Існує небезпечний рубіж по пробігу, після якого велика кількість автомобілів може мати серйозні проблеми як з кузовом, так і з двигуном. Але в деяких випадках аналогічні проблеми можуть виникнути і за менших пробігів.
За його словами, потрібно вибирати автомобілі, пробіг яких не сягає 500 тисяч кілометрів. Приблизно 500 тисяч кілометрів — це та цифра, після якої далі потрібно точно міняти силову установку, а можливо, навіть і раніше. За таких пробігів, можливо, кузов уже гнилий. Також він вважає, що 300 тисяч кілометрів також спірне питання . Експерт радить у крайньому випадку розглядати цю цифру. Але найкраще купувати автомобіль зі 100 або 150 тисяч пробігу: прийнятна вартість, і є певний ресурс , продовжив співрозмовник.
Експерт також нагадав, що на довговічність транспортного засобу впливає не лише пробіг, а й тип конструкції. Варіатор та коробка з двома зчепленнями вимагатимуть ремонту набагато швидше, ніж класичні автоматичні або механічні коробки передач. На думку експерта, вік транспортного засобу не має вирішального значення на відміну від кузовних дефектів. Все залежить від стану кузова: якщо з ним все гаразд, то можна купувати .
Крім того, експерт зазначив, що бажано не купувати перефарбований автомобіль — такі екземпляри зазвичай биті. Якщо авто пофарбовано погано, то з’являтиметься іржа.
Mazda готує нове покоління компактного хетчбека Mazda2. Хоча нинішня модель оновлювалася у 2019 та 2023…
Часто водії отримують штрафи за те, що не ввімкнули аварійну світлову сигналізацію після зупинки автомобіля…
Nissan офіційно розпочав дорожні випробування нового електричного Juke EV, який дебютує у 2026 році. Компактний…
Багато водіїв вважають заправку автомобіля простим і звичним процесом, проте на АЗС ховається небезпечний фактор…
Європейський автомобільний ринок готується до справжнього "електроштурму" - уже 2026 року дебютує рекордна кількість нових…
На Japan Mobility Show 2025 у Токіо Mazda представила концепт-кар Vision-X Coupe - універсал із…
Leave a Comment