Статті

Глобальному плану переходу на електрокари передбачили провал

Share

На початку наступного десятиліття ряд розвинених країн поставив за мету повністю відмовитися від продажу автомобілів з двигунами внутрішнього згоряння або значно скоротити їх. Однак плани не відповідають можливостям, пише Venture Beat з посиланням на Шарлотту Гамільтон, голову компанії Conamix, яка займається дослідженнями в галузі тягових батарей. Саме в них криється основна проблема: сучасні батареї коштують надто дорого, а розробки альтернатив ведуться недостатньо активно.

Політика багатьох європейських країн, а також американських штатів на чолі з Каліфорнією, спрямована на прискорення переходу на електромобілі. Але влада не враховує те, що для масштабного перевороту на авторинку не вистачає важливих елементів — а саме, досить дешевих акумуляторів.

Сучасні електрокари або коштують надто дорого для середнього обивателя, або пропонують надто низький запас ходу, зазначає Гамільтон. Вирішити проблему збільшенням виробництва батарей не вийде: кобальт і нікель, що використовуються в них, стають все більш дефіцитними і ростуть в ціні. Так, нікель з березня 2022 року подорожчав на 70 тисяч доларів до 100 тисяч доларів за тонну, і вартість продовжує зростати.

Здешевити тягові батареї здатні лише нові технології. За словами Гамільтона, знизити витрати на анодну частину могли б літій, кремній або інші наденергоємні матеріали.

Багатообіцяюче виглядають більш дешеві та ємні твердотільні батареї , які тестуються багатьма виробниками, але ще не набули масовості. Що стосується катода, то в Conamix вивчають можливість застосування сірки, яку, однак, важко змусити працювати належним чином. Майбутнє може лежати саме за дешевою сіркою, каже Гамільтон, проте потрібні активні випробування зразків осередків у лабораторіях, щоб добитися від неї потрібної ефективності.

Раніше проти різкого переходу на електромобілі висловився голова Volkswagen Group Герберт Дісс. Він заявив, що в багатьох країнах поки що немає потрібної інфраструктури для обслуговування «батарейних» машин, а у автовиробників відсутні потрібні потужності та ресурси для їхнього випуску.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Лужна Софія

Кондитер в минулому (професія яка немає ніякого відношення до автомобілів). З 2015 року роблю вигляд, що щось розумію в машинах.

Опублікував
Лужна Софія

Останні записи

Новий 7-місний електричний кросовер Porsche вперше показали на фото

Нещодавно компанія Porsche приступила до оновлення своєї культової модельної лінійки 911, але важливіше за неї…

12.11.2024

Volkswagen припиняє виробництво популярного двигуна 1.4 TSI

У базі даних Мінпромторгу Китаю з’явилися деталі про оновлений Golf. Згідно з документами, цей хетчбек…

11.11.2024

Топ-6 найпопулярніших авто зі США серед українців

За останні кілька місяців українці встигли придбати близько 17 800 авто на американських аукціонах, причому…

11.11.2024

Експерти поділились порадами щодо правильного використання автомобільної пічки

Фахівці у галузі автомобільної техніки розповіли, як правильно використовувати опалювальну систему автомобіля під час холодів.…

11.11.2024

Названо основні фактори, що впливають на ціну вживаних авто

Динаміка цін на вживані автомобілі залежить від кількох факторів, експерт поділився своєю думкою. Він вважає,…

11.11.2024

Названо 5 небезпечних для водія помилок у морози

Експерт розповіла, що багато водіїв залишають машину на холостому ходу на довгий час, щоб прогріти…

11.11.2024