Word help on snow covered car - winter transportation problems
Суперечки навколо необхідності прогріву двигуна ведуться вже не перше десятиліття, і відповідь на це питання далеко не така однозначна, як може здатися.
Раніше, коли існували в принципі лише карбюраторні машини, то ситуація була простішою, адже там відповідь була однозначною – треба. Після появи перших інжекторів, за всі внутрішні процеси в авто стала відповідати електроніка, яка може підібрати відповідний режим роботи і для холодного двигуна, повідомляє Автоцентр.
Водночас питання прогріву двигуна в період холодів та морозів досі актуальне для більшості водіїв. Остаточне рішення прогрівати двигун чи ні, кожен водій прийматиме для себе сам, але щоб це зробити варто звернути увагу на такі нюанси:
У випадку з інжекторними двигунами ідеальним буде дочекатися після запуску авто, коли стрілка тахометра впаде до холостих оборотів (менше 1000 у більшості бензинових авто) і перші кілька кілометрів, поки двигун не вийде на робочу температуру, потрібно їхати не особливо “розкручуючи” двигун (не піднімати оберти більше 2-3 тисяч).
Бензин не має такої чіткої сезонної класифікації, як дизельне пальне, однак його характеристики змінюються залежно…
Компанія Nissan активно готується до презентації оновленого седана Versa. Як повідомляє Carscoops, серійну версію автомобіля…
Купівля автомобіля - це не лише приємна подія, а й нові обов'язки. Багато водіїв одразу…
BMW запатентувала гвинти зі своїм логотипом, для відкручування яких потрібні спеціальні інструменти. Компанія пояснює це…
Зимова погода суттєво впливає на витрату пального: навіть без змін у стилі водіння автомобіль споживає…
У США NHTSA розпочало розслідування щодо Ford Fiesta та Focus з 1,0-літровим трициліндровим двигуном і…
Leave a Comment