Експерти назвали найголовнішу помилку при паркуванні автомобіля з АКП

0
81

Частка автомобілів з автоматичною коробкою постійно зростає. Однак у такої трансмісії є свої особливості і про них треба знати. Експерти назвали найпоширенішу помилку, яку припускаються водії машин з АКП.

Деякі водії сприймають автоматичну коробку передач, як щось універсальне, що чарівним чином перемикає передачі і передає крутний момент з двигуна на колеса. Сучасні КПП – це досить складні пристрої, здатні суттєво полегшити керування автомобілем. Передбачений на випадок паркування режим P від ​​англійського Parking ефективно і безпечно працює тільки на рівних ділянках. Нерідко при паркуванні на ухилі водії переоцінюють можливості режиму «Р» та нехтують ручним гальмом.

Саме таку помилку експерти порталу NJcar назвали найпоширенішою. Небезпека полягає не тільки в тому, що автомобіль може самовільно рушити з місця і покататися під ухил. Весь механізм КПП зазнає у цій ситуації підвищеного навантаження. Якщо регулярно залишати автомобіль на ухилі в режимі «Р» без ручника, тросовий привід керування трансмісією може швидко вийти з ладу: він розтягнеться або порветься.

Правильніше спочатку натиснути педаль гальма і після зупинки, не відпускаючи її, затягнути ручник, а тільки потім переводити коробку передач в режим «Р». Це дозволить зменшити навантаження на механізм, який блокує крупнозубчасту шестерню, пов’язану з вихідним валом АКПП. При виїзді з паркування правильний порядок дій має бути наступним: натиснути на педаль гальма, перевести селектор АКПП в режим Драйв (D) або Задній хід (R) і тільки потім зняти машину з ручника.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!