Усі в цьому світі хочуть отримати для себе хоч якусь матеріальну вигоду. Автосервіси не виняток, у сфері обслуговування машин є безліч схем і хитрощів, де можна обдурити клієнта і залишити його в дурнях. Таким чином ви, як клієнт, можете переплатити ремонтні послуги, а іноді незабаром знову приїхати в сервіс через неякісний ремонт.
У цій статті я вам про п’ять хитрощів, які практикують автосервіси з метою “наваритися” на клієнті. Загалом, я рекомендую стежити за процесом ремонтних робіт, і не відходити ні куди. Більшість господарів авто залишають працівникам СТО свої машини та йдуть у своїх справах. У свою чергу працівники можуть провернути ряд маніпуляцій та обвести вас навколо пальця.
А ось і дані хитрощі на які ви можете потрапити, будьте уважні:
Достатньо заїжджена тема. Вам під виглядом оригінальної запчастини можуть встановити китайський виріб, але ціна деталі при цьому буде як “оригінал”. Так само вам можуть впхнути б / у деталі, які можуть знову зламатися протягом нетривалого часу.
Як уникнути цього обману? Легко! Вам потрібно бути компетентним і розбиратися в деталях, а також відстежувати динаміку цін на деталі, що знаходяться у вашому діапазоні.
Працівники автосервісу може продемонструвати вам проблеми з деталями підйомника. Вас просто змушують заплатити за нові деталі підвіски. Хоча раніше ви не помічали жодних проблем із підвіскою.
Тут вибір стоїть за вами або ви відмовляєтесь у такій сумнівній послузі, або ви даєте можливість заробити автосервісу.
Дуже часто відбувається коли ви заїжджаєте в автосервіс, ви показуєте працівникам проблеми в електроніці, у свою чергу вони просять вас відійти в безпечну зону і відпочити на зручному диванчику.
Після усунення всіх проблем в галузі електроніки машини, “експерти” припишуть вам в рахунок ряд проведених послуг такі як: прочищення та змащення, усунення КЗ, заміна різних проводів і таке інше. Багато людей не напружуються і оплачують ці послуги, не обдуриш-не проживеш, м’яко сказати.
Так трапляється, що працівники в автосервісах під час обслуговування машини не знаходять у своєму асортименті необхідні деталі. Замість порекомендувати господареві поїхати в інший автосервіс, вони знаходять схожу деталь і встановлюють її.
До чого все це може привести? Ну як мінімум до того що термін експлуатації цієї деталі скорочується вдвічі, як максимум всі ці маніпуляції горе-співробітників автосервісів можуть призвести до ДТП.
Деякі працівники автосервісу мають такий високий рівень нахабства, що примудряються викручувати нові деталі у машини і вкручувати старі.
Потім ці нові деталі продаються або просто поповнюється асортимент деталей автосервісу.
Тут важливо припиняти такі дії. Раджу спостерігати за процесом обслуговування вашого автомобіля, адже це справді важливо.
Тісне партнерство між Suzuki та Toyota призвело до кількох моделей з боку обох компаній, які…
BMW славиться виробництвом розкішних і динамічних автомобілів, що дарують гострі відчуття за кермом. Проте така…
Коли хтось говорить про електромобілі, існує одна тема, яку намагаються оминати – пробіг. У мережі…
2024 рік став важким для Audi: продажі знизилися на 12%, до 1 млн 671 тисяч…
У Польщі планують посилити законодавство щодо дорожньої безпеки, зокрема, назавжди позбавляти водійських прав осіб, які…
З урахуванням витрат на паливо, регулярного обслуговування та періодичного ремонту, загальна вартість утримання транспортного засобу…
Leave a Comment