Статті

Чого не варто робити при зимовій експлуатації автомобіля

Ось ми всі й дочекалися, що зима вступає у свої повноцінні права.

А це означає тільки те, що експлуатувати автомобіль нам доведеться дещо інакше, ніж влітку. І, отже, кмітливість нам також знадобиться набагато більше – доведеться імпровізувати досить часто, виходячи із ситуації.

Тому потрібно готуватися вкотре до того, що легко не буде. І в такі моменти важливо розуміти, які помилки здатний допускати водій або автовласник під час зимової експлуатації транспортного засобу. Далі будуть наведені приклади того, що не варто робити взимку. Крім того, будуть надані потрібні роз’яснення та корисні поради. Отже, приступаємо.

Перше, з чого хотілося б почати – це двірники, що постійно відігнуті від вітрового скла. Таке доводиться спостерігати досить часто. І багато автомобілістів аргументують таку дію тим, що щітки склоочисників починають занадто щільно прилипати при заморозках до цього самого скла. Внаслідок чого вони втрачають свою рухливість. Більш того, найнеприємнішим моментом примерзлих до скла двірників є ймовірність пошкодження їхньої трапеції, а також пошкодження моторчиків – у тому випадку, якщо в комплектацію автомобіля входить датчик дощу.

Багато хто не відключає цю опцію, бо вона є корисною при їзді і дозволяє щонайменше здійснювати зайві рухи руками, не відриваючи їх від рульового колеса. Звідси – і різна шкода, яка наноситься системі очищення скла при замерзлих двірниках.

Але чому не варто постійно відгинати склоочисники від лобового скла?

Мабуть, основна причина – це ослаблення пружин двірників, що притискають. Якщо вони будуть постійно відігнутими, пружини розтягнуться і якість очищення скла стане незадовільною.

Тому, якщо Ви хочете, щоб двірники не примерзали до скла, то краще підкладайте під них невеликі дерев’яні упори. І своїх цілей Ви досягнете без особливих втрат.

Друга неправильна дія, до якої можуть часто вдаватися вітчизняні автомобілісти при зимовій експлуатації автомобіля – це постановка машини на гальмо стоянки. Безумовно, користуватися ним треба, проте якщо на вулиці висока вологість повітря та відчутний мороз, то варто набагато рідше вдаватися до ручника.

Причина багатьом відома. Справа в тому, що якщо на тривалий час залишити авто на гальмо стоянки, то гальмівні колодки можуть примерзнути до дисків або ж, замерзнуть гальмівні барабани. У такому випадку, зрушити на машині з місця і почати на ній рух не буде можливим або ж, Ви поїдете з двома або з одним заблокованим колесом – зростає можливість пошкодження гальмівної системи, що також не дуже приємно.

Але як уникнути блокування гальм???

Звичайно, найпростіше – це не користуватися ручником. У такому разі, авто потрібно ставити на передачу і з упором коліс на бордюр, наприклад.

Але навіть, якщо Ви вже виявили факт блокування гальмівних механізмів, тобто просте рішення – потрібно полити на них не найгарячішою водою або незамерзаючою рідиною і через короткий час, вони розблокуються.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Названо найнесподіваніші причини, через які водія можуть позбавити прав

Водія можуть позбавити прав з різних, іноді несподіваних причин. Це може статися, якщо він не…

22.10.2025

Новий електричний Mercedes-Benz GLC 400 уже доступний для замовлення в Європі

Компанія Mercedes-Benz розпочала прийом замовлень на першу версію нового електричного кросовера GLC. Повнопривідний GLC 400,…

22.10.2025

Названо електромобілі з найвитривалішими батареями

У Швеції провели масштабне дослідження, яке визначило електромобілі з найвитривалішими батареями. Компанія Kvdbil протестувала понад…

22.10.2025

Euro NCAP посилює стандарти безпеки: автовиробників змусять повернути кнопки в салони

У Європі рейтинги безпеки Euro NCAP уже давно стали невід’ємною частиною вибору автомобіля — майже…

22.10.2025

Як уникнути незаконного покарання за керування у стані сп’яніння

Керування автомобілем у стані сп'яніння є одним із найсерйозніших порушень у сфері дорожнього руху та…

21.10.2025

Топ-5 бізнес-седанів, які не вбиваються навіть через 10 років

Автоексперти недаремно називають десятирічний вік справжнім "тестом на витривалість". Пробіги у 150-200 тисяч кілометрів, зношені…

21.10.2025