Статті

Експерти назвали найпроблемніші АКПП

Share

Очолює антирейтинг дуже недовговічна АКПП – AL4 (DP0) , якою комплектувалися Renault Logan, Duster, Sandero , а також Fluence та  Kangoo. Крім цього, дана трансмісія ставилася на моделі компаній Citroen та  Peugeot . У кращому випадку, зазначають експерти, трансмісія AL4 (DP0) пройде не більше ніж 200 тис. км без втручання фахівців. Набагато частіше до 80 тис. км виходить з ладу головний соленоїд цієї АКПП.

Друге місце в цьому списку дісталося коробці GM6T30 від концерну General Motors , яка застосовувалася на машинах Chevrolet Cruze, Aveo, Cobalt, Chevrolet Orlando , а також на моделях Opel Astra, Mokka, Zafira та  Insignia . Складність GM6T30 полягає в низькому моменті, що крутить, з яким може функціонувати дана трансмісія. Через це приходив у несправність гідротрансформатор та фрикціони вже до 40–60 тис. км пробігу авто.

Третім став японський “автомат” Aisin Warner TF-80SC для моделей компаній Volvo, Opel, Fiat, Saab , а також Cadillac . Ця трансмісія спочатку розроблялася як необслуговувана, через що на пробігах понад 150 тис. км виходив з ладу дорогий алюмінієвий гідроблок.

Ще одна японська АКПП Jatco JR507E зайняла четверту позицію у цьому антирейтингу. Ця трансмісія встановлювалася на моделі Nissan Pathfinder Patrol , а також на деякі машини брендів Infiniti, Hyundai та  Kia . Максимальний ресурс АКПП Jatco JR507E досягав 350 тис. км. пробігу, але виключно при дбайливій експлуатації. На машинах сегмента SUV дана коробка раніше виходила з ладу через перегрівання, а також великих навантажень.

Завершує список АКПП від німецької компанії ZF під індексом ZF 6HP26/28 для моделей BMW 3- і 5-Series , а також для кросоверів BMW X3, Х5 і  Х6 . Пізніше така трансмісія з’явилася на машинах Audi A4 та Q5 . Ресурс у коробки ZF дуже пристойний – до 300-500 тис. км. при акуратному стилі водіння. Але водії машин BMW і Audi рідко бережуть свої транспортні засоби, тому найчастіше зустрічаються кросовери з фрикціонами, що вийшли з ладу, а також гідротрансформаторами.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Jeep Avenger 4xe отримав довгоочікувану позашляхову опцію

22 травня Jeep представить Avenger 4xe - перший повнопривідний варіант субкомпактного кросовера Avenger, що продається…

21.05.2024

Відбувся анонс виходу Toyota GR Corolla з автоматичною коробкою передач

Японська компанія Toyota готує до випуску GR Corolla із автоматичною коробкою передач. Це рішення було…

21.05.2024

У Німеччині розкрили несподівані результати ресурсного тесту автомобілів: машини BMW та Audi міцніші за всіх

Німецький автомобільний портал Auto Bild з 2000 року проводить так звані довгострокові ресурсні тести, в…

21.05.2024

Ford запатентувала клімат-контроль для багажників електромобілів

Ford подала патент на нову технологію, яка робить передні багажники електромобілів, або франки, ще кориснішими.…

21.05.2024

Це вам не іграшки: компанія Tesla прибрала важливу опцію зі своїх електромобілів

Tesla припинила постачання нових Model S та Model X з підтримкою ігор від Steam, яку…

21.05.2024

Lexus RZ: електрокросовер з новим мотором та доступною ціною

Lexus оголосила про низку оновлень для електричного кросовера RZ у Великій Британії. Тепер модель буде…

21.05.2024