Статті

Експерти розповіли, чому автомобіль потрібно прогрівати навесні

Share

З приходом весни багато автомобілістів перестають прогрівати свої машини, вважаючи, що коли морози пішли, то ця процедура стала непотрібною. Вранці вони сідають в авто, повертають ключ у замку запалювання і після цього одразу вирушають у дорогу. Наскільки правильно так чинити і чим це загрожує, пояснили експерти.

Весняне потепління не означає, що силовий агрегат та трансмісія теж досягли робочих температур. Навіть у денний час температура повітря в тіні може триматися на рівні нуля градусів, не кажучи вже про нічні заморозки. Охолодна рідина автомобіля після нічного простою має вкрай низьку температуру, тому стартувати на машині відразу не можна.

За час тривалої стоянки масло автомобіля стікає в картер, тому після запуску двигуна важливо, щоб воно прокачало через лабіринти каналів і змастило необхідні агрегати, клапанні механізми, а також інші технічні вузли. Якщо стартувати на машині негайно, та ще й зі значною тягою, сухий двигун почне працювати на знос. При особливо активному драйві виникає небезпека задерти якийсь із циліндрів силового агрегату.

Що стосується трансмісії, то механічна коробка передач не вимагає до себе пильної уваги, хоча вона не любить різких розгонів без попереднього прокачування масла. Для АКП подібні маневри становлять набагато більшу небезпеку. Там також є насос, і йому потрібний час, щоб прокачати мастило, а також підготувати складні фрикціони до роботи.

Алгоритм запуску машини після простою навесні повинен містити кілька пунктів. Для початку потрібно повернути ключ у друге положення, почекати, поки прокинеться кондиціонер. Після цього необхідно завести двигун. Стрілка тахометра підскакує до 1100 оборотів, в цей проміжок часу масляний насос переганяє рідину, що змащує, по каналах. Ці процедури займають близько хвилини. Але саме вони мають важливе значення для механіки автомобіля. Коли силовий агрегат та трансмісія змащуються, електронні системи знижують обороти холостого ходу приблизно до 800. Це говорить про те, що машина готова до руху.

При цьому важливо знати, що робоча температура рідини, що охолоджує, — 90°С, а не нуль, як на вулиці. Тому двигуну необхідно прогрітися під час рівномірного руху транспортного засобу, стрілки тахометра при цьому не повинні підніматися більше 3000 оборотів. На прогрівання машини на ходу йде ще п’ять-сім хвилин.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман

Останні записи

Автомеханік розповів, коли гальмівні колодки потрібно терміново міняти

Справна робота гальмівної системи є ключовою для безпеки на дорогах. Однак водії іноді забувають вчасно…

26.09.2024

Вартість вживаних автомобілів у США йде на спад

Протягом останнього року ціни на вживані автомобілі зі США продовжують знижуватись. Після стрімкого зростання в…

26.09.2024

Пасажирам п’яного водія загрожує до п’яти років ув’язнення

Керування автомобілем у стані алкогольного сп'яніння — це серйозне порушення, яке в Україні карається доволі…

26.09.2024

Розкрито основні проблеми з двигунами вживаних Volkswagen Tiguan

На ринку кросовер Volkswagen Tiguan був представлений у двох поколіннях і довгий час залишався одним…

26.09.2024

Hyundai працює над новим гібридним кросовером

Корейський автовиробник має намір розширити свій асортимент моделей у сегменті SUV. Наступною цікавою прем'єрою компанії…

26.09.2024

Новий Hyundai Palisade отримає 9-місний салон

Розробка другого покоління кросовера Hyundai Palisade активно триває. Прототипи флагманської моделі південнокорейського бренду регулярно потрапляють…

26.09.2024