Word help on snow covered car - winter transportation problems
Суперечки навколо необхідності прогріву двигуна ведуться вже не перше десятиліття, і відповідь на це питання далеко не така однозначна, як може здатися.
Раніше, коли існували в принципі лише карбюраторні машини, то ситуація була простішою, адже там відповідь була однозначною – треба. Після появи перших інжекторів, за всі внутрішні процеси в авто стала відповідати електроніка, яка може підібрати відповідний режим роботи і для холодного двигуна, повідомляє Автоцентр.
Водночас питання прогріву двигуна в період холодів та морозів досі актуальне для більшості водіїв. Остаточне рішення прогрівати двигун чи ні, кожен водій прийматиме для себе сам, але щоб це зробити варто звернути увагу на такі нюанси:
У випадку з інжекторними двигунами ідеальним буде дочекатися після запуску авто, коли стрілка тахометра впаде до холостих оборотів (менше 1000 у більшості бензинових авто) і перші кілька кілометрів, поки двигун не вийде на робочу температуру, потрібно їхати не особливо “розкручуючи” двигун (не піднімати оберти більше 2-3 тисяч).
Німецький автовиробник планує до 2029 року скоротити 7,5 тисяч робітників у Німеччині. У компанії пояснили,…
Користувач YouTube Марк Ровер вирішив порівняти роботу асистентів водіїв на популярних автомобілях. У випробуваннях взяли…
Рання весна в Україні змусила деяких водіїв перейти на літні шини, але різке похолодання зробило…
Кросовер Q5 залишається для Audi, можливо, головним продуктом: за обсягами продажів він перевершує решту моделей…
Mercedes-Benz продовжує тестування другого покоління GLB-Class, який стане частиною оновленої компактної лінійки бренду. Прототип моделі…
Audi оголосила про масштабну стратегію оновлення свого модельного ряду на 2025 рік, запланувавши запуск десяти…
Leave a Comment