону та олії призводить до того, що зсихаються гумові кільця, що ущільнюють місця з’єднань трубок до радіаторів. Це призводить до того, що, здавалося б, робочий кондиціонер через якийсь час перестає працювати.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман

Останні записи

У Європі з’явиться нова категорія електромобілів

Європейська комісія планує створити нову підкатегорію легкових електромобілів M1E для компактних та доступних "зелених" машин.…

17.12.2025

Renault готує оновлений електричний Twingo для Європи

Французька компанія Renault готує для Європи оновлений електричний Twingo 2026 року - компактний та практичний…

17.12.2025

BMW iX1 2027 показав новий стиль Neue Klasse і футуристичний салон

На європейських дорогах помітили оновлений BMW iX1 2027, який демонструє новий стиль Neue Klasse та…

17.12.2025

Mitsubishi готує Outlander Diamond Trail Edition із позашляховими можливостями

Компанія Mitsubishi, ймовірно, готує нову версію кросовера Outlander із більш вираженим позашляховим характером. Про це…

17.12.2025

ТОП-5 бюджетних авто в Україні, які дорого обходяться у ремонті

В Україні на вторинному автомобільному ринку особливо популярний бюджетний сегмент. Українці охоче купують недорогі машини,…

17.12.2025

Оновлений Tesla Cybertruck довів високий рівень безпеки на краш-тестах

Tesla Cybertruck після оновлень отримав престижну нагороду IIHS Top Safety Pick+ у США, що підтверджує…

17.12.2025