Статті

Чого не варто робити при зимовій експлуатації автомобіля

Ось ми всі й дочекалися, що зима вступає у свої повноцінні права.

А це означає тільки те, що експлуатувати автомобіль нам доведеться дещо інакше, ніж влітку. І, отже, кмітливість нам також знадобиться набагато більше – доведеться імпровізувати досить часто, виходячи із ситуації.

Тому потрібно готуватися вкотре до того, що легко не буде. І в такі моменти важливо розуміти, які помилки здатний допускати водій або автовласник під час зимової експлуатації транспортного засобу. Далі будуть наведені приклади того, що не варто робити взимку. Крім того, будуть надані потрібні роз’яснення та корисні поради. Отже, приступаємо.

Перше, з чого хотілося б почати – це двірники, що постійно відігнуті від вітрового скла. Таке доводиться спостерігати досить часто. І багато автомобілістів аргументують таку дію тим, що щітки склоочисників починають занадто щільно прилипати при заморозках до цього самого скла. Внаслідок чого вони втрачають свою рухливість. Більш того, найнеприємнішим моментом примерзлих до скла двірників є ймовірність пошкодження їхньої трапеції, а також пошкодження моторчиків – у тому випадку, якщо в комплектацію автомобіля входить датчик дощу.

Багато хто не відключає цю опцію, бо вона є корисною при їзді і дозволяє щонайменше здійснювати зайві рухи руками, не відриваючи їх від рульового колеса. Звідси – і різна шкода, яка наноситься системі очищення скла при замерзлих двірниках.

Але чому не варто постійно відгинати склоочисники від лобового скла?

Мабуть, основна причина – це ослаблення пружин двірників, що притискають. Якщо вони будуть постійно відігнутими, пружини розтягнуться і якість очищення скла стане незадовільною.

Тому, якщо Ви хочете, щоб двірники не примерзали до скла, то краще підкладайте під них невеликі дерев’яні упори. І своїх цілей Ви досягнете без особливих втрат.

Друга неправильна дія, до якої можуть часто вдаватися вітчизняні автомобілісти при зимовій експлуатації автомобіля – це постановка машини на гальмо стоянки. Безумовно, користуватися ним треба, проте якщо на вулиці висока вологість повітря та відчутний мороз, то варто набагато рідше вдаватися до ручника.

Причина багатьом відома. Справа в тому, що якщо на тривалий час залишити авто на гальмо стоянки, то гальмівні колодки можуть примерзнути до дисків або ж, замерзнуть гальмівні барабани. У такому випадку, зрушити на машині з місця і почати на ній рух не буде можливим або ж, Ви поїдете з двома або з одним заблокованим колесом – зростає можливість пошкодження гальмівної системи, що також не дуже приємно.

Але як уникнути блокування гальм???

Звичайно, найпростіше – це не користуватися ручником. У такому разі, авто потрібно ставити на передачу і з упором коліс на бордюр, наприклад.

Але навіть, якщо Ви вже виявили факт блокування гальмівних механізмів, тобто просте рішення – потрібно полити на них не найгарячішою водою або незамерзаючою рідиною і через короткий час, вони розблокуються.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Новий Nissan Patrol вийде лише з бензиновими двигунами

Компанія Nissan остаточно відмовилася від випуску дизельної версії нового Patrol, залишивши прихильників таких моторів без…

11.11.2025

За яких несправностей в Україні заборонено експлуатацію автомобіля

В Україні та країнах Європи діє чітко регламентований перелік несправностей, за яких експлуатація транспортного засобу…

11.11.2025

В Україні штрафуватимуть батьків за перевезення дітей без автокрісла

В Україні батьків можуть оштрафувати до 850 гривень за перевезення дітей без автокрісла. Це правило…

11.11.2025

Honda Fit нового покоління дебютує восени 2026 року

Актуальна версія компактного хетчбека Honda Fit дебютувала в 2020 році і залишається на ринку вже…

11.11.2025

Mitsubishi планує повернути легендарний Lancer Evolution у електричному форматі

Майже двадцять років фанати автоспорту чекали, коли завершиться епоха легендарного Mitsubishi Lancer Evolution, і з…

11.11.2025

Mazda 2 перетворюється на компактний аналог CX-5

Mazda готує нове покоління компактного хетчбека Mazda2. Хоча нинішня модель оновлювалася у 2019 та 2023…

11.11.2025