Суперечки навколо необхідності прогріву двигуна ведуться вже не перше десятиліття, і відповідь на це питання далеко не така однозначна, як може здатися.
Раніше, коли існували в принципі лише карбюраторні машини, то ситуація була простішою, адже там відповідь була однозначною – треба. Після появи перших інжекторів, за всі внутрішні процеси в авто стала відповідати електроніка, яка може підібрати відповідний режим роботи і для холодного двигуна, повідомляє Автоцентр.
Водночас питання прогріву двигуна в період холодів та морозів досі актуальне для більшості водіїв. Остаточне рішення прогрівати двигун чи ні, кожен водій прийматиме для себе сам, але щоб це зробити варто звернути увагу на такі нюанси:
У випадку з інжекторними двигунами ідеальним буде дочекатися після запуску авто, коли стрілка тахометра впаде до холостих оборотів (менше 1000 у більшості бензинових авто) і перші кілька кілометрів, поки двигун не вийде на робочу температуру, потрібно їхати не особливо “розкручуючи” двигун (не піднімати оберти більше 2-3 тисяч).
Забезпечення безпеки дітей у транспортному засобі має першорядне значення, однак, багато батьків з незнання припускаються…
Хоча за офіційною статистикою поліції через технічні несправності стається менше 1% ДТП, обов’язковий техогляд все…
Volkswagen і Renault припинили переговори про спільну розробку доступного електромобіля на базі Twingo, повідомили джерела.…
Бестселер Hyundai в сегменті кросоверів (Creta) готується до того, щоб стати одним з автомобілів, що…
В Іспанії вже оголошено ціни на новий Ford Puma 2024 року. Компанія відкрила конфігуратор для…
Японський електричний пікап Toyota Hilux EV таки стане серійною моделлю. Представлений наприкінці 2022 року електричний…
Leave a Comment