Статті

Автоексперти розповіли, на скільки зростає споживання палива у автомобіля взимку

Share

Зазначається, що сучасні двигуни в цьому плані мають переваги в порівнянні з карбюраторними двигунами. Актуальні силові агрегати здатні готувати горючу суміш залежно від температури навколишнього повітря. Але при мінусових температурах для старту та прогріву двигуна все одно потрібно більше палива, ніж улітку.

Відразу після запуску силового агрегату водій включає пічку та кондиціонер, щоб прогріти та просушити салон, а також прибрати лід зі скла. Ця процедура вимагає приблизно 179 Вт або 0,2 літра палива на годину. Загустіла від холоду масло в трансмісії та редукторі знижує економічність споживання палива на 3–5%.

Певну частку енергії забирають різні настройки. Наприклад, обігрів дзеркал, крісел та скла. За приблизними підрахунками 100 Вт потужності загалом віднімають приблизно 0,1 літра на 100 км шляху. Найбільш ненажерливим є електрообігрів вітрового скла. Йому потрібно цілих 800 Вт – це приблизно 0,81 літра палива на годину. На щастя, після п’ятихвилинного циклу розморожування скла ця опція відключається. На прогрівання одного крісла потрібно 100 Вт або 0,1 літра палива. На рульове колесо потрібно ще 50 Вт або 0,05 літра на годину. Приблизно стільки йде на прогрів дзеркал зовні.

Під час снігопаду видимість дороги покращують протитуманні фари: це 110 Вт або 0,11 літра на годину. При цьому ближнє світло споживає 125 Вт, що становить близько 0,12 літри на годину. Хоча ця функція задіяна у зимових умовах. У результаті загальна витрата на додатковий «зимовий» пакет для комфортної їзди на машині наближається до 1600 Вт. Електронні опції споживають близько 1,6 літра палива на годину.

На витрати палива впливає і стан траси. По снігу та бруду опір коліс машини збільшується, а значить, і зростає споживання палива. Якщо йдеться про зимові шини з глибоким протектором, то показник збільшується приблизно на 7%.

Якщо при русі на автомобілі по сніговій каші включити знижену передачу, щоб на колесах була постійна тяга з моментом, що гальмує, при відпусканні педалі газу, то витрата палива збільшиться ще значніше. У середньому під час руху зі швидкістю близько 90 км/годину по снігу витрата палива збільшується на 15–20% порівняно з літнім чистим асфальтом.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Українці все менше цікавляться новими бензиновими авто

Бензинові машини все ще тримаються на вершині серед нових авто, але їхня популярність повільно спадає.…

18.12.2024

BMW представить революційний інтерфейс для Neue Klasse на CES у Лас-Вегасі

BMW готує грандіозний дебют на CES 2025 , представивши новий Panoramic iDrive - систему управління,…

18.12.2024

Honda відкриває завод водневих технологій у Японії

Honda оголосила про будівництво першого заводу водневих паливних елементів. Підприємство, розташоване в японському місті Мока,…

18.12.2024

В Україні зростуть ціни на автострахування з 1 січня 2025 року

З 1 січня 2025 року в Україні починають діяти нові правила обов'язкового автострахування, які суттєво…

18.12.2024

Названо всі новинки Kia на 2025 рік: від Sportage до сімейних моделей

2025 стане ключовим для KIA, яка готує цілу лінійку новинок. Серед них – оновлений Sportage,…

18.12.2024

Новий автомобіль Huawei з бензиновим двигуном стане конкурентом BMW X6

Новий кросовер, створений спільними зусиллями китайських компаній Huawei та Chery, близький до офіційного дебюту. Прем'єра…

18.12.2024