Під час негативних температур у всіх автомобілістів виникає питання на тему того, потрібно прогрівати автомобіль з двигуном внутрішнього згоряння, або в цьому все ж таки немає жодної потреби. Транспортні засоби з механічною трансмісією, де передачі потрібно перемикати самостійно, потрібно обов’язково прогрівати, тому що інакше існує ймовірність неправильної роботи цієї самої трансмісії. Однак так як понад 70% автомобілів у великих містах України мають автоматичну коробку перемикання передач (АКПП), виникає питання на тему того, а чи потрібно прогрівати машину взимку у випадках, якщо перемикання передач відбувається автоматично без участі водія.
Відповідь на це питання нарешті з’явилася. Після проведеного дослідження в Європі стало зрозуміло, що прогрівання автомобіля з АКПП також необхідне, але далеко не таке тривале, як машин на «механіці». Вся справа в маслі, що знаходиться в коробці перемикання передач автомобілів з автоматичною трансмісією. Його в’язкість змінюється в гірший бік при негативних температурах, тому воно не може повною мірою виконувати свої властивості одразу. Якщо попередньо не прогрівати машину перед поїздкою, можна зіткнутися з тим, що АКПП дуже швидко вийде з ладу при частій експлуатації в холодну пору року. Пов’язано це з тим, що масло не зможе вчасно змащувати шестірні та інші елементи, у зв’язку з чим почнеться їхнє механічне зношування.
Тим не менш, немає жодної потреби прогрівати машину АКПП по кілька десятків хвилин. Цілком достатньо 2 – 3 хвилин, запевняють експерти. Цей час можна витратити на видалення снігу з кузова машини, а також візуальний огляд транспортного засобу на його цілісності після нічної стоянки. Також за цей час двигун встигне трохи нагрітися, у зв’язку з чим в салон почне надходити тепле повітря, а значить керувати автомобілів виявиться більш комфортно. Коли на вулиці занадто холодно, наприклад, коли на вулиці -15 градусів за шкалою Цельсія або ще нижче, прогрів автомобіля повинен бути більш тривалим, тому що машині потрібно більше часу на те, щоб розтопити масло до потрібної консистенції.
Ринок уживаних електромобілів у Європі зараз переживає спад. За даними консалтингової компанії Berylls, електрокари втрачають…
Експерт зазначив, що сучасні двигуни працюють під підвищеним навантаженням і в суворих температурних режимах, що…
Audi Group підбила підсумки перших дев'яти місяців 2025 року, показавши змішану динаміку. Виторг концерну досяг…
Сучасні електромобілі спочатку створюють із урахуванням експлуатації в холодному кліматі, зазначив експерт. Узимку такі машини…
У 2023 році автолюбитель із Південної Кароліни здійснив свою мрію, придбавши новенький Chevrolet Corvette Stingray…
Компанія Nissan остаточно відмовилася від випуску дизельної версії нового Patrol, залишивши прихильників таких моторів без…
Leave a Comment