Кожен транспортний засіб з двигуном внутрішнього згоряння перед початком руху потребує прогріву. Якщо цього не зробити, можна зіткнутися з серйозними проблемами, аж до дорогого ремонту силового агрегату. Фахівці розповіли, чи є різниця в інструкції з прогріву дизельного ДВС та бензинового. Виявилося, що все не так просто.
Дизельні агрегати мають різницю у конструкції з бензиновими. Найголовніша різниця у камері, в якій згоряє паливо. Температура згоряння “солярки” набагато нижча, ніж у бензину. Через це “дизелі” прогріваються набагато довше, ніж мотори на класичному “А-92” або “А-95”. Експерти вирішили розповісти, як зрозуміти, що ДВЗ на солярці вже прогрітий і можна розпочинати рух. Зробити це насправді не так складно, як здається.
Так, фахівці зазначили, що дизельний ДВЗ вважається готовим до повноцінної роботи, коли починає нормально функціонувати «піч» у салоні і туди надходить тепле повітря. Також змінюються оберти – під час процесу обігріву вони підвищуються до 1200 об/хв, а коли двигун набрав потрібну температуру – вони знижуються до 700-800 об/хв. Загалом агрегати на «солярці» прогріваються значно довше, ніж бензинові.
Це розуміють і виробники, тому навіть із заводу оснащують свої моделі додатковим обігрівачем силового агрегату, який робить все для прогріву двигуна ще до його запуску. Цей девайс дозволяє взагалі не прогрівати ДВС і відразу починати рух. Додаткові обігрівачі продаються й окремо. При цьому їх легко встановити вони працюють від системи охолодження. Рідина в радіаторі нагрівається до робочої температури «движка», що дозволяє не охолонути останньому. Як тільки автомобіль запускається, обігрівач деактивується.