Статті

Складено список найненадійніших АКПП

Share

Відкриває список АКПП 6T30, яка встановлювалася на Chevrolet Cruze, Aveo, Cobalt, Orlando, а також на Opel Astra та Mokka. Модель 6T30 розрахована на невисокий момент, що крутить, до 200 Нм. До 2010 року випуску ці вузли швидко перегрівалися, внаслідок чого згоряли фрикціони, виходили з ладу кошики та гідротрансформатори. Крім того, було помічено швидке вироблення втулок, сильна вібрація та підтікання олії. Навіть найакуратніші водії могли зіткнутися з проблемами коробки через 40 000 – 60 000 кілометрів. Тільки до 2014 року виробником було усунуто ці недоліки і ресурс коробки зріс до 250 000 кілометрів.

Аналогічні проблеми зустрічаються і у “автомата” 6T40, який встановлювався на Chevrolet Cruze, Aveo, Orlando ; Opel Astra, Mokka, Zafira, Insignia. Додатково могло статися руйнування хвилястої пружини, уламки якої розходилися масляними каналами і призводили до найважчих наслідків.

Слідом йде Jatco JR507E. Агрегат ставили на великі автомобілі багатьох брендів, але здебільшого на Nissan – у тому числі Pathfinder та Patrol (до 2016 року). До 2010 року зустрічалася на багатьох моделях Infiniti .

Jatco JR507E добре підходить для моторів V8 . По механічній частині ця АКПП має ресурс до 350 000 км. Але сильно вередує електроніка і вкрай небажана агресивна манера водіння та рух бездоріжжям.

У вузлах перших років випуску часто відмовляла електроніка і могли траплятися протікання рідини, що охолоджує, в масло. Однак ці проблеми оперативно усунуто. Однак збереглася схильність агрегату до перегріву. Любителі швидкої їзди та частих поїздок глибоким брудом провокували швидке знос соленоїдів і гідротрансформатора.

Для цієї коробки дуже важливі регулярна заміна олії та постійний контроль за її рівнем. Навіть найдрібніший ремонт Jatco JR507E коштує дуже дорого.

Наступна у списку AL4 ( DP0 ) – модернізована версія цього автомата встановлена ​​на Kangoo, Sandero, Duster, Megan, Logan та Fluence . Тому, якщо є бажання придбати Renault Duster , у якого пробіг більше 100 000 кілометрів, краще взяти варіант з МКПП. Випуск AL4/DP0 здійснювався до 2013 року.

AL4 ( DP0 ) – це результат колаборації трьох французьких автовиробників. Незважаючи на те, що існує кілька прошивок цієї КПП, проблеми у них аналогічні: при перегрів дуже швидко руйнується головний соленоїд. Також схильні до швидкого зносу втулки валів, а електроніка часто видає глюки.

У 2009 році була зроблена доопрацьована чотириступінчаста версія AT8 (для Renault DP2 ). У процесі переробки було усунуто недоліки системи охолодження, замість рідного гідротрансформатора використовується компонент від ZF та покращили «мозки». Тепер навіть за незначного перегріву трансмісії автоматика перемикає її в аварійний режим.

Ресурс оновленої АКП АТ8/DP2 становить 220 000 – 250 000 км. На повнопривідні автомобілі встановлюється DP8 із кутовим редуктором. Як і раніше слабкими залишаються втулки та соленоїди. Важливо регулярно проводити очищення теплообмінника.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Brabus представив новий 1000 ALL GRAY на базі Mercedes-AMG S 63 E Performance

Після приголомшливого Rocket GTS, представленого наприкінці жовтня, Brabus знову дивує - цього разу з Brabus…

11.11.2024

Новий Renault Duster отримав стильний варіант тюнінгу (ФОТО)

Нове покоління Duster вийшло на ринок Європи зовсім недавно і поки що пропонується там під…

11.11.2024

Експерти дали поради щодо догляду за турбонаддувом при низьких температурах

Сучасні автомобілі з турбонаддувом вимагають дотримання кількох простих правил, щоб турбокомпресор працював без збоїв. Це…

11.11.2024

Новий Tesla Model Y отримає камеру в передньому бампері

Скоро Tesla представить нову генерацію Model Y, і останні тести дають уявлення про те, що…

11.11.2024

Hyundai розкрила тизери великого електричного кросовера Ioniq 9

Південнокорейський автомобільний концерн Hyundai розпочав рекламну кампанію свого нового кросовера Ioniq 9, який має стати…

11.11.2024

Власник АЗС пояснив, чому не варто заправлятися одразу після розвантаження бензовозу

Багато автовласників вважають, що варто обходити стороною заправні станції, на яких щойно розвантажився бензовоз. При…

11.11.2024