Не поспішайте приймати рішення щодо місця заміни шин. Найкраще робити це на великій, рівній та асфальтованій майданчику. Спочатку поставте автомобіль на гальмо стоянки, а потім піддомкратьте колеса – бажано з обох боків. Тільки після цього спробуйте підняти автомобіль домкратом. Поставте колесо зі знятими болтами під поріг автомобіля. Якщо домкрат не зможе утримати автомобіль, він сконструйований таким чином, що автомобіль впаде на колесо, а не землю.
Якщо колісні болти або гайки не затягнуті належним чином, колесо не буде правильно встановлене на маточині автомобіля. Як наслідок, колесо хитатиметься, що призведе до вивільнення кріпильних елементів. Як наслідок, замість кругової затяжки колісних болтів зазвичай затягують по діагоналі. Починайте закручувати перший болт за годинниковою стрілкою, потім другий, третій та четвертий. Цей метод слід повторити кілька разів.
Деякі водії вважають, що гайки та болти, якими кріпляться колеса, повинні бути затягнуті якомога тугіше. У крайніх випадках вони можуть використовувати довгий важіль, щоб затягнути болти до упору. Однак не слід думати так. Якщо ви перетягнете цей болт, то згодом його буде дуже складно демонтувати. Динамометричний ключ – найефективніший спосіб затягування колісних гайок.
Дуже важливо змастити колесо перед установкою, щоб запобігти прикипанню обода до маточини. У переважній більшості випадків використовується мідне мастило. Мастило колісних болтів, з іншого боку, не є гарною ідеєю, оскільки мастило може зменшити момент затягування.