Статті

Чому електронні системи та повний привід не завжди корисні взимку

Share

Деякі автомобілісти, купивши машину з повним приводом та численними електронними помічниками, впевнені, що тепер їм не страшний ні ожеледиця, ні снігові замети.

Багато сучасних автомобілів можуть похвалитися цілим набором електронних помічників. Всі ці системи активної безпеки створені, щоб допомогти водієві у деяких повсякденних ситуаціях, але жодна з них не може кинути виклик законам фізики.

Зазвичай автовиробники вказують в інструкції з експлуатації які обмеження існують для цих електронних систем. Наприклад, на всіх сучасних моделях Volvo система City Safety працює на швидкості до 50 км/год, а Pilot Assist – на швидкостях до 130 км/год. Але це максимальні значення за ідеальних погодних умов. При погіршенні дорожньої ситуації головне завдання водія самостійно вибрати безпечну швидкість. Перевищення у складних погодних умовах неприпустимі.

Навіть якщо на автомобілі встановлено гарну зимову гуму, швидкість матиме вирішальне значення для безпеки. Жодна з нині існуючих систем не здатна запобігти втраті управління на слизькій дорозі, якщо швидкість руху суттєво перевищена. Просунута система повного приводу дасть перевагу тільки на початку руху, на низьких швидкостях. Система стабілізації допоможе вирівняти автомобіль лише за невеликому заметі.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Поради

Останні записи

Dacia Sandero готує рестайлінг перед дебютом нового покоління

Через 4 роки на ринку актуальна генерація бестселера Dacia Sandero готується до планового рестайлінгу. Нещодавно…

20.03.2025

Хто може паркуватися безкоштовно в Україні

Пенсіонери в Україні можуть користуватися не лише пільговими тарифами на мобільний зв’язок, а й мати…

20.03.2025

Новий флагманський Audi Q9 помічений на дорожніх тестах

Великі кросовери набирають популярності на світовому ринку. Причому високим попитом стали мати навіть дорогі моделі.…

20.03.2025

Експерти пояснили, чому краще не залишати каміння у протекторі коліс

Багато хто зауважує, що в протектор шин у процесі експлуатації забиваються камені, як зовсім дрібні,…

20.03.2025

Mercedes-AMG відкликає гібридні моделі через ризик втрати потужності

Компанія Mercedes-Benz ініціювала відгук гібридних автомобілів AMG , оснащених системою E Performance , через програмну…

20.03.2025

В Україні введуть вікові обмеження для отримання водійських прав

В Україні водійське посвідчення можна отримати лише після досягнення встановленого віку, який залежить від категорії…

20.03.2025