Так, найпоширеніша поломка в умовах низьких температур – акумулятор. АКБ, що сів на морозі, — вірна ознака того, що він «втомився» і його необхідно замінити найближчим часом.
Також не виключені проблеми з генератором при холодному пуску двигуна. Саме в такі моменти він може вийти з ладу. Поломка не критична, якщо в машині встановлено новий АКБ, але все ж таки неприємна і вимагатиме придбання нової запчастини та її установки.
Інші несправності можна запобігти звичайному огляду транспортного засобу. Наприклад, слід уважно оглядати очищувачі стекол, адже у разі відлиги на лобове скло може налипати багато бруду, з якого зношені «двірники» погано впораються і лише розмажуть його по склу.
Перед зміною літніх покришок на зимові потрібно уважно оглянути останні на наявність шипів і стан протектора. Пам’ятайте, що краще купити новий комплект шин, ніж стирчати в кучугурі в очікуванні евакуатора.
Нарешті, перевіряйте і належним чином доглядайте дверні ущільнювачі. Зазвичай ущільнювачі страждають після миття автомобіля, коли їх не висушують і на морозі вони замерзають. Це може призвести до того, що двері не відчиняться або пошкодиться сам ущільнювач.
Hyundai i30 2024 готовий до запуску на іспанському ринку Ця модель швидко стала однією з…
Українські водії мають два тижні, щоб заплатити штраф. Якщо вони зроблять це протягом перших 10…
BMW поставила хрест на ідеї пікапа. Старший віце-президент BMW з бренду та управління продуктами Бернд…
Усі звикли до того, що більшість рейтингів надійності автомобілів публікується незалежними американськими аналітичними виданнями на…
На початку 2024 року німецька автомобільна преса опублікувала чутки про плани керівництва Volkswagen повернути в…
Hyundai відклала прем'єру оновленої Сreta із трьома рядами. Нещодавно на індійський ринок вийшла рестайлінгова Hyundai…
Leave a Comment