Стало відомо, чому українські автомобілісти змушені міняти моторну оливу вдвічі частіше, ніж у ЄС.
Справа в тому, що автомобілі в Україні експлуатуються у більш тяжких умовах. Під важкими умовами автовиробники розуміють експлуатацію авто в умовах сильного запилення, регулярні поїздки на короткі відстані, а також використання неякісного бензину та дизельного палива з підвищеним вмістом сірки.
Як наслідок, моторне мастило починає швидко «старіти» і в кінцевому підсумку починається прискорений знос елементів двигуна, що труться.
Нерідко на вітчизняному ринку трапляється і неякісна олива. Якщо потрапити на «ліву» каністру, то можна не лише отримати менш якісний продукт, а й взагалі «попасти на ремонт» двигуна, а це дуже недешеве задоволення, навіть якщо у вас доволі бюджетне авто.
Спеціалісти рекомендують змінювати оливу частіше, ніж кожні 10 000 кілометрів пробігу. Японці, наприклад, взагалі рекомендують змінювати оливу в двигуні кожні 5000 кілометрів.
Аксесуари для автомобілів, хоч і додають якоїсь стильності та зручності, можуть бути справжнім головним болем,…
При низьких температурах рідина склоомивача в бачку автомобіля може замерзнути, що унеможливлює очищення лобового скла.…
Нещодавні шпигунські знімки підтверджують, що електричний BMW M3 адаптує кілька стильових елементів концепту Vision Neue…
Чи потрібно водіям обмінювати старе посвідчення водія з простими категоріями на нове, де вони розділені,…
Електричний фургон KIA PV5 Turismo, що має дебютувати у 2025 році, нещодавно потрапив на шпигунські…
Mercedes -AMG стикається з непростим завданням: зберегти баланс між інноваціями та очікуваннями своїх лояльних клієнтів.…
Leave a Comment