Статті

Кондиціонер в автомобілі: як і коли обслуговувати

З приходом тепла питання літнього обслуговування кондиціонера постає перед багатьма водіями. Підтримка працездатності системи кондиціонування повітря корисна не тільки влітку, а якщо немає пошкоджень, то для автовласника ця процедура проходить швидко і порівняно не дорого.

Кондиціонер у машині повинен піддаватися регулярним перевіркам, навіть якщо ви не використовуєте його постійно. Щоб він працював справно, контур має бути заправлений газоподібним холодоагентом. Ми поспілкувалися зі спеціалістами сервісних станцій і з’ясувало, коли і як треба доглядати кондиціонера в машині.

Охолодження повітря досягається за рахунок газу , що нагнітається компресором , який знижує температуру, щоб він міг охолоджувати повітря, взяте з салону. Незважаючи на те, що це замкнутий контур, цей газ піддається невеликим дисперсіям з часом, і якщо його рівень занадто низький, повітря не охолоджується.

Для його відновлення існує спеціальне спеціальне обладнання або універсальна техніка, наприклад, використовувана багатьма автоелектриками, які пропонують послугу підзарядки кондиціонера.

Контур очищається від залишкового або старого газу, дезінфікується та заправляється правильною кількістю нового газу. Поряд із зарядкою зазвичай проводиться перевірка герметичності системи, щоб переконатися у відсутності значних витоків або, що ще гірше, проблем із компресором.

Зазвичай рекомендується перевіряти та перезаряджати систему кожні 2 роки або, принаймні, кожні 60 000 км , але насправді багато систем добре працюють протягом більш тривалого часу, і саме це змушує нас нехтувати регулярним обслуговуванням.

Якщо звичайне втручання і проблем немає, через 20 хвилин система повертається до максимальної ефективності, зазначив фахівець сервісного центру Сергій Ястребов. Якщо, з іншого боку, відбулися витоку , може знадобитися заміна деяких фітингів, тому потрібно трохи більше часу на ремонт та обслуговування.

Найгіршим сценарієм є вихід з ладу компресора , який не тільки вимагає великої роботи із заміни, а й обходиться дорого. На компактному автомобілі, такому як Volkswagen Golf або Ford Focus, одна тільки оригінальна запчастина коштує 30 тис. рублів , хоча аналоги коштують не набагато дешевше – їх цінник починається від 20 тис. рублів .

Щоб не було проблем із компресором , необхідно проводити регулярне обслуговування системи кондиціонування повітря в салоні автомобіля та заправляти її за необхідності, заявив Ястребов. Нестача фреону та олії призводить до того, що зсихаються гумові кільця, що ущільнюють місця з’єднань трубок до радіаторів. Це призводить до того, що, здавалося б, робочий кондиціонер через якийсь час перестає працювати.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман

Останні записи

Tesla знову встановлює класичні поворотники в Model 3

Tesla зробила несподіваний крок для азійських ринків, повернувши у нові Model 3 традиційні стебла поворотних…

02.10.2025

У мережі з’явилися фото спрощеної Tesla Model Y 2026

У мережі з'явилися фотографії нової базової Tesla Model Y 2026, які, за чутками, ненадовго були…

02.10.2025

Новий великий кросовер Audi показали на перших фото

Інгольштадтський автогігант Audi готується представити свій новий флагманський кросовер Q9. Раніше проект залишався засекреченим і…

02.10.2025

На яких автомобілях Volkswagen встановлювали двигуни з пробігом понад мільйон

Сучасні автомобільні двигуни вже не розраховані на пробіги у мільйон кілометрів: несправності починають з'являтися після…

02.10.2025

Чому автовиробники масово відмовляються від дизельних двигунів

Ще десять-п'ятнадцять років тому дизель вважався символом економії та практичності: машини з "важким паливом" мали…

02.10.2025

Skoda планує випустити бюджетний спорткар

Skoda офіційно підтвердила вихід спортивної версії популярного хетчбека - Fabia 130, прем'єра якої запланована на…

02.10.2025