Статті

Експерти назвали найпроблемніші АКПП

Share

Очолює антирейтинг дуже недовговічна АКПП – AL4 (DP0) , якою комплектувалися Renault Logan, Duster, Sandero , а також Fluence та  Kangoo. Крім цього, дана трансмісія ставилася на моделі компаній Citroen та  Peugeot . У кращому випадку, зазначають експерти, трансмісія AL4 (DP0) пройде не більше ніж 200 тис. км без втручання фахівців. Набагато частіше до 80 тис. км виходить з ладу головний соленоїд цієї АКПП.

Друге місце в цьому списку дісталося коробці GM6T30 від концерну General Motors , яка застосовувалася на машинах Chevrolet Cruze, Aveo, Cobalt, Chevrolet Orlando , а також на моделях Opel Astra, Mokka, Zafira та  Insignia . Складність GM6T30 полягає в низькому моменті, що крутить, з яким може функціонувати дана трансмісія. Через це приходив у несправність гідротрансформатор та фрикціони вже до 40–60 тис. км пробігу авто.

Третім став японський “автомат” Aisin Warner TF-80SC для моделей компаній Volvo, Opel, Fiat, Saab , а також Cadillac . Ця трансмісія спочатку розроблялася як необслуговувана, через що на пробігах понад 150 тис. км виходив з ладу дорогий алюмінієвий гідроблок.

Ще одна японська АКПП Jatco JR507E зайняла четверту позицію у цьому антирейтингу. Ця трансмісія встановлювалася на моделі Nissan Pathfinder Patrol , а також на деякі машини брендів Infiniti, Hyundai та  Kia . Максимальний ресурс АКПП Jatco JR507E досягав 350 тис. км. пробігу, але виключно при дбайливій експлуатації. На машинах сегмента SUV дана коробка раніше виходила з ладу через перегрівання, а також великих навантажень.

Завершує список АКПП від німецької компанії ZF під індексом ZF 6HP26/28 для моделей BMW 3- і 5-Series , а також для кросоверів BMW X3, Х5 і  Х6 . Пізніше така трансмісія з’явилася на машинах Audi A4 та Q5 . Ресурс у коробки ZF дуже пристойний – до 300-500 тис. км. при акуратному стилі водіння. Але водії машин BMW і Audi рідко бережуть свої транспортні засоби, тому найчастіше зустрічаються кросовери з фрикціонами, що вийшли з ладу, а також гідротрансформаторами.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Вартість газу в Україні перевищила ціни в Польщі та ЄС

На сьогодні автомобільний газ залишається найдешевшим паливом в Україні, однак його вартість виявилася вищою, ніж…

15.12.2024

Зимова підготовка авто: як уникнути серйозних поломок в холодну погоду

Зима — це справжній тест для авто. Холод і погана погода можуть спричинити купу проблем,…

15.12.2024

Україна змінює правила імпорту авто: що чекає з 1 січня

З 1 січня 2025 року в Україні змінюються правила імпорту автомобілів, і це справді серйозна…

15.12.2024

Дизайн у стилі Elroq: Skoda Enyaq отримає нове обличчя у 2025 році

Електричний кросовер Skoda Enyaq готується до великого оновлення на початку 2025 року. Модель отримає стиль…

15.12.2024

Mercedes CLA нового покоління здивує швидкістю заряджання

Електричний Mercedes CLA наступного покоління демонструє вражаючі результати ефективності та дальності. На платформі MMA з…

15.12.2024

В Україні обговорюють можливість зробити посвідчення водія тимчасовими

Зараз у Верховній Раді розглядають законопроєкт №8082, який може призвести до деяких важливих змін для…

15.12.2024