Так, найпоширеніша поломка в умовах низьких температур – акумулятор. АКБ, що сів на морозі, — вірна ознака того, що він «втомився» і його необхідно замінити найближчим часом.
Також не виключені проблеми з генератором при холодному пуску двигуна. Саме в такі моменти він може вийти з ладу. Поломка не критична, якщо в машині встановлено новий АКБ, але все ж таки неприємна і вимагатиме придбання нової запчастини та її установки.
Інші несправності можна запобігти звичайному огляду транспортного засобу. Наприклад, слід уважно оглядати очищувачі стекол, адже у разі відлиги на лобове скло може налипати багато бруду, з якого зношені «двірники» погано впораються і лише розмажуть його по склу.
Перед зміною літніх покришок на зимові потрібно уважно оглянути останні на наявність шипів і стан протектора. Пам’ятайте, що краще купити новий комплект шин, ніж стирчати в кучугурі в очікуванні евакуатора.
Нарешті, перевіряйте і належним чином доглядайте дверні ущільнювачі. Зазвичай ущільнювачі страждають після миття автомобіля, коли їх не висушують і на морозі вони замерзають. Це може призвести до того, що двері не відчиняться або пошкодиться сам ущільнювач.
Наприкінці жовтня Toyota розсекретила свій новий рамний позашляховик компактних розмірів, який має стати не лише…
Volvo скоригувала свої плани щодо повної відмови від двигунів внутрішнього згоряння. Раніше компанія обіцяла перейти…
Ми думали, що електромобілі врятують планету, але що, якщо вони лише приховують нові проблеми? Поки…
Duster більше ніколи не буде колишнім. Легендарний "народний" позашляховик, який довгі роки асоціювався з механічною…
Багато водіїв, прагнучи заощадити час або гроші, нерідко їздять з майже порожнім баком, не замислюючись…
Японський автовиробник Toyota Motor оголосив про відкликання понад 1,28 мільйона автомобілів 42 різних моделей. Причиною…
Leave a Comment