Статті

Експерти назвали найпроблемніші АКПП

Очолює антирейтинг дуже недовговічна АКПП – AL4 (DP0) , якою комплектувалися Renault Logan, Duster, Sandero , а також Fluence та  Kangoo. Крім цього, дана трансмісія ставилася на моделі компаній Citroen та  Peugeot . У кращому випадку, зазначають експерти, трансмісія AL4 (DP0) пройде не більше ніж 200 тис. км без втручання фахівців. Набагато частіше до 80 тис. км виходить з ладу головний соленоїд цієї АКПП.

Друге місце в цьому списку дісталося коробці GM6T30 від концерну General Motors , яка застосовувалася на машинах Chevrolet Cruze, Aveo, Cobalt, Chevrolet Orlando , а також на моделях Opel Astra, Mokka, Zafira та  Insignia . Складність GM6T30 полягає в низькому моменті, що крутить, з яким може функціонувати дана трансмісія. Через це приходив у несправність гідротрансформатор та фрикціони вже до 40–60 тис. км пробігу авто.

Третім став японський “автомат” Aisin Warner TF-80SC для моделей компаній Volvo, Opel, Fiat, Saab , а також Cadillac . Ця трансмісія спочатку розроблялася як необслуговувана, через що на пробігах понад 150 тис. км виходив з ладу дорогий алюмінієвий гідроблок.

Ще одна японська АКПП Jatco JR507E зайняла четверту позицію у цьому антирейтингу. Ця трансмісія встановлювалася на моделі Nissan Pathfinder Patrol , а також на деякі машини брендів Infiniti, Hyundai та  Kia . Максимальний ресурс АКПП Jatco JR507E досягав 350 тис. км. пробігу, але виключно при дбайливій експлуатації. На машинах сегмента SUV дана коробка раніше виходила з ладу через перегрівання, а також великих навантажень.

Завершує список АКПП від німецької компанії ZF під індексом ZF 6HP26/28 для моделей BMW 3- і 5-Series , а також для кросоверів BMW X3, Х5 і  Х6 . Пізніше така трансмісія з’явилася на машинах Audi A4 та Q5 . Ресурс у коробки ZF дуже пристойний – до 300-500 тис. км. при акуратному стилі водіння. Але водії машин BMW і Audi рідко бережуть свої транспортні засоби, тому найчастіше зустрічаються кросовери з фрикціонами, що вийшли з ладу, а також гідротрансформаторами.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Які кольори авто приваблюють птахів і як захистити фарбу

Багато автолюбителів помічали, що їхні машини страждають від птахів частіше за інші. Виявляється, тут не…

02.11.2025

Новий Audi TT вперше показали на якісних фото

На початку вересня відбулася прем'єра концепт-кара Audi Concept C. Через схожість з однією культовою моделлю…

02.11.2025

Нова Nissan Versa отримає сучасний вигляд і залишиться доступною

Чутки про те, що компанія Nissan планує відмовитися від бюджетного седана Versa, з'являються вже не…

02.11.2025

Новий Mercedes-Benz S-Class отримає агресивний дизайн і двомоторну установку

Поточне покоління Mercedes-Benz S-Class, головного флагмана німецької марки, дебютувало у 2020 році й успішно утримує…

02.11.2025

Безпідставна зупинка авто поліцією: що каже закон і як захистити свої права

Безпідставна зупинка автомобіля поліцією є порушенням прав водія і втручанням у його свободу пересування. Закон…

02.11.2025

Нова технологія Mazda може дати друге життя ДВЗ

Компанія Mazda на виставці Japan Mobility Show 2025 презентувала потенційно революційну розробку, здатну змінити майбутнє…

02.11.2025