Робота, пов’язана з автомобілями, завжди має попит, тому водіям-новачкам, перш ніж зайняти високооплачуване місце, доведеться багато чого навчитися і дізнатися.
“Апостроф” дізнався про кілька лайфхаків від досвідчених водіїв, яким не навчають в автошколах.
Розташування рук на рульовому колесі
Уявіть кермо як циферблат годинника, і розташуйте руки на умовних “позначках” 9 і 3 години. Допускається також варіант розміщення рук на 8 та 4 “годинних” поділах.
Ставити руки на 10 і 2 години вкрай небажано, тому що кінцівки досить швидко втомляться у такому положенні рук.
Налаштування дзеркал
Коригування зовнішніх дзеркал треба здійснити так, щоб було видно приблизно чверть заднього крила авто. Саме в такому положенні дзеркала використовуються максимально ефективно та водій під час руху отримує від них всю важливу інформацію.
Швидкість руху
Водій повинен навчитися набирати та тримати саме ту швидкість, з якою рухається потік машин. Якщо автомобіліст поспішатиме, то ризик ДТП у такому разі багаторазово збільшується, а якщо швидкість автомобіля буде нижчою, ніж у інших машин на дорозі, то до аварії, це, можливо, і не призведе, але більшість учасників дорожнього руху вважатимуть своїм обов’язком висловити все, що вони думають про водія-“черепаху”
На заводі Tesla у Фрімонті (Каліфорнія) було помічено корпуси кількох відлитих під тиском автомобілів, які…
Концерн Mercedes-Benz спільно з TSR Group запустив пілотний центр з утилізації та переробки автомобілів, які…
В Україні адміністративні штрафи залишаються найпоширенішим видом покарання для водіїв. Зазвичай, коли поліцейський фіксує порушення,…
На європейських дорогах спостерігається справжній бум електромобілів. У другому кварталі року у Західній Європі було…
Гальмування двигуном - це техніка уповільнення автомобіля без активного використання гальм, що дозволяє економити паливо,…
Покупка бензинового кросовера здається безпечною інвестицією, але не всі моделі однаково надійні. Деякі автомобілі, привабливі…
Leave a Comment