Автомобільні міфи живуть дуже довго і передаються з покоління до покоління. Але автомобілі згодом сильно змінилися, багато тверджень вже неактуальні. Сьогодні розберемося із найпопулярнішими автомобільними міфами.
Міф №1 Потрібно вимикати кондиціонер перед тим, як заглушити двигун
Через різницю температур теплого та охолодженого повітря на випарнику кондиціонера утворюється конденсат. Якщо заглушити двигун і не дати конденсату вивітритися, поки автомобіль їде, то вся волога залишиться на випарнику. І коли автомобіль зупиниться, вода на ньому неодмінно почне гнити. Через це з кондиціонера починає пахнути вогкістю та іншими неприємними речами.
Як насправді. При нормальній роботі кондиціонера конденсат з випарника випаровується або виводиться назовні через спеціальну дренажну трубку. Якщо в автомобілі регулярно змінюють салонний фільтр, на випарнику не залишається пилу, бруду та листя. Все це не гниє, не потрапляє в дренажну трубку і не забиває її, а отже, не повинно бути сторонніх запахів.
Якщо у автомобіля та з дефлекторів неприємно пахне – потрібно чистити випарник та дренажну трубку. Вимикати кондиціонер, поки двигун запущено, не шкідливо, але й користі від цього немає.
Міф №2 У гаражі автомобіль збережеться краще
Гараж захищає автомобіль від сонячних променів, дощу чи снігу, а ще так його складніше викрасти. Як насправді. Це правда, якщо місце для паркування в критому паркінгу або гараж сухий і його періодично опалюють. Але часто у гаражах буває надто волого для зберігання автомобіля.
Наприклад, у металевому гаражі при перепаді температур на стінах накопичується конденсат. А ще гаражі можуть стояти в низовині, де постійно накопичується вода. Підвищена вологість може виходити з сирого льоху або оглядової ями.
У таких ситуаціях автомобілю може бути краще на асфальті біля житлового будинку, ніж у гаражі.
Міф №3 Бензин А-95 – це А-92 з присадками
Через те, що бензин марки АІ-95 коштує дорожче за АІ-92, його вигідніше підробляти. Тому АІ-95 роблять з АІ-92 за допомогою присадок, що підвищують октанове число. Ці присадки погані і можуть зашкодити двигуну, тому краще заправляти автомобіль чистішим АІ-92.
Як насправді. Підвищити октанове число бензину за допомогою присадок насправді можна, але великі виробники палива так не роблять. Вони одержують бензин потрібного октанового числа за допомогою прямої переробки нафти та додають присадки у спеціальних лабораторіях.
Побоюватися варто неякісного палива на сумнівних АЗС із низькими цінами. У решті випадків усі марки бензину відповідають стандартам та регулярно проходять перевірки.
Міф №4 Ремінь безпеки іноді заважає врятувати життя
В обговореннях ДТП можна зустріти думку, що краще вилетіти через лобове скло, аніж бути затиснутим у покрученій машині.
Як насправді. Непристебнута людина при ДТП ударяється головою об кермо або лобове скло і в кращому разі отримує струс мозку. А в гіршому вилітає через скло на дорогу — це може закінчитися смертю.
Ремінь та подушка безпеки ефективно працюють разом, а ось при непристебнутому ремені подушка може принести більше шкоди, ніж користі.
Міф №5 При апаратній заміні масла в двигуні залишається багато відпрацьованого масла
Деякі автовласники вважають, що при апаратній або експрес-заміні олії неможливо повністю її видалити. Краще користуватися класичним способом: відкрутити пробку з піддону двигуна та дочекатися, коли олія стіче з його деталей.
Як насправді. Трубка вакуумного насоса при апаратній заміні досягає піддону двигуна і відкачує не менше відпрацьованого масла, ніж при класичній заміні. Іноді зливна пробка піддону картера розташована так, що експрес-заміна навіть краще видаляє залишки старої олії. При цьому немає необхідності змінювати зливну пробку із шайбою.
Міф №6 При заміні масла потрібно залити трохи в корпус масляного фільтра
Прихильники цієї процедури стверджують, що у порожньому масляному фільтрі після запуску двигуна виникає надлишковий тиск і паперовий фільтр усередині корпусу може порватися. А ще порожній фільтр створить повітряний затор, якщо його попередньо не залити олією. Крім того, часто на корпус масляного фільтра виробники наносять знак маслянки, який вказує на те, що фільтр потрібно залити маслом перед заміною.
Як насправді. У корпусі фільтра є перепускний клапан, який допомагає впоратися з надлишковим тиском та не пошкодити фільтр. У процесі експлуатації така ситуація можлива, наприклад, якщо олія на холоді сильно загуснула. Масляна на корпусному фільтрі означає, що потрібно змастити гумове кільце ущільнювача, щоб його не зірвало з посадкового місця при монтажі фільтра на двигун.
Спеціальних рекомендацій виробників легкових машин щодо цього немає. Однак більшість компаній рекомендують міняти моторне масло…
Зима для мене завжди той ще виклик, особливо за кермом. Холод, ожеледиця, засніжені дороги —…
Японський бренд із логотипом із трьома діамантами один із небагатьох, хто ще повноцінно не включився…
Весь 2024 рік пройшов під знаком не анонсованих офіційно, але формально відомих планів Mitsubishi розпочати…
Водіям в Україні нагадали про важливість включення кондиціонера навіть у зимовий період. Багато хто вважає,…
Компанія Jaguar довгий час не анонсувала жодних новинок, але нещодавно стало відомо, що вона розробляє…
Leave a Comment