Так, найпоширеніша поломка в умовах низьких температур – акумулятор. АКБ, що сів на морозі, — вірна ознака того, що він «втомився» і його необхідно замінити найближчим часом.
Також не виключені проблеми з генератором при холодному пуску двигуна. Саме в такі моменти він може вийти з ладу. Поломка не критична, якщо в машині встановлено новий АКБ, але все ж таки неприємна і вимагатиме придбання нової запчастини та її установки.
Інші несправності можна запобігти звичайному огляду транспортного засобу. Наприклад, слід уважно оглядати очищувачі стекол, адже у разі відлиги на лобове скло може налипати багато бруду, з якого зношені «двірники» погано впораються і лише розмажуть його по склу.
Перед зміною літніх покришок на зимові потрібно уважно оглянути останні на наявність шипів і стан протектора. Пам’ятайте, що краще купити новий комплект шин, ніж стирчати в кучугурі в очікуванні евакуатора.
Нарешті, перевіряйте і належним чином доглядайте дверні ущільнювачі. Зазвичай ущільнювачі страждають після миття автомобіля, коли їх не висушують і на морозі вони замерзають. Це може призвести до того, що двері не відчиняться або пошкодиться сам ущільнювач.
В Україні водії часто ігнорують дотримання безпечної дистанції, що нерідко стає причиною ДТП. Особливо небезпечним…
Peugeot оновив електричну версію хетчбека e-208 . Модель 2025 року тепер оснащується акумулятором на 51…
Багато водіїв з невеликим досвідом не можуть навіть уявити, що всередині бензобака з часом з'являється…
Компанія Renault представила оновлений кросовер Austral 2025 модельного року, який отримав помітні зміни у зовнішності…
Експерт детально розглянув сильні та слабкі сторони Toyota Camry сьомого покоління (XV50), більш відомої як…
Компанія Volkswagen нещодавно офіційно анонсувала дві нові моделі електромобілів компактного розміру – ID.1 та ID.2.…
Leave a Comment