Існує небезпечний рубіж по пробігу, після якого велика кількість автомобілів може мати серйозні проблеми як з кузовом, так і з двигуном. Але в деяких випадках аналогічні проблеми можуть виникнути і за менших пробігів.
За його словами, потрібно вибирати автомобілі, пробіг яких не сягає 500 тисяч кілометрів. Приблизно 500 тисяч кілометрів — це та цифра, після якої далі потрібно точно міняти силову установку, а можливо, навіть і раніше. За таких пробігів, можливо, кузов уже гнилий. Також він вважає, що 300 тисяч кілометрів також спірне питання . Експерт радить у крайньому випадку розглядати цю цифру. Але найкраще купувати автомобіль зі 100 або 150 тисяч пробігу: прийнятна вартість, і є певний ресурс , продовжив співрозмовник.
Експерт також нагадав, що на довговічність транспортного засобу впливає не лише пробіг, а й тип конструкції. Варіатор та коробка з двома зчепленнями вимагатимуть ремонту набагато швидше, ніж класичні автоматичні або механічні коробки передач. На думку експерта, вік транспортного засобу не має вирішального значення на відміну від кузовних дефектів. Все залежить від стану кузова: якщо з ним все гаразд, то можна купувати .
Крім того, експерт зазначив, що бажано не купувати перефарбований автомобіль — такі екземпляри зазвичай биті. Якщо авто пофарбовано погано, то з’являтиметься іржа.
Компанія Mercedes-Benz розпочала прийом замовлень на першу версію нового електричного кросовера GLC. Повнопривідний GLC 400,…
У Швеції провели масштабне дослідження, яке визначило електромобілі з найвитривалішими батареями. Компанія Kvdbil протестувала понад…
У Європі рейтинги безпеки Euro NCAP уже давно стали невід’ємною частиною вибору автомобіля — майже…
Керування автомобілем у стані сп'яніння є одним із найсерйозніших порушень у сфері дорожнього руху та…
Автоексперти недаремно називають десятирічний вік справжнім "тестом на витривалість". Пробіги у 150-200 тисяч кілометрів, зношені…
Багато автолюбителів замислюються над тим, як збільшити кліренс свого автомобіля. Звісно, мова не про власників…
Leave a Comment