Статті

Глобальному плану переходу на електрокари передбачили провал

Share

На початку наступного десятиліття ряд розвинених країн поставив за мету повністю відмовитися від продажу автомобілів з двигунами внутрішнього згоряння або значно скоротити їх. Однак плани не відповідають можливостям, пише Venture Beat з посиланням на Шарлотту Гамільтон, голову компанії Conamix, яка займається дослідженнями в галузі тягових батарей. Саме в них криється основна проблема: сучасні батареї коштують надто дорого, а розробки альтернатив ведуться недостатньо активно.

Політика багатьох європейських країн, а також американських штатів на чолі з Каліфорнією, спрямована на прискорення переходу на електромобілі. Але влада не враховує те, що для масштабного перевороту на авторинку не вистачає важливих елементів — а саме, досить дешевих акумуляторів.

Сучасні електрокари або коштують надто дорого для середнього обивателя, або пропонують надто низький запас ходу, зазначає Гамільтон. Вирішити проблему збільшенням виробництва батарей не вийде: кобальт і нікель, що використовуються в них, стають все більш дефіцитними і ростуть в ціні. Так, нікель з березня 2022 року подорожчав на 70 тисяч доларів до 100 тисяч доларів за тонну, і вартість продовжує зростати.

Здешевити тягові батареї здатні лише нові технології. За словами Гамільтона, знизити витрати на анодну частину могли б літій, кремній або інші наденергоємні матеріали.

Багатообіцяюче виглядають більш дешеві та ємні твердотільні батареї , які тестуються багатьма виробниками, але ще не набули масовості. Що стосується катода, то в Conamix вивчають можливість застосування сірки, яку, однак, важко змусити працювати належним чином. Майбутнє може лежати саме за дешевою сіркою, каже Гамільтон, проте потрібні активні випробування зразків осередків у лабораторіях, щоб добитися від неї потрібної ефективності.

Раніше проти різкого переходу на електромобілі висловився голова Volkswagen Group Герберт Дісс. Він заявив, що в багатьох країнах поки що немає потрібної інфраструктури для обслуговування «батарейних» машин, а у автовиробників відсутні потрібні потужності та ресурси для їхнього випуску.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Лужна Софія

Кондитер в минулому (професія яка немає ніякого відношення до автомобілів). З 2015 року роблю вигляд, що щось розумію в машинах.

Опублікував
Лужна Софія

Останні записи

Скільки можна заощадити за 5 років, пересівши з бензинового авто на Tesla

У Мережі нерідко можна побачити людей, які пересіли з машин з ДВС на електромобілі, а…

12.12.2024

Citroen оптимізує гібридну лінійку C5 Aircross

Citroen готується до випуску повністю оновленого C5 Aircross у наступному році, а поки що виробник…

12.12.2024

Аналітики назвали найнадійніші нові японські легкові автомобілі

Американське видання Top Speed ​​склало рейтинг найнадійніших і найякісніших нових автомобілів японських брендів, ґрунтуючись на…

12.12.2024

Простий спосіб економії на паливі, який може вдарити по вашому гаманцю

Експерт пояснив, чому заправка автомобіля до повного заповнення бака може бути небажаною. Такий підхід виправданий…

12.12.2024

Як не зіпсувати машину взимку: головні помилки

Багато водіїв, переходячи з механіки на автомат, продовжують використовувати звичні методи керування. Експерти виділили 7…

12.12.2024

Наступне покоління Toyota GR Supra отримає 600 к.с. і сучасний дизайн

Інженери Toyota продовжують роботу над новим поколінням моделі GR Supra. Автомобіль повинен з'явитися у продажу…

12.12.2024