Нові автомобілі містять більш потужне обладнання, яке знижує токсичність їх викидів внаслідок суворіших екологічних норм. Каталізатор є одним із таких механізмів, який втрачає свою ефективність у міру руху автомобіля. Зрештою, він вийде з ладу, і його потрібно буде замінити. Коли каталізатор автомобіля виходить з ладу, власник часто вирізує його та замінює відповідними заглушками.
Люди, які заробляють на життя працею, мають більше переваг, аніж ті, хто цього не робить. Видаліть каталізатор, і ви заробите набагато більше грошей, ніж якби замінили його на новий. Нейтралізатор може простояти близько 100 000 кілометрів, поки він не заб’ється важкими частинками або стільники не самознищуться. Мало того, що вихлопні гази брудні, то ще й сама вихлопна система несправна.
Коли нейтралізатор знято, вихлопна система може вільно працювати. Як наслідок, потужність двигуна підвищується приблизно на 10%, а витрата палива знижується. Багато людей налаштовують свої автомобілі, щоб отримати більше потужності та покращити звук вихлопних газів. Після такого обслуговування ви можете помітити басовий звук, що виходить з вихлопної системи. Цей звук нагадує потужний багатолітровий двигун.
Каталізатор повинен бути видалений із вихлопної системи дуже точно. Фахівці не тільки видаляють подібні фільтри з банок глушника, а й встановлюють заготовки та датчики, необхідні для правильної роботи двигуна. Інжектор отримує всі необхідні дані вихлопу, не втручаючись в інші функції двигуна.
Щоб виконати це завдання, на сучасних автомобілях має бути встановлена безліч унікальних блоків, і тільки ті, хто знайомий з усіма тонкощами даного автомобіля, зможуть видалити каталізатор.
Які недоліки цього видалення каталізатора, якщо переваги очевидні? Важливо пам’ятати про це, оскільки автомобілі, в яких використовуються підроблені каталізатори вихлопних газів, а не справжні, можуть мати справу з майбутніми проблемами з екологічними службами на дорозі. Оскільки закони про автомобільні вихлопи в Росії не такі суворі, як у Сполучених Штатах, ці автомобілі легко відповідають найвищим допустимим вимогам навіть без нейтралізатора. Однак, якщо ви хочете проїхати значну відстань до Західної Європи на автомобілі, фахівці служби охорони навколишнього середовища можуть провести попередній огляд вашого транспортного засобу. Штраф у цій ситуації буде значним, і ви повинні його заплатити.
Автоексперт нагадав, що при виїзді автомобіля на ожеледицю ризик втрати керованості зростає багаторазово, особливо якщо…
Renault готує до зміни покоління свій популярний кросовер Duster. Прототипи вже проходять активні тести і…
Продажі електромобілів в Україні різко зросли за останні місяці, оновивши рекорди як цього, так і…
Volkswagen готує до виходу на бразильський ринок новий Tiguan, який пройшов краш-тести Latin NCAP і…
Правильне перевезення дітей - це не просто питання безпеки, а й дотримання закону. Водії повинні…
Німеччина разом із союзниками в ЄС намагається відстрочити повну відмову від двигунів внутрішнього згоряння до…
Leave a Comment