Статті

Які мінуси є у електромобілів

Share

Електротранспорт за останні роки бурхливо розвивається у всьому світі. Не лише знаменита компанія Ілона Маска виробляє такий транспорт — у процес залучені практично усі великі автогіганти. На вулицях вже повно електросамокатів, але з автомобілями все набагато складніше. Давайте розглянемо кілька мінусом електромобілів.

Обслуговування

Бензиновий або дизельний двигун зрозумілий і простий, а ось схема електромобіля набагато складніша. Ремонт такого автомобіля можливий лише на спеціальній станції технічного обслуговування. Навряд чи щось вдасться «підшаманити» дорогою за допомогою ключа на 10 або жіночих колготок натягнутих замість ременя генератора — поломка такої машини відразу перетворює її на нерухомість на радість власника евакуатора.

Тішить те, що електромобілі рідше ламаються, але, можливо, поки що просто недостатньо статистичних даних. Та й автоконцерни стараються та приділяють величезну увагу таким машинам, відносячи їх до преміум-класу.

Заряджання та акумулятор

Головна проблема електромобіля – батарея. І тут багато нюансів. Щоб зарядити популярну Tesla Model 3 до повної ємності, потрібно не менше 7 годин. Так, є варіанти швидкого заряджання, але вони вимагають наявності спеціального зарядного пристрою, та й пробіг у цьому випадку може бути обмежений. На жаль, заїхати на автозаправну станцію та зарядити автомобіль за пару хвилин, за аналогією з бензиновим двигуном, тут не вийде.

Ще в першій половині нульових було створено ємні акумулятори (з літій титанатними електродами), які заряджаються за 15 хвилин. Тільки вартість виготовлення такої батареї величезна, що гальмує весь процес переходу транспорту на електричну енергію.

Також не скрізь є зарядні станції і такий автомобіль у разі розрядки батареї поїде на «таксі-евакуаторі». Зарядити батарею в польових умовах, на жаль, можна лише за допомогою потужного дизель-генератора, який навряд чи поміститься в багажник.

Сюди ж і додамо те, що з часом ресурс будь-якої батареї зменшується. Заміна акумулятора в електромобілі за вартістю можна порівняти із заміною бензинового двигуна в дорогій машині. А якщо вийде з ладу сам електропривод та його компоненти? Так, поки гарантія на такі автомобілі велика, але якщо раптом електротранспорт піде в маси, умови звичайно ж зміняться.

На відстань, яка може проїхати такий автомобіль, дуже впливає температура. Пробіг зменшується пропорційно до падіння ртуті в градуснику. На жаль, для холодних регіонів такий транспорт є практично марним. Звичайний автомобіль завжди можна відігріти тепловою гарматою і прикурити проводами, а електричному тільки одна дорога – на евакуаторі в теплий бокс.

Який результат?

Електродвигуни робити навчилися це факт. А ось акумулятори для електромобілів не є ідеальними. Також немає інфраструктури для заряду батарей. Багато хто скаже, що можна поставити зарядні пристрої на звичайних АЗС. Так, для одного-двох автомобілів можна. А ось із десяток зарядних майданчиків вже вимагатимуть модернізацію електричної мережі та збільшення території заправки. Режим швидкої зарядки у тієї ж Тесли йде не менше 2-х годин.

Декілька слів про екологічність. Існує думка, що виробництво величезних акумуляторів у промислових масштабах завдасть величезної шкоди навколишньому середовищу. Крім того, батарея під час роботи також виділяє хімічні речовини. Якщо раптом усі перейдуть на електричну тягу, потрібно збільшувати потужність електромереж і будувати нові електростанції. Чи буде від цього краще екології? Спірно.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Leave a Comment

View Comments

  • "Якщо раптом усі перейдуть на електричну тягу, потрібно збільшувати потужність електромереж і будувати нові електростанції. Чи буде від цього краще екології?" Так всі "екологи" скромно про це мовчать. Тим, хто їм платить головне впарити свою продукцію (як тому ж Маску) і отримати прибуток. А все решта другорядне. Екологія- тільки прикриття для дурників, які на це ведуться.

Опублікував
Миськів Роман

Останні записи

Названо найпроблемніші Renault на вторинному ринку

Щомісяця в Україну завозять близько 20 000 вживаних автомобілів, більшість із яких - з Європи.…

20.06.2025

Audi планує будівництво заводу в США через тарифний тиск

Німецький автогігант Audi, що належить концерну Volkswagen, розглядає будівництво нового заводу в південних штатах США.…

20.06.2025

Як неправильне паркування скорочує термін служби шин

Багато водіїв ретельно стежать за станом шин: перевіряють тиск, контролюють зношення протектора та намагаються уникати…

20.06.2025

Представлена ​​Honda Accord 2025: ціна від $31 500

Спільне підприємство GAC Honda представило в Китаї седан Honda Accord 2025 з гібридною силовою установкою,…

20.06.2025

Сумна статистика: в Україні зростає кількість смертельних ДТП

За даними патрульної поліції, з січня по травень 2025 року в Україні внаслідок дорожньо-транспортних пригод…

20.06.2025

Volvo виявила дефект у 12 тисячах своїх електрокарів

Власникам деяких електричних та гібридних моделей Volvo рекомендується якнайшвидше звернутися до офіційного сервісного центру. Причина…

20.06.2025