Вашому автомобілю важко «жити» на вулиці будь-якої погоди. Він «смажиться» на літньому сонці, витримує зливу і повинен витримувати морози. Але саме зима може завдати найбільшої шкоди вашому автомобілю. Сіль, яка використовується для захисту наших доріг від льоду, намагатиметься розчинити незахищений метал, у той час як бруд та листя блокуватимуть важливі зливні отвори та утримуватимуть вологу в невидимих частинах вашого автомобіля.
Все це може призвести до того, що ваш автомобіль виглядатиме «втомленим», що знизить його вартість на сотні тисяч. Але є засоби підготувати свій автомобіль до зимових випробувань, допомагаючи захистити його від суворих холодів. Ось найкращі поради від фахівців, які допоможуть вашому автомобілю пережити зиму.
Перед тим, як приступати до будь-якої іншої обробки, ви повинні максимально очистити свій автомобіль, щоб видалити всі забруднення і створити хорошу основу для нанесення захисних покриттів, кажуть експерти. Це також дасть вам чудову можливість виявити пошкодження ЛКП, такі як сколи або лусочки. Ви повинні позбутися їх до того, як дороги посиплю сіллю.
Починати очищення слід з кузова, використовуючи спеціальну зимову піну, здатну вбрати найсильніший бруд, перш ніж акуратно намилити машину, використовуючи рукавицю для миття. Мити колеса рекомендується далеко від машини, ретельно збиваючи бруд з дисків потужним струменем піни. Якщо автомобіль раніше був покритий воском, звичайного шланга достатньо, щоб видалити найсильніший бруд, оскільки він просто не може прилипнути до слизької поверхні покриття. Це може заощадити багато часу взимку, коли потрібно довше мити машину.
Це також означає, що ви можете фактично не торкатися фарби мочалкою, якщо на вашому автомобілі тільки легкий шар бруду або пилу. Адже кожен контакт із лакофарбовим покриттям може призвести до завихрень та крихітних подряпин, тому цього слід уникати, якщо це можливо», — радять експерти.
Цей шар воску на автомобілі також означає, що його не потрібно сушити тканиною, що усуває ще одну можливість ненавмисно подряпати автомобіль. Натомість вигнати воду можна спеціальною «грушею», і краплі просто скотяться з поверхні, не залишаючи слідів. Використовувати потоки повітря також можна, щоб дістатися до прихованих складок і тріщин у машині, у тому числі біля основи вітрового скла, де можуть накопичуватися листя та інше сміття, які можуть блокувати зливні отвори та призвести до витоку вологи та бруду всередину автомобіля.
Якщо лакофарбове покриття вашого автомобіля (поки що) не вкрите воском, експерти наголошують на необхідності використовувати чисті рукавиці та спеціальний автомобільний шампунь. Побутові миючі засоби призначені для видалення жирів та восків – а це покриття, які захищають ваш автомобіль. Варто вкласти кілька сотень карбованців у хороший автомобільний шампунь, і ваша машина буде вам вдячна. Скло протирається серветкою з мікрофібри, а щітки склоочисника миються засобом для чищення скла.
Коли автомобіль вимитий, необхідно видалити забруднення, що прилипли до лакофарбового покриття, за допомогою спеціальної автомобільної глини. Це можуть бути плями бітуму від доріг, надмірна кількість лаку в автомайстерні, гума з гоночного треку і навіть крихітні фрагменти гальмівних колодок, які можуть врізатися у верхній шар ЛКП.
Ключем до видалення бруду глиною є підтримка поверхні фарби вологою та змащеною спеціальною рідиною або мильною водою. Постійно оглядайте брусок на предмет забруднення і переверніть його або перемішайте як пластилін, щоб поверхня дотику глини з ЛКП залишалася чистою. Глину можна використовувати не тільки для очищення кузова, а також для стекол та коліс.
Після того, як поверхня була очищена глиною, можна впевнено наносити полірування, не побоюючись, що це призведе до пошкодження. “Люди часто плутають поліролі з воском”, – кажуть фахівці. «Але поліроль має м’яку абразивну дію, щоб згладити будь-які недоліки».
Початківцям не рекомендується використовувати для полірування електроінструмент, тому що вони можуть легко завдати більше пошкоджень або навіть стерти верхній шар фарби. При роботі з інструментом будьте обережні, щоб тканина або полірувальне коло були чистими, інакше на фарбі з’являться нові подряпини. Переконайтеся, що ви використовуєте правильний тип поліролі для результату, якого ви намагаєтесь досягти.
Як тільки поверхня кузова засяє, настав час переконатися, що вона залишається такою. У цьому допоможе шар воску. На хороший якісний віск можна витратити буквально тисячі рублів, але, як стверджують фахівці, власники дорогих автомобілів рідко шкодують грошей на підтримку в ідеальному стані зовнішнього вигляду свого залізного друга.
З настанням холодів у водіїв з'являються додаткові турботи щодо обслуговування своїх транспортних засобів. Автомеханік розповів,…
У Mercedes-Benz розповіли про нове CLA. Субкомпактна модель третього покоління перебереться на платформу MMA, вийде…
Компанія Land Rover представила особливу версію Discovery до 35-річчя моделі, а також новий 3,0-літровий дизельний…
Закордонний портал TopSpeed оприлюднив список найнадійніших німецьких кросоверів з пробігом не дорожчим за 600 тис…
Компанія Skoda випустила свою компактну модель - кросовер Skoda Kylaq 2025. Цей автомобіль, представлений для…
Купівля вживаного авто — штука приваблива, але й ризиків у ній вистачає. Шахраї тільки й…
Leave a Comment