Статті

Автоексперти розповіли, на скільки зростає споживання палива у автомобіля взимку

Зазначається, що сучасні двигуни в цьому плані мають переваги в порівнянні з карбюраторними двигунами. Актуальні силові агрегати здатні готувати горючу суміш залежно від температури навколишнього повітря. Але при мінусових температурах для старту та прогріву двигуна все одно потрібно більше палива, ніж улітку.

Відразу після запуску силового агрегату водій включає пічку та кондиціонер, щоб прогріти та просушити салон, а також прибрати лід зі скла. Ця процедура вимагає приблизно 179 Вт або 0,2 літра палива на годину. Загустіла від холоду масло в трансмісії та редукторі знижує економічність споживання палива на 3–5%.

Певну частку енергії забирають різні настройки. Наприклад, обігрів дзеркал, крісел та скла. За приблизними підрахунками 100 Вт потужності загалом віднімають приблизно 0,1 літра на 100 км шляху. Найбільш ненажерливим є електрообігрів вітрового скла. Йому потрібно цілих 800 Вт – це приблизно 0,81 літра палива на годину. На щастя, після п’ятихвилинного циклу розморожування скла ця опція відключається. На прогрівання одного крісла потрібно 100 Вт або 0,1 літра палива. На рульове колесо потрібно ще 50 Вт або 0,05 літра на годину. Приблизно стільки йде на прогрів дзеркал зовні.

Під час снігопаду видимість дороги покращують протитуманні фари: це 110 Вт або 0,11 літра на годину. При цьому ближнє світло споживає 125 Вт, що становить близько 0,12 літри на годину. Хоча ця функція задіяна у зимових умовах. У результаті загальна витрата на додатковий «зимовий» пакет для комфортної їзди на машині наближається до 1600 Вт. Електронні опції споживають близько 1,6 літра палива на годину.

На витрати палива впливає і стан траси. По снігу та бруду опір коліс машини збільшується, а значить, і зростає споживання палива. Якщо йдеться про зимові шини з глибоким протектором, то показник збільшується приблизно на 7%.

Якщо при русі на автомобілі по сніговій каші включити знижену передачу, щоб на колесах була постійна тяга з моментом, що гальмує, при відпусканні педалі газу, то витрата палива збільшиться ще значніше. У середньому під час руху зі швидкістю близько 90 км/годину по снігу витрата палива збільшується на 15–20% порівняно з літнім чистим асфальтом.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

BMW відклала вихід нового спорткара M1 на невизначений термін

Влітку 2024 року фотошпигуни випадково зафіксували прототип загадкового BMW, що тестувався на гоночному треку в…

16.12.2025

Audi і Honda визнані найякіснішими авто на китайському ринку

Китайська мережа якості автомобілів (China Automotive Quality Net) оприлюднила новий рейтинг найякісніших автомобілів, вироблених у…

16.12.2025

Продажі гібридних авто зростають у США, Європі та Китаї

2025 рік став важливим для гібридних і плагін-гібридних автомобілів, а 2026-й, судячи з тенденцій, буде…

16.12.2025

Перші шпигунські фото нового електрокара Smart #2

У Мережі з'явилися нові шпигунські знімки нового електромобіля Smart #2 2027. Зараз інженери компанії активно…

16.12.2025

Експерти назвали 5 найнадійніших двигунів Toyota в історії

Toyota має репутацію виробника довговічних і надійних автомобілів, і двигуни в цьому сенсі відіграють ключову…

16.12.2025

Ера люксу повертається: все більше людей обирають дорогі авто

У США середня ціна нового автомобіля зараз становить близько 50 000 доларів, тому багато покупців…

16.12.2025