Статті

Складено список найненадійніших АКПП

Відкриває список АКПП 6T30, яка встановлювалася на Chevrolet Cruze, Aveo, Cobalt, Orlando, а також на Opel Astra та Mokka. Модель 6T30 розрахована на невисокий момент, що крутить, до 200 Нм. До 2010 року випуску ці вузли швидко перегрівалися, внаслідок чого згоряли фрикціони, виходили з ладу кошики та гідротрансформатори. Крім того, було помічено швидке вироблення втулок, сильна вібрація та підтікання олії. Навіть найакуратніші водії могли зіткнутися з проблемами коробки через 40 000 – 60 000 кілометрів. Тільки до 2014 року виробником було усунуто ці недоліки і ресурс коробки зріс до 250 000 кілометрів.

Аналогічні проблеми зустрічаються і у “автомата” 6T40, який встановлювався на Chevrolet Cruze, Aveo, Orlando ; Opel Astra, Mokka, Zafira, Insignia. Додатково могло статися руйнування хвилястої пружини, уламки якої розходилися масляними каналами і призводили до найважчих наслідків.

Слідом йде Jatco JR507E. Агрегат ставили на великі автомобілі багатьох брендів, але здебільшого на Nissan – у тому числі Pathfinder та Patrol (до 2016 року). До 2010 року зустрічалася на багатьох моделях Infiniti .

Jatco JR507E добре підходить для моторів V8 . По механічній частині ця АКПП має ресурс до 350 000 км. Але сильно вередує електроніка і вкрай небажана агресивна манера водіння та рух бездоріжжям.

У вузлах перших років випуску часто відмовляла електроніка і могли траплятися протікання рідини, що охолоджує, в масло. Однак ці проблеми оперативно усунуто. Однак збереглася схильність агрегату до перегріву. Любителі швидкої їзди та частих поїздок глибоким брудом провокували швидке знос соленоїдів і гідротрансформатора.

Для цієї коробки дуже важливі регулярна заміна олії та постійний контроль за її рівнем. Навіть найдрібніший ремонт Jatco JR507E коштує дуже дорого.

Наступна у списку AL4 ( DP0 ) – модернізована версія цього автомата встановлена ​​на Kangoo, Sandero, Duster, Megan, Logan та Fluence . Тому, якщо є бажання придбати Renault Duster , у якого пробіг більше 100 000 кілометрів, краще взяти варіант з МКПП. Випуск AL4/DP0 здійснювався до 2013 року.

AL4 ( DP0 ) – це результат колаборації трьох французьких автовиробників. Незважаючи на те, що існує кілька прошивок цієї КПП, проблеми у них аналогічні: при перегрів дуже швидко руйнується головний соленоїд. Також схильні до швидкого зносу втулки валів, а електроніка часто видає глюки.

У 2009 році була зроблена доопрацьована чотириступінчаста версія AT8 (для Renault DP2 ). У процесі переробки було усунуто недоліки системи охолодження, замість рідного гідротрансформатора використовується компонент від ZF та покращили «мозки». Тепер навіть за незначного перегріву трансмісії автоматика перемикає її в аварійний режим.

Ресурс оновленої АКП АТ8/DP2 становить 220 000 – 250 000 км. На повнопривідні автомобілі встановлюється DP8 із кутовим редуктором. Як і раніше слабкими залишаються втулки та соленоїди. Важливо регулярно проводити очищення теплообмінника.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Ford тимчасово зупиняє виробництво бюджетних моделей

Компанія Ford вирішила зняти з виробництва свої найдоступніші бензинові моделі в США через масштабну реконструкцію…

21.12.2025

Топ-8 зимових помилок водіїв, що можуть призвести до серйозних проблем

Перші заморозки щороку перевіряють водія не на досвід, а на дисципліну. Ми виділили вісім типових…

21.12.2025

Автоексперт назвав оптимальну швидкість для економії пального

Витрата пального залежить від умов їзди. У місті її збільшують затори та часті зупинки, а…

21.12.2025

Які автомобілі найчастіше викрадають у США у 2025 році

У першій половині 2025 року в США зафіксували 334 114 викрадень автомобілів - це на…

21.12.2025

Європейці розкупили новий електричний BMW X3 на весь 2026 рік

Після прем'єри на мюнхенській виставці IAA Mobility Show у вересні новий електричний кросовер BMW iX3…

21.12.2025

Популярні кросовери втратили 5-зірковий рейтинг у нових краш-тестах ANCAP

Стандарти краш-тестів у світі постійно посилюються, тому автомобілі, які раніше впевнено проходили випробування, не завжди…

21.12.2025