Двигун, як і кузов автомобіля, потребує регулярного миття. Але мити його потрібно правильно, інакше можна зіпсувати утеплювач і спровокувати появу корозії всередині роз’ємів у трамблері , генераторі, реле.
Сильний струмінь змиває наклейки, пошкоджує фарбу та потрапляє туди, куди потрапляти не слід. Тому важливо пам’ятати, що самостійне миття необхідно здійснювати водою не під тиском. Слабкий струмінь, якісна автохімія та спеціальний шампунь – ось складові грамотного миття. Забороняється використовувати звичайні побутові засоби. Процес миття проходить у кілька етапів:
- Обгортаємо поліетиленом деталі, які не переносять попадання вологи, – генератор, роз’єми, повітрозабірник повітряного фільтра, переривник-розподільник.
- Прогріваємо мотор, щоб бруд відійшов.
- Знімаємо батарею або відключаємо “мінусову” клему.
- Наносимо на двигун спеціальний засіб, залишаємо на кілька хвилин, щоб забруднення розчинилися.
- Видаляємо автохімію, знімаємо плівку, сушимо двигун. Якщо вам потрібно видалити корозію з поверхні акумулятора, обробіть деталь розчином з води та харчової соди, взятих у співвідношенні 1:1.
Після миття двигун потрібно висушити компресором. Дозволяється для досягнення цієї мети застосовувати стандартний пилосос . Якщо нічого з цього немає під рукою, просто заведіть автомобіль і зачекайте, поки вода випарується. Після цього ретельно протріть підкапотний простір.