Статті

Вартість володіння автомобілем у США перевищила 10 000 доларів на рік

Share

Виходить, що заправка автомобіля на бензині за рік коштує на 2100 доларів більше, ніж зарядка електрокара.

Американська автомобільна асоціація (AAA) розраховує середню вартість володіння новим автомобілем у Сполучених Штатах. У 2022 році він сягає 10 728 доларів США, або 894 доларів США на місяць, що на 11% більше порівняно з 9 666 доларів США у 2021 році. Основна причина подорожчання – подорожчання пального.

В останньому аналізі AAA оцінила дев’ять із 45 типів транспортних засобів, щоб визначити середні річні експлуатаційні витрати та витрати на володіння новим автомобілем. AAA вибирає найпопулярніші моделі середньої ціни та порівнює їх у шести категоріях: паливо, технічне обслуговування/ремонт/шини, страхування, ліцензія/реєстрація/податки, амортизація та фінансові витрати. Дослідження передбачало п’ятирічний період володіння автомобілем і 15 000 миль (24 140 км) на рік або 75 000 миль (120 700 км) протягом усього періоду володіння.

Витрати на пальне прогнозуються на основі середньозваженого показника за перші п’ять місяців 2022 року. У цей період ціни на паливо в середньому становили 3,999 доларів за галон (1,05 доларів за літр). Вартість бензину різко зросла з початку березня, як і вартість власного автомобіля.

Експерти AAA відзначають, що використання малолітражних автомобілів цього року є найприбутковішим, на другому місці – електромобілі. Електромобілі мають найнижчі витрати на технічне обслуговування, і уряд заохочує їх продаж різними пільгами.

Електромобілі коштують в середньому 4,0 цента за милю за одну милю на зарядці вдома. Тим часом власники бензинових автомобілів витрачають в середньому 18,4 цента за милю. Якщо припустити, що обидва проїжджають 15 000 миль на рік, бензиновий автомобіль коштує близько 2700 доларів на рік на паливо, тоді як електромобіль коштує 600 доларів на рік на підзарядку. Різниця 2100 доларів.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Автомеханік розповів, коли гальмівні колодки потрібно терміново міняти

Справна робота гальмівної системи є ключовою для безпеки на дорогах. Однак водії іноді забувають вчасно…

26.09.2024

Вартість вживаних автомобілів у США йде на спад

Протягом останнього року ціни на вживані автомобілі зі США продовжують знижуватись. Після стрімкого зростання в…

26.09.2024

Пасажирам п’яного водія загрожує до п’яти років ув’язнення

Керування автомобілем у стані алкогольного сп'яніння — це серйозне порушення, яке в Україні карається доволі…

26.09.2024

Розкрито основні проблеми з двигунами вживаних Volkswagen Tiguan

На ринку кросовер Volkswagen Tiguan був представлений у двох поколіннях і довгий час залишався одним…

26.09.2024

Hyundai працює над новим гібридним кросовером

Корейський автовиробник має намір розширити свій асортимент моделей у сегменті SUV. Наступною цікавою прем'єрою компанії…

26.09.2024

Новий Hyundai Palisade отримає 9-місний салон

Розробка другого покоління кросовера Hyundai Palisade активно триває. Прототипи флагманської моделі південнокорейського бренду регулярно потрапляють…

26.09.2024