Вентилятор нагрівника на максимумі
Багато хто досі вважає, що чим потужніше працюватиме вентилятор, тим швидше прогрівається салон. Це правило, можливо, працює, але не для холодного двигуна.
Доки рідина системи охолодження не досягне хоча б 50 градусів, не має жодного сенсу встановлювати високі обороти вентилятора. Пояснюється все це досить просто: поки радіатор пічки холодний, повітря практично не нагрівається, і по суті ви ганятимете по салону з великою швидкістю холодний потік, що не даватиме потрібного ефекту.
Занадто довго прогрівається двигун
Недосвідчені водії надто довго прогрівають двигун. Звісно, його треба гріти, але не дуже довго. Пам’ятайте, що на холостих оборотах він гріється помітно довше, ніж під час руху. До того ж, якщо занадто довго вранці прогрівати двигун, це може не сподобатися вашим сусідам. Сучасному двигуну достатньо дати попрацювати кілька хвилин. Рух можна починати, коли обороти двигуна опустяться до 900 оборотів за хвилину. Головне — перші кілька хвилин руху не давати високих оборотів та навантажень на мотор, а разом із ним і на трансмісію.
Відмова від рециркуляції повітря
Взимку допоможе швидко обігріти салон режим рециркуляції повітря (влітку цей режим допоможе охолодити салон). Однак багато водіїв вважають цей режим непотрібним або взагалі про нього не знають. І дарма. Це дуже корисна функція. Вона, до речі, знадобиться для будь-якої пори року, якщо ви потрапили в дорожню «пробку» або перед вами їде стара вантажівка, яка випускає багато чорного диму.
Якщо врахувати ці помилки, то взимку не доведеться мерзнути у своєму автомобілі.
Leave a Comment