Ніхто з водіїв не прогріває влітку двигун своєї автівки, навіть при купівлі вживаного авто, адже у теплу пору року температура непрогрітого мотора набагато нижча робочої, що становить близько сотні градусів й теплові зазори, присутні в ДВЗ, досягнуть оптимальної величини не одразу.
Про це пише профільний ресурс zauto, який наголошує, що саме звідси прискорений знос поршневих кілець, дзеркал циліндрів тощо.
В’язкість будь-якого моторного масла при 20°С набагато вища, ніж при сотні градусів. Відповідно, швидкість його надходження до всіх пар тертя знижується. А всі без винятку гідросистеми – муфти фазообертачів, гідронатягувачі і гідрокомпенсатори – на холодному двигуні працюють некоректно.
Частку негативу вносять еконорми такі як Євро-5. Щоб каталітичний нейтралізатор швидше вийшов на робочий діапазон температур, спочатку в нього фактично ллють паливо, прискорюючи прогрів. Але при цьому неминуче змивається мастило зі стінок циліндрів. При спокійному прогріванні це не особливо небезпечно, так як навантажень при цьому практично немає, а ось в робочому режимі можуть потихеньку з’являтися задирки, пишуть експерти.
У літню пору цілком достатньо однієї хвилини на прогрів авто. За цей час можна спокійно пристебнутися, задати маршрут навігатора і т.д. Потім можна і рушати, але без форсування, хоча б хвилину-дві.
Ймовірність того, що двигун без прогріву в теплу погоду тут же закапризує, вкрай мала, але краще перестрахуватися, ніж витрачатися на ремонт, підкреслюють автомеханіки.
Компанія Nissan оголосила про початок масштабної реструктуризації, що передбачає закриття семи заводів із сімнадцяти і…
В інтерв'ю фахівець з технічного обслуговування автомобілів наголосив, що однією з найнебезпечніших поломок є витік…
У модельному ряду Lexus з'явиться нове спортивне купе - розкішна дводверна модель, яка стане преміальним…
Корейська компанія запустила на британському ринку оновлений кросовер Kia EV6 GT 2025 року. Зазначимо, що…
Перед настанням холодного сезону багато автовласників замислюються про заміну акумулятора і часто ставлять собі питання:…
На дорогах часто трапляються ситуації, коли водій ненавмисно опиняється в крайньому правому ряду перед світлофором…
Leave a Comment