Статті

Складено список найненадійніших АКПП

Відкриває список АКПП 6T30, яка встановлювалася на Chevrolet Cruze, Aveo, Cobalt, Orlando, а також на Opel Astra та Mokka. Модель 6T30 розрахована на невисокий момент, що крутить, до 200 Нм. До 2010 року випуску ці вузли швидко перегрівалися, внаслідок чого згоряли фрикціони, виходили з ладу кошики та гідротрансформатори. Крім того, було помічено швидке вироблення втулок, сильна вібрація та підтікання олії. Навіть найакуратніші водії могли зіткнутися з проблемами коробки через 40 000 – 60 000 кілометрів. Тільки до 2014 року виробником було усунуто ці недоліки і ресурс коробки зріс до 250 000 кілометрів.

Аналогічні проблеми зустрічаються і у “автомата” 6T40, який встановлювався на Chevrolet Cruze, Aveo, Orlando ; Opel Astra, Mokka, Zafira, Insignia. Додатково могло статися руйнування хвилястої пружини, уламки якої розходилися масляними каналами і призводили до найважчих наслідків.

Слідом йде Jatco JR507E. Агрегат ставили на великі автомобілі багатьох брендів, але здебільшого на Nissan – у тому числі Pathfinder та Patrol (до 2016 року). До 2010 року зустрічалася на багатьох моделях Infiniti .

Jatco JR507E добре підходить для моторів V8 . По механічній частині ця АКПП має ресурс до 350 000 км. Але сильно вередує електроніка і вкрай небажана агресивна манера водіння та рух бездоріжжям.

У вузлах перших років випуску часто відмовляла електроніка і могли траплятися протікання рідини, що охолоджує, в масло. Однак ці проблеми оперативно усунуто. Однак збереглася схильність агрегату до перегріву. Любителі швидкої їзди та частих поїздок глибоким брудом провокували швидке знос соленоїдів і гідротрансформатора.

Для цієї коробки дуже важливі регулярна заміна олії та постійний контроль за її рівнем. Навіть найдрібніший ремонт Jatco JR507E коштує дуже дорого.

Наступна у списку AL4 ( DP0 ) – модернізована версія цього автомата встановлена ​​на Kangoo, Sandero, Duster, Megan, Logan та Fluence . Тому, якщо є бажання придбати Renault Duster , у якого пробіг більше 100 000 кілометрів, краще взяти варіант з МКПП. Випуск AL4/DP0 здійснювався до 2013 року.

AL4 ( DP0 ) – це результат колаборації трьох французьких автовиробників. Незважаючи на те, що існує кілька прошивок цієї КПП, проблеми у них аналогічні: при перегрів дуже швидко руйнується головний соленоїд. Також схильні до швидкого зносу втулки валів, а електроніка часто видає глюки.

У 2009 році була зроблена доопрацьована чотириступінчаста версія AT8 (для Renault DP2 ). У процесі переробки було усунуто недоліки системи охолодження, замість рідного гідротрансформатора використовується компонент від ZF та покращили «мозки». Тепер навіть за незначного перегріву трансмісії автоматика перемикає її в аварійний режим.

Ресурс оновленої АКП АТ8/DP2 становить 220 000 – 250 000 км. На повнопривідні автомобілі встановлюється DP8 із кутовим редуктором. Як і раніше слабкими залишаються втулки та соленоїди. Важливо регулярно проводити очищення теплообмінника.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Що потрібно зробити після покупки нового автомобіля

Купівля нового автомобіля - це не лише оформлення документів і отримання автоцивілки. Щоб зберегти його…

04.09.2025

Що скорочує ресурс двигуна та як його подовжити

Ресурс двигуна внутрішнього згоряння безпосередньо впливає на надійність усього автомобіля. Кожен запуск запалювання стає справжнім…

04.09.2025

Dacia оновила гібридний Duster, зробивши його потужнішим

Renault представила оновлену румунську версію Duster, яка з листопада 2025 року з'явиться на ринку з…

04.09.2025

Автоінструктор назвав типові помилки новачків, що шкодять авто

Кількість автолюбителів в Україні зростає, а новачки часто допускають типові помилки через недостатній досвід: у…

04.09.2025

Новий BMW X5 отримає одразу п’ять варіантів силових установок

BMW продовжує розвивати напрямок, який більшість автовиробників давно поставили на паузу. Німці готують до серійного…

04.09.2025

Новий електричний Porsche Cayenne отримав індуктивну систему зарядки

Porsche готує до випуску повністю електричну версію Cayenne 2026, яка отримає сучасну індуктивну систему зарядки.…

04.09.2025