Що робити, якщо в двигуні майже не залишилося масла і долити нічого

Час читання: 2 хв.
0

Ні для кого не секрет, що для роботи силового агрегату в будь-якому автомобілі потрібна моторна олія. Зрозуміло, йдеться про машини, оснащені стандартними ДВЗ чи гібридами. На автомобілях, де ставляться електромотори, ніяка мастило для роботи двигуна не потрібне. Однак щодо останніх, вони не дуже популярні на російському ринку. Тому більшість, як і раніше, пересувається на машинах, обладнаних стандартними ДВЗ. Автолюбителі мають уявлення про те, що за рівнем олії потрібно стежити постійно.

Наприклад, якщо йдеться про новий транспортний засіб, то можна обмежитися одноразовою перевіркою 1,5-2 тижні. Коли в експлуатації перебуває уживаний автомобіль із пробігом понад 150 тисяч кілометрів, то рівень мастила потрібно контролювати частіше. У деяких ситуаціях це робиться щодня. У той же час, ніхто з автомобілістів не застрахований опинитися в ситуації, коли на панелі приладів загориться контрольна лампа, що свідчить про падіння тиску масла в двигуні до критичної позначки.

Лампа спалахує в тому випадку, якщо з мотора йде більша частина мастила і система вже просто не може забезпечувати належний тиск і обробку елементів, що труться. Зіткнувшись із такою неприємною ситуацією, доведеться діяти негайно. Спочатку необхідно негайно знайти безпечне місце, де можна буде зупинитися, не заважаючи іншим учасникам руху. Далі рухатися своїм ходом не можна, тому що можна остаточно «вбити» двигун, що вимагатиме його заміни.

Після вимушеної зупинки обов’язково глушиться мотор і оглядається простір на предмет течі масла. Це дуже важливо зробити, тому що у разі появи сильної течі врятуватися доливом мастила не вийде. За таких обставин ТЗ евакуюється до найближчого сервісу, оскільки самостійно рухатися не може. Примітно, що на такий випадок багато автомобілістів тримають у багажному відділенні енну кількість мастила, яку можна використовувати на долив.

Виникає закономірне питання, а що робити, якщо цього самого мастила під рукою не виявилося? Наприклад, автолюбитель забув її в гаражі, не купив після витрати залишків або просто не подбав. Відразу треба обмовитися, що заливати в двигун будь-яку іншу технічну рідину немає сенсу. У цій ситуації точно навіть до найближчого сервісного центру дістатися не вийде, як виникнуть серйозні проблеми із двигуном. Не факт, що потім допоможе капітальний ремонт та інші маніпуляції.

На сьогоднішній день вирішити цю проблему не важко, оскільки в кроковій доступності присутні заправні станції. Дістатися найближчої АЗС можна на таксі або спіймавши попутника. Тут не обов’язково шукати те саме моторне масло, яке раніше заливалося в двигун при черговому обслуговуванні. Вибрати можна будь-який продукт, головне, щоб збігався тип мастила, або мав несуттєві відмінності. Наприклад, якщо використовується синтетика, підійде аналогічна олія або напівсинтетика.

У жодному разі не можна брати мінеральну олію. Далі можна буде своїм ходом дістатися найближчого сервісного центру, де фахівці визначать проблему та знайдуть рішення. Важливо відзначити, що після заправки двигуна іншим мастилом весь цей коктейль обов’язково зливається і заливається нове моторне масло. Також рекомендується змінити масляний фільтр. Якщо довелося змішати синтетику з напівсинтетикою, краще перестрахуватиметься і закупитиметься промиванням.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!