Так, найпоширеніша поломка в умовах низьких температур – акумулятор. АКБ, що сів на морозі, — вірна ознака того, що він «втомився» і його необхідно замінити найближчим часом.
Також не виключені проблеми з генератором при холодному пуску двигуна. Саме в такі моменти він може вийти з ладу. Поломка не критична, якщо в машині встановлено новий АКБ, але все ж таки неприємна і вимагатиме придбання нової запчастини та її установки.
Інші несправності можна запобігти звичайному огляду транспортного засобу. Наприклад, слід уважно оглядати очищувачі стекол, адже у разі відлиги на лобове скло може налипати багато бруду, з якого зношені «двірники» погано впораються і лише розмажуть його по склу.
Перед зміною літніх покришок на зимові потрібно уважно оглянути останні на наявність шипів і стан протектора. Пам’ятайте, що краще купити новий комплект шин, ніж стирчати в кучугурі в очікуванні евакуатора.
Нарешті, перевіряйте і належним чином доглядайте дверні ущільнювачі. Зазвичай ущільнювачі страждають після миття автомобіля, коли їх не висушують і на морозі вони замерзають. Це може призвести до того, що двері не відчиняться або пошкодиться сам ущільнювач.
Сучасні двигуни мають електронні системи управління, які регулюють подачу палива та запалення для оптимальної роботи…
Одним із найважливіших факторів, що впливають на ефективність роботи шини, є правильне балансування. Невідбалансована шина…
Далека поїздка трасою в холодну пору року вимагає від водія особливої підготовки. Перед нею особливо…
Зимою і влітку водити машину – це дві великі різниці, і це не тільки через…
Як пише видання Car News China, новою моделлю Xiaomi стане кросовер, націлений на конкуренцію з…
Зі збільшенням популярності електромобілів багато їх власників почали задумуватись, як оптимізувати витрати на зарядку. Експерти…
Leave a Comment