Статті

У яких місцях на кузові автомобіля може з’явитися іржа до кінця зими

Share
Наприкінці зими водії можуть зіткнутися з неприємною проблемою – появою іржі на кузові у найнесподіваніших місцях. Особливо ця проблема актуальна для водіїв, які експлуатують авто у великих містах, де в холодну пору року дороги рясно посипають реагентами.
Найчастіше “рижики” можна виявити після миття автомобіля на колісних арках, порогах та нижній частині дверей. Проте проблемними є і закриті ділянки кузова. Наприклад, іржа часто виникає за дверними ручками. Взимку там постійно знаходиться волога. Через перепад температур і постійного механічного впливу з’являються мікротріщини, де і з’являються осередки корозії. Подібні проблеми найчастіше виникають на автомобілях старших 10 років.
Також вода з реагентами нерідко проникає у з’єднання між дверними петлями та кузовом. Через вібрацію та постійне тертя на цих ділянках починає порушуватися лакофарбове покриття і потім утворюється вогнище корозії. На рамних позашляховиках петлі часто іржавіють, оскільки вони знаходяться на зовнішній стороні кузова і зазнають навантажень при їзді бездоріжжям.
Кожне місце кріплення деталей кузова є потенційною зоною ризику виникнення корозії. Чим більше ударів, вібрацій та коливань, тим більше ушкоджуються болтові з’єднання. У цьому відношенні особливо страждає передня частина автомобіля та місця кріплення бампера. Оскільки місця кріплення пластикових бамперів важко побачити зсередини без демонтажу, водії можуть не стежити за ранніми стадіями пошкодження.
Схильні до корозії та дренажні канали, які розташовані на нижній стороні лобового скла. В осінній період там накопичується пил, листя та ґрунт, перегороджуючи шлях для відтоку води. Внаслідок цього вода застоюється на стиках деталей кузова, викликаючи корозію.
Іржа може з’явитися і всередині автомобіля. Це місця під килимками. Вода потрапляє всередину з мокрим взуттям, накопичуючись під гумовими килимами. Іржа тут може прогресувати роками.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Що робити, якщо ваше авто заблокували на парковці

Будь-який водій може опинитися в ситуації, коли його авто заблокували на парковці іншим транспортним засобом.…

27.06.2025

Вживані кросовери, які краще уникати при покупці

В Україні з кожним роком зростає продаж як нових, так і вживаних кросоверів. Значна частина…

27.06.2025

Правильне розміщення відеореєстратора: як уникнути штрафу водіям в Україні

Хоча відеореєстратор давно став звичайним аксесуаром для більшості українських водіїв і часто слугує вагомим доказом…

27.06.2025

Оновлений Renault Megane кросовер вперше показали на фото

Повністю електричний Renault Megane, який у 2021 році перетворився на купеподібний кросовер із приставкою e-Tech…

27.06.2025

Renault представить бюджетний кросовер C-класу

Розробка нового кросовера Renault у сегменті C-класу триває активними темпами. До офіційної прем'єри, яка запланована…

27.06.2025

Skoda і Volkswagen готують автомобілі нового типу

Індійські ЗМІ розкривають плани концерну VAG на місцевий ринок. Зокрема, вони опублікували інформацію про майбутні…

27.06.2025