Зростаючі ціни на паливо та загальна непроста економічна ситуація змушують водіїв переходити на дешевший 92-й бензин. Експерти кажуть, що сучасні турбомотори не люблять цієї марки палива, навіть якщо вона офіційно дозволена виробником.
Компанія Renault дозволяла заправляти оснащені турбомоторами Duster та Arkana більш простим А-92. Аналогічні кроки зробили деякі китайські автовиробники. Автоексперти висловили занепокоєння з цього приводу і пояснили, що станеться з турбомотором, якщо використовувати низькооктанове паливо.
Існує різницю між атмосферними двигунами, спочатку спроектованими під 92-й бензин, і тими моторами, які виробники примусово адаптують для використання низькооктанового палива. Усі сучасні турбовані агрегати розробляються з урахуванням роботи на А-98 чи А-100. Низькооктанове паливо не витримує високого ступеня стиснення та детонує в камері згоряння, створюючи додаткове навантаження, яке гальмує поршень, змушуючи його битися об стінки циліндра та залишати задираки.
Навіть електронна система запалення здатна автоматично підлаштовуватись під низькооктановий бензин, повністю уникнути детонації все одно не вдається, особливо при їзді на високих оборотах. Якщо постійно годувати машину з турбомотором 92 бензином, ресурс силового агрегату знизиться.