Word help on snow covered car - winter transportation problems
Суперечки навколо необхідності прогріву двигуна ведуться вже не перше десятиліття, і відповідь на це питання далеко не така однозначна, як може здатися.
Раніше, коли існували в принципі лише карбюраторні машини, то ситуація була простішою, адже там відповідь була однозначною – треба. Після появи перших інжекторів, за всі внутрішні процеси в авто стала відповідати електроніка, яка може підібрати відповідний режим роботи і для холодного двигуна, повідомляє Автоцентр.
Водночас питання прогріву двигуна в період холодів та морозів досі актуальне для більшості водіїв. Остаточне рішення прогрівати двигун чи ні, кожен водій прийматиме для себе сам, але щоб це зробити варто звернути увагу на такі нюанси:
У випадку з інжекторними двигунами ідеальним буде дочекатися після запуску авто, коли стрілка тахометра впаде до холостих оборотів (менше 1000 у більшості бензинових авто) і перші кілька кілометрів, поки двигун не вийде на робочу температуру, потрібно їхати не особливо “розкручуючи” двигун (не піднімати оберти більше 2-3 тисяч).
В Україні зростають ціни на дизельне пальне, і головною причиною стали нові санкції та посилення…
Автовиробники, які довгі роки робили ставку на сенсорні екрани, поступово повертаються до фізичних елементів управління.…
Компанія BMW активно працює над новим поколінням свого бестселера X5, який очолює рейтинг продажів преміальних…
Останніми роками Toyota обирає обережний підхід до оновлення своїх популярних моделей. Нові версії RAV4 і…
Попри активне використання автоматичних камер, протоколи поліції досі відіграють значну роль, і водії іноді стають…
Mercedes-Benz запускає нову еру у дизайні: електричні та бензинові версії моделей тепер майже не відрізнятимуться…
Leave a Comment