Багато автомобілістів продовжують дотримуватися думки, що автомобільний пас безпеки є абсолютно безглуздим пристосуванням, і воліють не пристібатися. Експерти розповіли про найпоширеніші міфи на цю тему.
Ремінь безпеки сковує рухи водія при керуванні автомобілем . При цьому дискомфорт від системи безпеки набагато нижчий, ніж травми, які можна отримати у разі ДТП.
Ремінь безпеки потрібно використовувати лише на трасі, за межами міста . Більшість ДТП трапляються на швидкості до 50км/год. Але навіть за такої низької швидкості можливий летальний кінець.
При ДТП не пристебнутий пасажир викидає з машини, і це добре . Конструкція автомобіля розроблена таким чином, щоб максимально пом’якшити удар та захистити людей у салоні. Людина, що вилетіла, ні чим не захищена, а значить більш вразлива.
Ремінь заважає вибратися з палаючого та тонучого авто . Пожежі чи падінню у воду неминуче передуватиме удар. Не пристебнута людина ризикує отримати серйозні травми, які завадять здібності вибратися з авто.
На задньому сидінні можна не пристібатися . Не пристебнута людина у ДТП стикається з іншими пасажирами та предметами, що збільшує ризик травмування.
Зупинка або стоянка на місцях для осіб з інвалідністю регулюється частиною 6 статті 122 Кодексу…
Незважаючи на стабільний попит, до кінця 2026 року компактний кросовер BMW X1 очікує рестайлінг. Оновлення…
Nissan ніколи не вирізнявся надто сміливими дизайнами кросоверів, однак у його модельному ряду був один…
2025-й минув для Opel під знаком кросоверів, але вже 2026-й стане роком оновленої Opel Astra.…
Багато водіїв вважають, що достатньо просто дотримуватися ПДР, але перед поїздкою важливо перевірити, чи є…
Nissan готує дебют свого найменшого електрокросовера - нового Juke EV, який помічено на тестах у…
Leave a Comment