Сьогодні при покупці автомобіля автовласникам пропонують широкий список опцій. При цьому для українських автомобілістів іноді можуть запропонувати навіть спеціальний пакет “зимових” опцій. Як правило, сюди входить акумулятор підвищеної ємності, обігрів не лише заднього скла, а й переднього та кінцевого обігріву всіх крісел.
Попри те, що зима в Україні стає м’якшою, такі опції явно будуть не зайвими, водночас у сучасних авто є ряд функцій, які навпаки можуть завадити водієві безпечно керувати автомобілем взимку або зробити поїздки в засніжену погоду не комфортною, тому водіям, які мають подібні опції варто враховувати кілька особливостей своїх авто.
LED-оптика
Фари на основі LED-елементів хоч уже і не є ознакою преміальних авто (де зараз стоять матричні фари), але й досі залишаються бажаною опцією для багатьох автолюбителів. У порівнянні з галогеновими та ксеноновими фарами, така оптика дозволяє набагато ефективніше освітлювати дорогу, але взимку з нею є дві основні проблеми. Через те, що такі лампи гріються порівняно несильно, на тлі ламп розжарювання, вони можуть покриватися снігом і крижаною скоринкою, тому їх доведеться час від часу очищати, щоб зберігати яскравий і чіткий світловий потік.
Другою проблемою таких фар є колірна температура, яка здебільшого перебуває на відмітці понад 4000 Кельвінів. Таким чином, у сильний снігопад ці фари будуть давати гіршу видимість дороги, ніж їхні жовті попередники.
Автоматичне включення двірників
У сучасних автомобілях цей датчик чудово працює при будь-яких опадах, а ось в старшому авто з функцією автоматичного включення двірників можуть бути проблеми. Також є ризик пошкодити гумки двірники або навіть трапецію, адже багато водіїв залишають ручку включення “двірників” в автоматичному режимі і таким чином виходить ситуація, що при наступному запуску авто, примерзлі двірники можуть спробувати протерти скло, що закінчується пошкодженням самого склоочисника.
Система утримання у смузі
Ця опція, як і деякі примітивні помічники допомоги водієві на зимовій дорозі краще вимикати. Для цього є дві причини. По перше. деякі опції орієнтують на розмітку, що є проблемним взимку, адже розмітка може бути прихована під кулею льоду чи снігу. Крім цього, якщо в автомобілі є функція підрулювання та утримання в смузі, комп’ютер робитиме це максимально різко, що на слизькій дорозі може закінчитися відходом у знесення або занесення.
Leave a Comment