Статті

У яких місцях на кузові автомобіля може з’явитися іржа до кінця зими

Наприкінці зими водії можуть зіткнутися з неприємною проблемою – появою іржі на кузові у найнесподіваніших місцях. Особливо ця проблема актуальна для водіїв, які експлуатують авто у великих містах, де в холодну пору року дороги рясно посипають реагентами.
Найчастіше “рижики” можна виявити після миття автомобіля на колісних арках, порогах та нижній частині дверей. Проте проблемними є і закриті ділянки кузова. Наприклад, іржа часто виникає за дверними ручками. Взимку там постійно знаходиться волога. Через перепад температур і постійного механічного впливу з’являються мікротріщини, де і з’являються осередки корозії. Подібні проблеми найчастіше виникають на автомобілях старших 10 років.
Також вода з реагентами нерідко проникає у з’єднання між дверними петлями та кузовом. Через вібрацію та постійне тертя на цих ділянках починає порушуватися лакофарбове покриття і потім утворюється вогнище корозії. На рамних позашляховиках петлі часто іржавіють, оскільки вони знаходяться на зовнішній стороні кузова і зазнають навантажень при їзді бездоріжжям.
Кожне місце кріплення деталей кузова є потенційною зоною ризику виникнення корозії. Чим більше ударів, вібрацій та коливань, тим більше ушкоджуються болтові з’єднання. У цьому відношенні особливо страждає передня частина автомобіля та місця кріплення бампера. Оскільки місця кріплення пластикових бамперів важко побачити зсередини без демонтажу, водії можуть не стежити за ранніми стадіями пошкодження.
Схильні до корозії та дренажні канали, які розташовані на нижній стороні лобового скла. В осінній період там накопичується пил, листя та ґрунт, перегороджуючи шлях для відтоку води. Внаслідок цього вода застоюється на стиках деталей кузова, викликаючи корозію.
Іржа може з’явитися і всередині автомобіля. Це місця під килимками. Вода потрапляє всередину з мокрим взуттям, накопичуючись під гумовими килимами. Іржа тут може прогресувати роками.
Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Як народжувався BMW X7: історія інновацій та переконання топ-менеджменту

Актуальна версія автомобіля BMW X7 сприймається більшістю автолюбителів вже як природний і звичний елемент продуктової…

19.11.2025

Топ-5 надійних та безпечних уживаних авто до 20 тисяч доларів

Consumer Reports оновив рейтинг найкращих уживаних авто до $20 000. У списку — найнадійніші, безпечніші…

19.11.2025

Новий BMW iX3 2026 показали з 22-дюймовими M-колесами

На автосалоні в Цюріху BMW представила рідкісну і максимально укомплектовану версію нового електричного iX3 2026…

19.11.2025

Осінь добігає кінця: коли варто змінювати літню гуму на зимову

Осінь добігає кінця, а це означає, що водіям пора переходити на зимові шини. Вони важливі…

19.11.2025

BMW готує нове покоління 3-ї серії з оновленими двигунами та електричною версією

Наступне покоління легендарної BMW 3-серії дебютує вже у листопаді 2026 року та принесе низку технічних…

19.11.2025

Як підготувати електромобіль до морозів та уникнути проблем у холодну пору

Поширена думка про те, що електромобілі взимку втрачають заряд удвічі швидше, вже не відповідає дійсності.…

19.11.2025