Статті

Глобальному плану переходу на електрокари передбачили провал

Share

На початку наступного десятиліття ряд розвинених країн поставив за мету повністю відмовитися від продажу автомобілів з двигунами внутрішнього згоряння або значно скоротити їх. Однак плани не відповідають можливостям, пише Venture Beat з посиланням на Шарлотту Гамільтон, голову компанії Conamix, яка займається дослідженнями в галузі тягових батарей. Саме в них криється основна проблема: сучасні батареї коштують надто дорого, а розробки альтернатив ведуться недостатньо активно.

Політика багатьох європейських країн, а також американських штатів на чолі з Каліфорнією, спрямована на прискорення переходу на електромобілі. Але влада не враховує те, що для масштабного перевороту на авторинку не вистачає важливих елементів — а саме, досить дешевих акумуляторів.

Сучасні електрокари або коштують надто дорого для середнього обивателя, або пропонують надто низький запас ходу, зазначає Гамільтон. Вирішити проблему збільшенням виробництва батарей не вийде: кобальт і нікель, що використовуються в них, стають все більш дефіцитними і ростуть в ціні. Так, нікель з березня 2022 року подорожчав на 70 тисяч доларів до 100 тисяч доларів за тонну, і вартість продовжує зростати.

Здешевити тягові батареї здатні лише нові технології. За словами Гамільтона, знизити витрати на анодну частину могли б літій, кремній або інші наденергоємні матеріали.

Багатообіцяюче виглядають більш дешеві та ємні твердотільні батареї , які тестуються багатьма виробниками, але ще не набули масовості. Що стосується катода, то в Conamix вивчають можливість застосування сірки, яку, однак, важко змусити працювати належним чином. Майбутнє може лежати саме за дешевою сіркою, каже Гамільтон, проте потрібні активні випробування зразків осередків у лабораторіях, щоб добитися від неї потрібної ефективності.

Раніше проти різкого переходу на електромобілі висловився голова Volkswagen Group Герберт Дісс. Він заявив, що в багатьох країнах поки що немає потрібної інфраструктури для обслуговування «батарейних» машин, а у автовиробників відсутні потрібні потужності та ресурси для їхнього випуску.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Лужна Софія

Кондитер в минулому (професія яка немає ніякого відношення до автомобілів). З 2015 року роблю вигляд, що щось розумію в машинах.

Опублікував
Лужна Софія

Останні записи

Сервісні центри МВС відновили послугу щодо замовлення індивідуальних номерних знаків

Міністерство внутрішніх справ України повідомило, що популярні серед водіїв індивідуальні номерні знаки знову доступні для…

16.05.2024

Volkswagen оголосив грандіозні знижки на свій електромобіль

Головна автомобільна новина для ринку США: покупка Volkswagen ID.4 2023 зараз може стати відмінною угодою…

16.05.2024

Renault показала 300-сильний гібридний Rafale

Лінійку флагманського Renault Rafale 2024 поповнила топова спортивна версія E-Tech 4x4 300 HP. Купе-кросовер є найшвидшою…

16.05.2024

Honda готує сім нових електромобілів

Компанія Honda розповіла про плани щодо розвитку свого електричного напрямку. З 2026 року почнеться глобальне…

16.05.2024

Nissan хоче відродити позашляховик XTerra: як він може виглядати

У світі знову спостерігається попит на рамні позашляховики, що змушує багатьох автовиробників не тільки не…

16.05.2024

Bentley Continental GT нового покоління буде представлено у червні

Bentley готується представити четверте покоління свого знакового Continental GT . Новий розкішний гран-турер отримає оновлену…

16.05.2024