Стало відомо, чому українські автомобілісти змушені міняти моторну оливу вдвічі частіше, ніж у ЄС.
Справа в тому, що автомобілі в Україні експлуатуються у більш тяжких умовах. Під важкими умовами автовиробники розуміють експлуатацію авто в умовах сильного запилення, регулярні поїздки на короткі відстані, а також використання неякісного бензину та дизельного палива з підвищеним вмістом сірки.
Як наслідок, моторне мастило починає швидко «старіти» і в кінцевому підсумку починається прискорений знос елементів двигуна, що труться.
Нерідко на вітчизняному ринку трапляється і неякісна олива. Якщо потрапити на «ліву» каністру, то можна не лише отримати менш якісний продукт, а й взагалі «попасти на ремонт» двигуна, а це дуже недешеве задоволення, навіть якщо у вас доволі бюджетне авто.
Спеціалісти рекомендують змінювати оливу частіше, ніж кожні 10 000 кілометрів пробігу. Японці, наприклад, взагалі рекомендують змінювати оливу в двигуні кожні 5000 кілометрів.
Porsche змінила свої плани щодо електромобілів: ринок виявився менш перспективним, ніж компанія очікувала. Раніше Porsche…
Все більше автомобілів в Україні імпортують зі США, і жовтневі статистичні дані це чітко підтверджують.…
Renault готує до продажу нове покоління електричного Twingo 2026. Компанія запустила спеціальну серію одразу після…
Система Start/Stop дійсно допомагає економити пальне в заторах, але взимку її краще вимикати. Досвідчені мотористи…
Toyota у травні представила нове покоління кросовера RAV4, який отримав помітно оновлений зовнішній вигляд і…
В ЄС знову обговорюють заборону продажу нових автомобілів з двигунами внутрішнього згоряння (ДВЗ) з 2035…
Leave a Comment