Статті

Як продовжити термін служби повного приводу

Автомобіль з повним приводом – мрія багатьох автомобілістів не тільки в Росії, а й в інших країнах по всьому світу. Причому, справа навіть не в гнітючому стані наших доріг. Авто підвищеної прохідності, позашляховик, джип, – це машина, що показує статус людини, її ставлення до життя, найчастіше дуже активну життєву позицію. Але в більшості випадків такі авто використовуються в межах міста, а не на бездоріжжі, що стало відмінною рисою наших урбаністичних пейзажів. Великий і красивий автомобіль купують навіть жінки, тим більше, що він дуже добре підходить для ролі сімейного транспорту, оскільки він надійний, місткий і безпечний. Але у позашляховика є і недоліки, вони полягають не тільки у вартості, а й у дорожнечі обслуговування і ремонту.

Найчастіше вихід з ладу приводу пов’язаний або з неправильною експлуатацією транспортного засобу, або з якимись конструктивними особливостями тієї чи іншої моделі. Але факт залишається фактом, ремонт обійдеться дуже дорого, до того ж, не кожна майстерня за нього візьметься. Слід знати, що за всього запасу міцності та надійності, які закладені в повний привід, він може стати жертвою недбалого ставлення власника, який не розуміє, що навіть такий безвідмовний автомобіль може в будь-який момент підвести. І все через недостатню увагу та відсутність регулярного техогляду.

Часто причиною серйозної поломки повного приводу є зношеність корпусу диференціала коробки передач (механічної або автоматичної) і вала роздавальної коробки. Особливо страждають від цього автомобілі популярних у нас корейських марок KIA і Hyundai. Допомогти з цією проблемою може регулярний профілактичний огляд і обслуговування.

Одна з основних причин поломки муфти повного приводу – це несвоєчасна заміна масла. Залите в систему, масло має подвійне призначення. Воно використовується як гідравлічна рідина, яка передає зусилля на поршень для змикання багатодискового зчеплення, так і як мастило фрикційних механізмів.

Сьогодні багато зарубіжних виробників вказують для своїх транспортних засобів, що муфта не обслуговується. Звичайно, цей механізм, найімовірніше, пропрацює весь свій гарантійний термін, тобто не більше трьох років, але після цього йому вже жодна заміна масла не допоможе.

У деяких системах повного приводу, наприклад в тій, яка використовує муфту Haldex, заміна масла регламентована і зазвичай проводиться кожну другу заміну масла в двигуні.

Позашляховик належить до тих автомобілів, які викликають особливу повагу, оскільки виглядає такий транспорт потужним і надійним. Але не потрібно забувати, що навіть така машина потребує підвищеної уваги до її технічного стану, що дасть змогу продовжити термін експлуатації та зменшити витрати на ремонт.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Tesla знову встановлює класичні поворотники в Model 3

Tesla зробила несподіваний крок для азійських ринків, повернувши у нові Model 3 традиційні стебла поворотних…

02.10.2025

У мережі з’явилися фото спрощеної Tesla Model Y 2026

У мережі з'явилися фотографії нової базової Tesla Model Y 2026, які, за чутками, ненадовго були…

02.10.2025

Новий великий кросовер Audi показали на перших фото

Інгольштадтський автогігант Audi готується представити свій новий флагманський кросовер Q9. Раніше проект залишався засекреченим і…

02.10.2025

На яких автомобілях Volkswagen встановлювали двигуни з пробігом понад мільйон

Сучасні автомобільні двигуни вже не розраховані на пробіги у мільйон кілометрів: несправності починають з'являтися після…

02.10.2025

Чому автовиробники масово відмовляються від дизельних двигунів

Ще десять-п'ятнадцять років тому дизель вважався символом економії та практичності: машини з "важким паливом" мали…

02.10.2025

Skoda планує випустити бюджетний спорткар

Skoda офіційно підтвердила вихід спортивної версії популярного хетчбека - Fabia 130, прем'єра якої запланована на…

02.10.2025