Відкриває список АКПП 6T30, яка встановлювалася на Chevrolet Cruze, Aveo, Cobalt, Orlando, а також на Opel Astra та Mokka. Модель 6T30 розрахована на невисокий момент, що крутить, до 200 Нм. До 2010 року випуску ці вузли швидко перегрівалися, внаслідок чого згоряли фрикціони, виходили з ладу кошики та гідротрансформатори. Крім того, було помічено швидке вироблення втулок, сильна вібрація та підтікання олії. Навіть найакуратніші водії могли зіткнутися з проблемами коробки через 40 000 – 60 000 кілометрів. Тільки до 2014 року виробником було усунуто ці недоліки і ресурс коробки зріс до 250 000 кілометрів.
Аналогічні проблеми зустрічаються і у “автомата” 6T40, який встановлювався на Chevrolet Cruze, Aveo, Orlando ; Opel Astra, Mokka, Zafira, Insignia. Додатково могло статися руйнування хвилястої пружини, уламки якої розходилися масляними каналами і призводили до найважчих наслідків.
Слідом йде Jatco JR507E. Агрегат ставили на великі автомобілі багатьох брендів, але здебільшого на Nissan – у тому числі Pathfinder та Patrol (до 2016 року). До 2010 року зустрічалася на багатьох моделях Infiniti .
Jatco JR507E добре підходить для моторів V8 . По механічній частині ця АКПП має ресурс до 350 000 км. Але сильно вередує електроніка і вкрай небажана агресивна манера водіння та рух бездоріжжям.
У вузлах перших років випуску часто відмовляла електроніка і могли траплятися протікання рідини, що охолоджує, в масло. Однак ці проблеми оперативно усунуто. Однак збереглася схильність агрегату до перегріву. Любителі швидкої їзди та частих поїздок глибоким брудом провокували швидке знос соленоїдів і гідротрансформатора.
Для цієї коробки дуже важливі регулярна заміна олії та постійний контроль за її рівнем. Навіть найдрібніший ремонт Jatco JR507E коштує дуже дорого.
Наступна у списку AL4 ( DP0 ) – модернізована версія цього автомата встановлена на Kangoo, Sandero, Duster, Megan, Logan та Fluence . Тому, якщо є бажання придбати Renault Duster , у якого пробіг більше 100 000 кілометрів, краще взяти варіант з МКПП. Випуск AL4/DP0 здійснювався до 2013 року.
AL4 ( DP0 ) – це результат колаборації трьох французьких автовиробників. Незважаючи на те, що існує кілька прошивок цієї КПП, проблеми у них аналогічні: при перегрів дуже швидко руйнується головний соленоїд. Також схильні до швидкого зносу втулки валів, а електроніка часто видає глюки.
У 2009 році була зроблена доопрацьована чотириступінчаста версія AT8 (для Renault DP2 ). У процесі переробки було усунуто недоліки системи охолодження, замість рідного гідротрансформатора використовується компонент від ZF та покращили «мозки». Тепер навіть за незначного перегріву трансмісії автоматика перемикає її в аварійний режим.
Ресурс оновленої АКП АТ8/DP2 становить 220 000 – 250 000 км. На повнопривідні автомобілі встановлюється DP8 із кутовим редуктором. Як і раніше слабкими залишаються втулки та соленоїди. Важливо регулярно проводити очищення теплообмінника.
Leave a Comment