З яким пробігом якраще купувати вживане авто 

Час читання: 2 хв.
0

Хоча нові машини в салонах і розбирають наче «гарячі пиріжки», багатьом російським автомобілістам все ще залишається лише мріяти про можливість купити свіже ТЗ без супутнього пробігу. У таких реаліях вони задовольняються вторинкою, де автомобілі на порядок дешевші і є суттєвий вибір. Тут виникає закономірне питання, а як підібрати собі машину, щоб вона перші роки не завдавала проблем, а справно служила своєму новому власнику?

Відповідь на це питання цілком очевидна: необхідно дивитися на пробіг транспортного засобу. А яким він має бути, щоб потенційного покупця точно зацікавила машина? Йдеться про показники на 30 — 60 тис. км. Саме з таким пробігом найкраще брати транспортний засіб на вторинному ринку незалежно від того, в яку вартість він обійдеться. Справа в тому, що це проміжна точка життя будь-якого транспортного засобу.

Саме на таких пробігах машини залишаються свіжими, не мають серйозних проблем щодо технічної частини і при цьому помітно падають у ціні порівняно з новими автомобілями. Часом можна подивитися і на МС з меншим показником, але тут занадто велика ймовірність, що на них він або скручений, або транспортний засіб побував у серйозних колотнечах, що поточний власник прагне позбутися свого залізного друга. Безумовно, не факт, що цифри в 30 – 60 тис. км. будуть реальними, оскільки в Україні вже історично склалося правило змотувати пробіг.

Це стосується абсолютно будь-яких автомобілів: як практично нових, так і повністю вбитих часом. У будь-якому випадку продавець намагатиметься нажитися максимально, а для цього спробує піднести машину у свіжому вигляді. Важливо відзначити, що 30-60 тис. км, намотані автомобілем дорогами громадського користування, – це ще не показник, що авто буде без суттєвих проблем для нового власника. Відомі випадки, коли “умільці” примудрялися перетворити повністю нове МС на відро на колесах за 10 – 15 тис. км пробігу.

Тут дуже важливо звернути увагу на технічний стан транспортного засобу. Якщо колишній власник проходив ТО вчасно і не шкодував грошей і сил, то автомобіль буде цікавий до покупки і з більшим пробігом. Так чому ж варто розглядати саме авто, що намотало 30 — 60 тис. Насамперед це гарантія, яка на сучасних ТЗ надається на пробіг від 100 до 150 тисяч. Також йдеться про рік випуску машини.

Як правило, з такими показниками продаються досить свіжі автомобілі не старші за п’ять років, але вже за прийнятною вартістю. Окремо хотілося б згадати, що на показниках у 60 тис. потрібно готуватися до великого ТО, що включає заміну колодок, ременя ГРМ, технічних рідин та інших витратних матеріалів. Саме тому розглядати до придбання ТЗ потрібно з бюджетом, коли залишається додатковий запас на це обслуговування. 

У деяких ситуаціях через наближення великого ТО краще розглянути до покупки машини дорожче, але з меншим пробігом, або ТЗ, які намотали 75-90 тисяч. Так, велика ймовірність, що всі матеріальні витрати, пов’язані з великим обслуговуванням, лягли на плечі власника. Ну і, зрозуміло, як би свіжо перед покупкою не виглядав автомобіль, його потрібно продіагностувати. Для цього машина заганяється до сервісного центру, де фахівці зможуть відстежити всі «болячки» та підводні камені.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!