Статті

Чи важко обслуговувати електромобіль

Електрокари потихеньку починають освоювати ринок. Відсутність двигуна внутрішнього згоряння серйозно спрощує обслуговування, але є електрокари і свої нюанси.

Власники електрокарів позбавлені необхідності змінювати компоненти мотора через знос в результаті тертя, змінювати технічні рідини в звичному обсязі і обслуговувати коробку передач. Ми розібралася, які процедури потрібно проводити і з яким інтервалом. Найголовніше, перед початком будь-яких робіт не забути знеструмити всі системи. Залежно від моделі авто, це можна зробити, знявши клеми з акумулятора або натиснувши одну кнопку розмикача маси.

Система охолодження може бути повітряною (рідше) і рідинною (частіше). У другому випадку рідину, що охолоджує, рекомендують міняти кожні 60 – 70 тисяч кілометрів пробігу. Міняти технічну рідину в редукторі, що відповідає за передачу моменту, що крутить, доведеться раз в 50 – 60 тисяч кілометрів. Акумулятор, що запускає високовольтну тягову батарею, потрібно міняти кожні 3-5 років, а саму батарею – кожні 8-10 років. Крім того, треба регулярно чистити клеми та проводку від бруду.

В електромобілях частіше застосовується ефективне гальмування двигуном, тому колодки треба міняти значно рідше. Гальмівна рідина змінюється один раз на 4 – 5 років. Обслуговування підвіски та системи кондиціювання практично не відрізняється від звичних автомобілів із ДВЗ.

Лужна Софія

Кондитер в минулому (професія яка немає ніякого відношення до автомобілів). З 2015 року роблю вигляд, що щось розумію в машинах.

Опублікував
Лужна Софія

Останні записи

Представлено оновлену Opel Astra: новий дизайн і більше технологій

2025-й минув для Opel під знаком кросоверів, але вже 2026-й стане роком оновленої Opel Astra.…

10.12.2025

Що має бути в автомобілі за правилами: перелік обов’язкових речей

Багато водіїв вважають, що достатньо просто дотримуватися ПДР, але перед поїздкою важливо перевірити, чи є…

10.12.2025

Nissan готує електричний Juke EV: перші фото прототипу на тестах у Європі

Nissan готує дебют свого найменшого електрокросовера - нового Juke EV, який помічено на тестах у…

10.12.2025

Експерт розвіяв головний міф про гальма в автомобілі взимку

Взимку існує міф, що якщо довго не натискати на педаль, гальма "замерзнуть". Насправді це неправда…

10.12.2025

Автоексперт пояснив, як часто взимку потрібно мити машину

При зимовому митті автомобіля корисно щоразу наносити воскове покриття. Експерт пояснює, що холодна пора вимагає…

10.12.2025

Toyota зберігає лідерство на світовому авторинку у 2025 році

У 2025 році світовий авторинок демонструє зміцнення лідерів і посилення конкуренції, особливо в сегменті електромобілів.…

10.12.2025