Ні для кого не секрет, що той самий автомобіль може служити у різних господарів різну кількість часу. У когось авто без проблем проїжджає і 500 000 кілометрів, а у когось машина ледве доходить до позначки 200 000 кілометрів. Звичайно, є господарі, які буквально здувають порошинки зі своїх авто, а є ті, які їздять на авто поки що на ньому щось не зламається.
Якщо ви не хочете їздити на СТО як на роботу і роками кататися на авто змінюючи тільки “розхідники”, то варто прислухатися до 5 порад для водіїв, які допоможуть без проблем проїхати на авто не одну сотню тисяч кілометрів:
Кожен вузол і агрегат автомобіля і навіть рідини всередині авто мають свій термін служби. Насамперед водієві варто звертати увагу на так звані розхідники. Визначити час, коли є необхідність заміни технічних рідин можна як за непрямими ознаками (колір, в’язкість, густина тощо), так і змінювати їх за регламентом виробника.
Якщо масло в двигуні, наприклад, потрібно міняти щороку або кожні 10 000 кілометрів пробігу, то гальмівні колодки, фільтри та диски можуть ходити по кілька десятків кілометрів, що при невеликих пробігах відповідає терміну в 3-5 років.
Різкі старти та гальмування – це збільшене навантаження майже на всі вузли та агрегати автомобіля. З цієї причини водіям радять їздити максимально плавно, щоб уникнути надмірного зношування деталей. Водночас якщо вам подобається більш інтенсивний стиль водіння, варто просто враховувати, що обслуговувати авто доведеться набагато частіше.
Суперечки навколо цього питання не вщухають уже багато років. Більшість автовиробників все ж рекомендує прогрівати двигун перед стартом поїздки, але тут важливо робити це грамотно. Відразу після старту двигуна потрібно почекати, поки стрілка тахометра опуститься нижче 1000 оборотів, після цього можна починати рух і поки двигун не набере робочої температури — не варто розкручувати його більше ніж на 3 тисячі оборотів.
Ця звичка не тільки корисна в умовах воєнних дій в Україні, а й може допомогти зберегти здоров’я автомобіля. По-перше, повний бак палива допоможе уникнути створення конденсату на стінках бака та його потрапляння у паливо. По-друге, повний бак паливо служить як природне охолодження для електронасосу, який встановлений у баку.
Німецька компанія Mercedes-Benz проводить тестування рестайлінгової версії свого купеподібного кросовера GLE Coupe. Прототип в камуфляжі…
Ціни на батареї для електромобілів впали до історичного мінімуму, знизившись за рік на 20%. Середня…
З настанням сильних морозів автомобільні вузли та агрегати зазнають значних навантажень, що часто призводить до…
Головний дизайнер Renault розповів, що цілий список нових електромобілів компанії, які з'являться з 2028 року,…
Автомобіль потребує постійної уваги та регулярного технічного обслуговування, а ремонт часто стає суттєвою статтею витрат,…
За словами фахівців картон перед решіткою радіатора частково блокує надходження холодного повітря під капот, що…
Leave a Comment