​​Приховані налаштування автівок Volkswagen, Audi, Skoda, SEAT

0
1913

Відкривання/закривання вікон (та люка) за допомогою дистанційного пульта керування Volkswagen

Навіщо це потрібно?

Це потрібно, якщо водій виходить з автомобіля й бажає його закрити, проте всі вікна встановлені на різній висоті. Наприклад, їх так налаштували пасажири або провітрювався салон. При цьому водій забув, не помітив чи просто не захотів зачиняти всі вікна по черзі. Дякувати, автомобілі Volkswagen, Audi, Skoda, SEAT дають можливість підняти скло у вікнах навіть ззовні — за допомогою пульта дистанційного керування центральним замком.

Як зачиняти/відчиняти вікна за допомогою пульта VAG?

Для цього достатньо натиснути кнопку замикання на пульті керування й утримувати її певний час. Тоді всі вікна, що мають електричний привод, підіймуться догори та закриються. Аналогічне керування відбувається й з люком або панорамним дахом (якщо автомобіль ним оснащений).

До речі, аналогічно процес відбувається й у зворотному напрямку. Якщо натиснути та потримати кнопку відмикання на пульті дистанційного керування, то можна не тільки відкритий центральній замок автомобіля, але й також опустити його вікна (та відкрити люк за наявності). Це дуже корисна опція для жаркого літнього дня, коли можна провітрити автомобіль завчасно до того, як людина до нього підійде і сяде в салон.

Закривання вікон за допомогою кнопки центрального замка

Навіщо це потрібно?

Уявіть собі ситуацію, коли водій вибіг на пару хвилин в магазин та залишив в салоні автомобіля дитину-підлітка або свого знайомого. Ключі від автомобіля залишились у водія, тож всі функції автомобіля вимкнено. Проте щоб не було спекотно, вікна залишились відчинені. Але ось раптом пішов дощ. То ж бажано не тільки замкнути центральний замок, але й дуже бажано підняти всі вікна.

Як зачинити вікна зсередини без ключа на автомобілях VAG?

Потрібно натиснути та утримувати кнопку замикання центрального замка. Загалом вийде процес, аналогічний вищеописаному для керування вікнами з пульта. Система спочатку розуміє необхідність замикання центрального замка, а при подальшому утримуванні кнопки – ще й необхідність підняття скла у вікнах (звісно, де є електропривод склопідіймачів).

Як перевірити термін та пробіг до наступного ТО на автомобілях VAG

Навіщо це потрібно?

Сучасні автомобілі Volkswagen, Audi, Skoda, SEAT можуть самі вираховувати необхідний термін до проведення наступного ТО (технічного обслуговування). Зазвичай це один рік або певний пробіг у кілометрах (10–20 тис. км), залежно від того, що настане раніше. За бажання автовласник може постійно перевіряти інтервал ТО щоб завчасно приготуватись до проведення сервісного обслуговування авто.

Як перевірити інтервал ТО на автомобілях VAG?

Для старших автомобілів Volkswagen, Audi, Skoda, SEAT з простим цифровим дисплеєм бортового комп’ютера необхідно зробити декілька кроків. Потрібно ввімкнути запалювання, але не запускати двигун. Потім натиснути й потримати кнопку з позначенням «0.0» (відповідає за скидання добового пробігу). У такому випадку на центральному дисплеї з’явиться позначення у вигляді гайкового ключа та дистанція пробігу до наступного технічного обслуговування.

Для сучасних автомобілів Volkswagen, Audi, Skoda, SEAT з матричним графічним дисплеєм (монохромним або кольоровим) потрібно уважно вивчити меню. Зазвичай ця інформація вже є у певному розділі налаштувань.

Як скинути інтервал ТО на автомобілях VAG

Навіщо це потрібно?

Система контролю періодичності ТО буде автоматично вмикати нагадування на панелі приладів у вигляді яскравих позначок та/або ще й звукового сигналу. Це може дратувати водія, то ж потрібно прибрати це нагадування після проведення ТО. Зазвичай при обслуговуванні автомобіля в офіційного дилера майстри скидають нагадування про необхідність проведення ТО, й відлік починається наново. Але якщо автомобіль обслуговують власноруч або у місцевих майстрів, то автовласнику потрібно вміти самому скидати відлік інтервалу ТО.

Як скинути відлік ТО (інспекційний сервіс) на автомобілях VAG? 

