Статті

У яких місцях на кузові автомобіля може з’явитися іржа до кінця зими

Наприкінці зими водії можуть зіткнутися з неприємною проблемою – появою іржі на кузові у найнесподіваніших місцях. Особливо ця проблема актуальна для водіїв, які експлуатують авто у великих містах, де в холодну пору року дороги рясно посипають реагентами.
Найчастіше “рижики” можна виявити після миття автомобіля на колісних арках, порогах та нижній частині дверей. Проте проблемними є і закриті ділянки кузова. Наприклад, іржа часто виникає за дверними ручками. Взимку там постійно знаходиться волога. Через перепад температур і постійного механічного впливу з’являються мікротріщини, де і з’являються осередки корозії. Подібні проблеми найчастіше виникають на автомобілях старших 10 років.
Також вода з реагентами нерідко проникає у з’єднання між дверними петлями та кузовом. Через вібрацію та постійне тертя на цих ділянках починає порушуватися лакофарбове покриття і потім утворюється вогнище корозії. На рамних позашляховиках петлі часто іржавіють, оскільки вони знаходяться на зовнішній стороні кузова і зазнають навантажень при їзді бездоріжжям.
Кожне місце кріплення деталей кузова є потенційною зоною ризику виникнення корозії. Чим більше ударів, вібрацій та коливань, тим більше ушкоджуються болтові з’єднання. У цьому відношенні особливо страждає передня частина автомобіля та місця кріплення бампера. Оскільки місця кріплення пластикових бамперів важко побачити зсередини без демонтажу, водії можуть не стежити за ранніми стадіями пошкодження.
Схильні до корозії та дренажні канали, які розташовані на нижній стороні лобового скла. В осінній період там накопичується пил, листя та ґрунт, перегороджуючи шлях для відтоку води. Внаслідок цього вода застоюється на стиках деталей кузова, викликаючи корозію.
Іржа може з’явитися і всередині автомобіля. Це місця під килимками. Вода потрапляє всередину з мокрим взуттям, накопичуючись під гумовими килимами. Іржа тут може прогресувати роками.
Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Чому літня гума небезпечна після перших заморозків

Змінювати літні шини на зимові варто після перших заморозків, особливо коли середньодобова температура стабільно опускається…

30.09.2025

Названо деталь у авто, яку водії міняють у 10 разів частіше, ніж треба

Багато власників автомобілів звикли замінювати витратні деталі "за регламентом" або за порадами знайомих і сервісів,…

30.09.2025

Як реально знизити витрати пального: поради експерта

В умовах постійного зростання цін на пальне питання економії стає вкрай актуальним для більшості автомобілістів.…

30.09.2025

Lexus RX 350h визнаний найнадійнішим гібридним SUV на ринку

Гібридні кросовери вже стали звичним явищем на світовому ринку автомобілів. Більшість популярних моделей великих виробників…

30.09.2025

Дизель в Україні дорожчає, але дефіциту не очікується

В Україні зростають ціни на дизельне пальне, і головною причиною стали нові санкції та посилення…

30.09.2025

Mercedes і Volkswagen повертають фізичні перемикачі в автомобілі

Автовиробники, які довгі роки робили ставку на сенсорні екрани, поступово повертаються до фізичних елементів управління.…

30.09.2025