Статті

Стало відомо, чим небезпечний підігрів сидінь в авто

Share

Тривалий вплив тепла в районі тазу небезпечний як для чоловіків, так і для жінок. Насамперед це стосується автомобілістів і пасажирів, які страждають зараз або раніше перенесли такі запальні захворювання, як простатит і цистит.

На сьогоднішній день практично будь-який автомобіль має систему підігріву крісел або оснащений для цих цілей власником ТЗ спеціальними чохлами, але на перший погляд подібна корисна в умовах російського клімату функція при неправильному застосуванні може завдати значної шкоди здоров’ю людини.

Експерт уточнив, що грітися за рахунок теплого крісла небезпечно і застосовувати систему підігріву рекомендується для того, щоб не сідати на холодну поверхню, що особливо важливо для машин зі шкіряним салоном , який дуже швидко остигає.

За словами лікаря-експерта лабораторії «Гемотест», підігрів крісел необхідно включати при прогріванні автомобіля, перевірці його техстану, струшуванні листя або снігу. «Цього часу цілком достатньо для того, щоб крісло стало теплим. Як тільки ви сідаєте за кермо і починаєте рух, підігрів необхідно вимкнути», – повідомив фахівець.

Локальна теплова дія несприятлива в першу чергу для автомобілістів і пасажирів, які страждають зараз або які перенесли раніше запальні захворювання , наприклад, простатит, цистит або уретрит, попередив експерт. У таких випадках тепло може спровокувати загострення запалення та перехід захворювання на гостру або ускладнену форму, у тому числі і при прихованих інфекціях сечостатевої системи.

Під суворою забороною має бути використання підігріву крісел і у пацієнтів із доброякісними та злоякісними новоутвореннями в області тазу. Крім того, тривале перебування у теплому сидінні може викликати набряклість ніг у людини через погіршення відтоку крові та лімфи від тазу та кінцівок, підсумував експерт.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Електрокари знецінюються швидше за бензинові авто – дослідження

Фраза «електромобілі швидко втрачають у ціні» вже давно стала загальновизнаною, і свіже дослідження аналітичної платформи…

01.04.2025

Hyundai Ioniq 6 у спортивному виконанні показали на нових фото

Кілька днів тому в Мережу вибігла серія шпигунських фотографів та прототипів «зарядженої» версії електромобіля Hyundai…

31.03.2025

ТОП-6 автомобільних брендів, які найчастіше виходять з ладу

Неупереджене ставлення до репутації того чи іншого автомобільного бренду, що ґрунтується на зовнішньому вигляді його…

31.03.2025

У двигунів Honda та Acura з’явилися серйозні проблеми

Федерали з NHTSA (це управління безпеки дорожнього руху в США) розпочали тотальну перевірку після численних…

31.03.2025

Кого з українців зобов’яжуть скласти іспит і змінити водійські права

Деяким українським водіям доведеться повторно складати іспити, навіть якщо вони вже мають водійське посвідчення. Як…

31.03.2025

Власник Toyota RAV4 проїхав 400 000 км без жодних поломок

Toyota випускає одні з найнадійніших автомобілів на ринку. Незважаючи на те, що останнім часом репутація…

31.03.2025