Статті

У яких місцях на кузові автомобіля може з’явитися іржа до кінця зими

Share
Наприкінці зими водії можуть зіткнутися з неприємною проблемою – появою іржі на кузові у найнесподіваніших місцях. Особливо ця проблема актуальна для водіїв, які експлуатують авто у великих містах, де в холодну пору року дороги рясно посипають реагентами.
Найчастіше “рижики” можна виявити після миття автомобіля на колісних арках, порогах та нижній частині дверей. Проте проблемними є і закриті ділянки кузова. Наприклад, іржа часто виникає за дверними ручками. Взимку там постійно знаходиться волога. Через перепад температур і постійного механічного впливу з’являються мікротріщини, де і з’являються осередки корозії. Подібні проблеми найчастіше виникають на автомобілях старших 10 років.
Також вода з реагентами нерідко проникає у з’єднання між дверними петлями та кузовом. Через вібрацію та постійне тертя на цих ділянках починає порушуватися лакофарбове покриття і потім утворюється вогнище корозії. На рамних позашляховиках петлі часто іржавіють, оскільки вони знаходяться на зовнішній стороні кузова і зазнають навантажень при їзді бездоріжжям.
Кожне місце кріплення деталей кузова є потенційною зоною ризику виникнення корозії. Чим більше ударів, вібрацій та коливань, тим більше ушкоджуються болтові з’єднання. У цьому відношенні особливо страждає передня частина автомобіля та місця кріплення бампера. Оскільки місця кріплення пластикових бамперів важко побачити зсередини без демонтажу, водії можуть не стежити за ранніми стадіями пошкодження.
Схильні до корозії та дренажні канали, які розташовані на нижній стороні лобового скла. В осінній період там накопичується пил, листя та ґрунт, перегороджуючи шлях для відтоку води. Внаслідок цього вода застоюється на стиках деталей кузова, викликаючи корозію.
Іржа може з’явитися і всередині автомобіля. Це місця під килимками. Вода потрапляє всередину з мокрим взуттям, накопичуючись під гумовими килимами. Іржа тут може прогресувати роками.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Новий автомобільний бренд вийшов на ринок України

В Україні з'явився новий автомобільний бренд — INEOS, про що повідомили на офіційному сайті українського…

10.11.2024

Експерт розповів, які системи автомобіля потрібно перевірити перед морозами

З наближенням зими важливо перевірити стан вашого автомобіля, особливо акумуляторну батарею. Що ще відомо Перед…

10.11.2024

Hyundai визнали, що сенсорні екрани не подобаються користувачам

Hyundai визнав, що клієнтів стали бісити сенсорні екрани. Північноамериканський центр дизайну Hyundai (HDNA) влаштував день…

10.11.2024

Дизайнер представив сучасний римейк легендарного Volvo 240

Volvo завжди був брендом, що є синонімом безпеки та скандинавського дизайну. Компанія довгий час балансувала…

10.11.2024

Новий бюджетний позашляховик Toyota матиме ціну RAV4 та стильний дизайн

До прем'єри готується новий недорогий позашляховик Toyota Land Cruiser FJ, і вже є деяка інформація…

10.11.2024

Porsche порадила не їздити на спорткарах через ризик відриву коліс

Porsche порадила не їздити на спорткарах через ризик відриву коліс. Північноамериканський офіс марки виявив проблему…

10.11.2024