Цей метод працює для автомобілів Volkswagen, Audi, Skoda, SEAT з цифровим або матричним дисплеєм панелі приладів та за наявності фізичних кнопок скидання добового пробігу й налаштування годинника на дисплеї. Для початку потрібно все вимкнути в автомобілі, навіть запалювання. Потім натиснути й утримувати кнопку з позначенням «0.0», що відповідає за скидання відліку добового пробігу. Далі необхідно увімкнути запалювання, але не заводити двигун. І коли на дисплеї почне миготіти позначення у вигляді гайкового ключа, потрібно відпустити кнопку «0.0» та натиснути кнопку «min» (налаштування годинника). А далі можна просто вимкнути запалювання. Все, при наступному запуску двигуна сервісний інтервал ТО вже буде скинуто, він почне відраховуватись заново.

Адаптація системи клімат-контролю на Volkswagen, Audi, Skoda, SEAT

Навіщо це потрібно?

Аби налаштувати клімат-контроль для коректної роботи — напрям подачі та температура повітря.

Річ у тому, що система клімат-контролю містить в собі декілька електромоторів, які відповідають не тільки за швидкість подачі повітря, а й за перемикання напрямку потоку повітря (є клапан з електроприводом) та навіть за його температуру. Адже тепліше або прохолодніше повітря утворюється за рахунок двох потоків (максимально гарячого та максимально холодного), які потрібно змішувати між собою у певних пропорціях — допоки підсумкова температура повітря не буде відповідати заданій на дисплеї клімат-контролю.

З часом ці електромотори можуть загубити «нульову відмітку» відносно якої відраховують свої оберти. Саме це призводить до некоректного регулювання потоків повітря. А процедура адаптації дозволяє знайти цю точку й повернути вправність клімат-контролю. Проте не завжди: якщо є фізична поломка клапанів перерозподілу повітря або дуже зношені елементи електромоторів, то вже ніякі адаптації не допоможуть — тільки ремонт. Але якщо мова йде про дрібні помилки й до цього система працювала нормально, то варто спробувати. Тим більше все робиться дуже просто.

Як провести адаптацію «клімату» на автомобілях VAG?

На працюючому автомобілі потрібно одночасно натиснути дві кнопки  й утримувати їх певний час. Залежно від конкретної марки/моделі автомобіля, це:

  • Пара кнопок «A/C» та напрям повітря «на себе»;
  • Пара кнопок «А/С» та рециркуляція повітря;
  • Або пара кнопок «ECON» та напрям повітря «на себе».

За декілька секунд блок керування клімат-контролем почне миготіти різноманітними символами, а всередині системи буде ледь помітне шурхотіння. Отже, процедура адаптації почалась. Далі нічого не потрібно робити, за певний час (хвилина або пара хвилин максимум) система себе самостійно продіагностує та адаптує. Завершення адаптації стане зрозумілим по поверненню блоку «клімату» до свого нормального стану.

Зчитування кодів помилок клімат-контролю на Volkswagen

Навіщо це потрібно?

За певної несправності, система клімат-контролю може самостійно себе продіагностувати й видати певний код помилки. Це значно спрощує її ремонт. Наприклад, за несправності певного датчика чи електромотора вже буде зрозуміло що саме необхідно замінити для відновлення системи клімат-контролю автомобіля Volkswagen, Audi, Skoda, SEAT.

Як переглянути помилки «клімату» на VAG?

На працюючому автомобілі потрібно одночасно натиснути й утримувати кнопки «ECON» та рециркуляції повітря. За декілька секунд система клімат-контролю перейде в стан діагностики й видасть код наявних помилок на дисплеї відображення температури. Після завершення такої діагностики достатньо просто заглушити автомобіль Volkswagen, Audi, Skoda, SEAT й вимкнути запалювання.

Зчитування додаткової інформації через блок «клімату» на VAG

Навіщо це потрібно?

Окрім вищезгаданих прикладів, система клімат-контролю автомобілів Volkswagen, Audi, Skoda, SEAT також дозволяє отримувати певну додаткову інформацію, що може бути корисною. Наприклад: температура антифризу, оберти двигуна або вентилятора охолодження, різноманітні коди несправностей тощо. Варто зауважити, що нижчеописаний метод працює тільки на блоках «клімату» з двома невеличкими окремими дисплеями: коли є дисплеї налаштування температури водія та пасажира.

Як переглянути додаткову інформацію через «клімат» на авто VAG?

На працюючому автомобілі потрібно одночасно натиснути й утримувати кнопки «ECON» та положення «повітря нагору». Через певний час (декілька секунд) система клімат-контролю переходить в тестовий режим. У цьому випадку дисплей налаштування температури водія відображає певний канал передачі інформації. А дисплей налаштування температури пасажира відображає цю інформацію у цифровому вигляді (наприклад, температура антифризу). Перемикання каналів здійснюється поворотом регуляторів температури водія та швидкості подачі повітря. Вихід з тестового режиму — вимиканням двигуна та/або запалювання.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!