Стало відомо, чому українські автомобілісти змушені міняти моторну оливу вдвічі частіше, ніж у ЄС.
Справа в тому, що автомобілі в Україні експлуатуються у більш тяжких умовах. Під важкими умовами автовиробники розуміють експлуатацію авто в умовах сильного запилення, регулярні поїздки на короткі відстані, а також використання неякісного бензину та дизельного палива з підвищеним вмістом сірки.
Як наслідок, моторне мастило починає швидко «старіти» і в кінцевому підсумку починається прискорений знос елементів двигуна, що труться.
Нерідко на вітчизняному ринку трапляється і неякісна олива. Якщо потрапити на «ліву» каністру, то можна не лише отримати менш якісний продукт, а й взагалі «попасти на ремонт» двигуна, а це дуже недешеве задоволення, навіть якщо у вас доволі бюджетне авто.
Спеціалісти рекомендують змінювати оливу частіше, ніж кожні 10 000 кілометрів пробігу. Японці, наприклад, взагалі рекомендують змінювати оливу в двигуні кожні 5000 кілометрів.
Tesla зробила несподіваний крок для азійських ринків, повернувши у нові Model 3 традиційні стебла поворотних…
У мережі з'явилися фотографії нової базової Tesla Model Y 2026, які, за чутками, ненадовго були…
Інгольштадтський автогігант Audi готується представити свій новий флагманський кросовер Q9. Раніше проект залишався засекреченим і…
Сучасні автомобільні двигуни вже не розраховані на пробіги у мільйон кілометрів: несправності починають з'являтися після…
Ще десять-п'ятнадцять років тому дизель вважався символом економії та практичності: машини з "важким паливом" мали…
Skoda офіційно підтвердила вихід спортивної версії популярного хетчбека - Fabia 130, прем'єра якої запланована на…
Leave a Comment