Очолює антирейтинг дуже недовговічна АКПП – AL4 (DP0) , якою комплектувалися Renault Logan, Duster, Sandero , а також Fluence та Kangoo. Крім цього, дана трансмісія ставилася на моделі компаній Citroen та Peugeot . У кращому випадку, зазначають експерти, трансмісія AL4 (DP0) пройде не більше ніж 200 тис. км без втручання фахівців. Набагато частіше до 80 тис. км виходить з ладу головний соленоїд цієї АКПП.
Друге місце в цьому списку дісталося коробці GM6T30 від концерну General Motors , яка застосовувалася на машинах Chevrolet Cruze, Aveo, Cobalt, Chevrolet Orlando , а також на моделях Opel Astra, Mokka, Zafira та Insignia . Складність GM6T30 полягає в низькому моменті, що крутить, з яким може функціонувати дана трансмісія. Через це приходив у несправність гідротрансформатор та фрикціони вже до 40–60 тис. км пробігу авто.
Третім став японський “автомат” Aisin Warner TF-80SC для моделей компаній Volvo, Opel, Fiat, Saab , а також Cadillac . Ця трансмісія спочатку розроблялася як необслуговувана, через що на пробігах понад 150 тис. км виходив з ладу дорогий алюмінієвий гідроблок.
Ще одна японська АКПП Jatco JR507E зайняла четверту позицію у цьому антирейтингу. Ця трансмісія встановлювалася на моделі Nissan Pathfinder Patrol , а також на деякі машини брендів Infiniti, Hyundai та Kia . Максимальний ресурс АКПП Jatco JR507E досягав 350 тис. км. пробігу, але виключно при дбайливій експлуатації. На машинах сегмента SUV дана коробка раніше виходила з ладу через перегрівання, а також великих навантажень.
Завершує список АКПП від німецької компанії ZF під індексом ZF 6HP26/28 для моделей BMW 3- і 5-Series , а також для кросоверів BMW X3, Х5 і Х6 . Пізніше така трансмісія з’явилася на машинах Audi A4 та Q5 . Ресурс у коробки ZF дуже пристойний – до 300-500 тис. км. при акуратному стилі водіння. Але водії машин BMW і Audi рідко бережуть свої транспортні засоби, тому найчастіше зустрічаються кросовери з фрикціонами, що вийшли з ладу, а також гідротрансформаторами.
Leave a Comment