Робота, пов’язана з автомобілями, завжди має попит, тому водіям-новачкам, перш ніж зайняти високооплачуване місце, доведеться багато чого навчитися і дізнатися.
“Апостроф” дізнався про кілька лайфхаків від досвідчених водіїв, яким не навчають в автошколах.
Розташування рук на рульовому колесі
Уявіть кермо як циферблат годинника, і розташуйте руки на умовних “позначках” 9 і 3 години. Допускається також варіант розміщення рук на 8 та 4 “годинних” поділах.
Ставити руки на 10 і 2 години вкрай небажано, тому що кінцівки досить швидко втомляться у такому положенні рук.
Налаштування дзеркал
Коригування зовнішніх дзеркал треба здійснити так, щоб було видно приблизно чверть заднього крила авто. Саме в такому положенні дзеркала використовуються максимально ефективно та водій під час руху отримує від них всю важливу інформацію.
Швидкість руху
Водій повинен навчитися набирати та тримати саме ту швидкість, з якою рухається потік машин. Якщо автомобіліст поспішатиме, то ризик ДТП у такому разі багаторазово збільшується, а якщо швидкість автомобіля буде нижчою, ніж у інших машин на дорозі, то до аварії, це, можливо, і не призведе, але більшість учасників дорожнього руху вважатимуть своїм обов’язком висловити все, що вони думають про водія-“черепаху”
Навіть з відносно невеликим бюджетом у 20 тис доларів на вторинному ринку можна знайти кілька…
Toyota представила новий Urban Cruiser - компактний електричний кросовер B-класу для європейського ринку. Модель не…
Практичний іспит у сервісних центрах МВС є обов'язковим для отримання посвідчення водія. Його мета -…
На Нюрбургрингу помітили агресивний прототип Range Rover Sport SV, ймовірно, нову версію SVR. Машина має…
Volkswagen розглядає випуск електромобілів із технологією range-extender - невеликий двигун внутрішнього згоряння працює як генератор…
Автомобільні бренди знову повертаються до практики, коли під різними назвами продають майже однакові машини, змінюючи…
Leave a Comment