Ушкодження автомобіля можна визначити за кілька секунд за ледь помітними ознаками.
При виборі автомобіля одного погляду досить, щоб зрозуміти, в якому стані знаходиться кузов. Перше враження нерідко виявляється правдивим, і покупцю варто навчитися зіставляти знання про техніку зі своїми емоціями. Тоді водій навчиться бачити те, що вульгарні продавці намагалися приховати та замаскувати.
Ушкодження несучої структури кузова
Найнебезпечніше для будь-якої машини – це пошкодження несучої структури кузова. Сильні удари під час аварій призводять до порушень геометрії кузова, через що зміщуються колісні осі, відхиляються кути напрямку коліс і траєкторія руху автомобіля спотворюється. Він їде трохи боком. Тому дуже важливо оглянути на уживаний автомобіль у русі збоку.
Ушкодження силового каркаса позначаються на зносі коліс, особливо задньої осі. При їзді боком вони волочаться і прослизають, що призводить до стирання боковин. Нерівномірно зношені задні шини є ознакою пережитої аварії.
Порушення гармонії форм
Якщо раптом здасться, що край капота «провис» або один бік корми седана більш піднятий, ніж інший, а дах трохи приплюснутий, то цілком імовірно, що це сліди колишніх ударів і перекидання по землі. Око людини може фіксувати міліметрові відхилення від симетрії, на що реагує підсвідомість, що трансформується у відчуття. Тому якщо щось не подобається в кузові, але важко пояснити, що саме, то цілком можливо вся справа в порушенні гармонії форм і час заганяти автомобіль на перевірку на діагностичний стенд.
Нерівномірне забарвлення
Ще однією ознакою пережитої аварії є нерівномірне забарвлення автомобіля. Підібрати колір у тон складно, тому навіть досвідчені майстри припускаються помилок, особливо на складних металіках або перламутрових кольорах. При сонячному світлі можна побачити відмінності між фарбованим крилом або іншими частинами, у тому числі дверцятами, кришкою багажника і т.д. Швидше за все, у цих місцях були пошкодження. І при подальшому огляді важливо виявити, наскільки серйозними були ці пошкодження. Визначити це можна під капотом буквально з одного погляду.
Заміна деталей
Буває, що після дуже серйозних ДТП автомобіль збирають із кількох кузовів. Частина пошкодженої кузовної деталі вирізується і її місце встановлюється інша не пом’ята деталь, зокрема лонжерони, фрагменти порогів і навіть корми цілком. Їх треба навчитися визначати за ледь помітними ознаками.
Спочатку дивимося на колісні арки. Якщо підкрилок зім’ятий, закріплений нещільно і вібрує, то це поганий сигнал. Це означає, що якась сила зривала його з місця разом із крилом.
Якщо на лонжеронах є сліди зварювання або під лобовим склом йдуть зварні шви, то частина кузова вирізувалася і приварювалася заново. На цих частих є номер кузова, і таку машину неможливо зареєструвати в ДІБДР. Будь-які операції із силовими елементами кузова заборонені.
Продати машину можна буде лише на запчастини.
Leave a Comment