Статті

Водіїв в Україні дурять на СТО: 7 непомітних «хитрощів» автомеханіків

Share

Анекдоти про автосервіси висміюють у автовласниках погане знання технічної частини автомобіля та виставляють автослюсарів хитрими роботягами, які наживаються на обмані. Так це чи ні?

Зазвичай диму без вогню не буває, і тому пропонуємо вам дізнатися про найпоширеніші схеми зловживань при зверненні в автосервіс.

У міру економічного виснаження українців все більше машин приїжджатимуть в автосервіси для ремонту, оскільки будуть доступні в основному не оригінальні деталі, а вони служать менше та швидше зношуються. Avtosota розповіла, як працюють слюсарі на потоці.

Заміна/підміна олії

Ви привозите з собою в автосервіс каністру хорошої моторної олії, і просите залити її. Ідете з ремзони пити каву. Замість привезеної олії вам можуть залити щось дешеве з того, що підходить за специфікацією. Різницю ви не помітите і поїдете, а нечистий на руку слюсар потім заллє у свою машину мастило з вашої каністри.

«Підвіску треба міняти»

З цими словами майстер за допомогою монтажної лопатки показує вам деренчання в деталях підвіски машини, що знаходиться на підйомнику. Ви неохоче погоджуєтеся, і оплачуєте нові запчастини та кілька людино-годин роботи. Те саме відбувається і з інжекторами, і з гідрокомпенсаторами. Хоча підвіска і мотор вас не турбували до цього, і автівка поводилася добре на дорозі. Але автосервісу треба заробляти.

Заміна без заміни

Іноді так чинять навіть офіціали, але з ще більшим розмахом: «Нам дилер надіслав регламент, згідно з яким треба міняти кермову рейку на нову, тому що у цієї вже ресурс закінчився. Не мінятимете — машину знімаємо з гарантії». І ви погоджуєтесь, тому що слово «гарантія» на багатьох людей діє безвідмовно. Розщедрюєтеся. Що вам ближче: обман без гарантії чи гарантія обману?

Невідповідне кріплення

Кожна хвилина у автосервісі на вагу золота. Жоден слюсар не буде цілу годину гріти пропановим пальником і викручувати одну заржавілу гайку. Він її зріже разом із болтом, і потім замінить це іншим кріпленням, відповідним за розмірами. Навіть незважаючи на те, що оригінальне кріплення було класу міцності 10,9, а замість нього майстер поставив 8,8 або лише 5,6. А що такого? Невдоволені ще жодного разу не поверталися.

Деталь підходить не на 100%

Дуже часто недбайливі майстри не знаходять в асортименті потрібної деталі та підбирають схожу, яка теоретично може підійти до машини. Так можуть встановити вихлопну трубу із зайвим вигином, який може сильно стирчати з-під днища, або вкрутять масляний фільтр меншого об’єму, ніж потрібно. Якщо ви помітите непорядок у роботі машини, то вам усе перероблять як треба, а якщо ні – то їздитимете далі. На те й розрахунок.

Електрика – справа темна

Коли ви приїжджаєте на СТО зі скаргами на електрику, то вас, швидше за все, попросять піти у безпечне місце та пити каву у клієнтській зоні. Насамперед майстер перевірить запобіжник у блоці, і якщо проблема лише у ньому — він його замінить. Але не буде до вас поспішати з радісною новиною, а вирушить складати рахунок з десятком позицій, в якому будуть присутні «Заміна проводів», «Усунення КЗ», «Складання-розбирання агрегату», «Прочищення-мастило». За його логікою, якщо ви самі не спромоглися перевірити запобіжник, то і все інше перевіряти не будете. Але платити доведеться за все.

«Закручувати на машині, що стоїть на поверхні»

Часто при заміні сайлентблоків слюсарі не виконують цієї вимоги, вказаної в посібнику, та закручують болти та гайки до упору лише на підвішеній машині. При цьому важелі перебувають у розвантаженому стані. Коли машина опуститься, важелі виявляться в навантаженому робочому стані, а сайлентблоки будуть надто скручені. Через це їх термін служби скоротиться вдвічі. Все тому, що майстер навряд чи захоче лізти під машину, знову розкручувати та закручувати гайки та болти згідно з інструкцією. Лінь, не своє — не шкода.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман

Останні записи

Дев’яте покоління Toyota Camry вже стало на конвеєр

На заводі Toyota в Кентуккі, який є найбільш довго працюючим автовиробничим центром Toyota у США…

12.05.2024

Volkswagen готує до виходу на ринок оновлений Volkswagen Tiguan

Volkswagen анонсує випуск оновленої версії Tiguan 2025 року , що є найбільш просунутим і енергоефективним…

12.05.2024

Водіям розкрили правду про водіння на автомобілі з майже порожнім баком

Багато українських водіїв мають звичку їздити на своїх автомобілях, доки не загориться індикатор низького рівня…

12.05.2024

Експерти розповіли, які авто краще не купувати з пробігом

При придбанні автомобіля необхідно враховувати безліч аспектів, щоб уникнути можливих проблем у майбутньому. Експерти журналу…

12.05.2024

Renault готує загадкову новинку, що складе конкуренцію Duster

Стало відомо, що бренд Renault готує до прем’єри новий кросовер. Про загадку стало відомо від…

12.05.2024

Новий BMW X2 не зумів пройти «лосиний тест», але порадував експертів

Новий BMW X2 не пройшов «лосиний тест», натомість порадував експертів. Журналісти іспанського видання km77 зазнали…

12.05.2024