Статті

Автоексперти розповіли, на скільки зростає споживання палива у автомобіля взимку

Share

Зазначається, що сучасні двигуни в цьому плані мають переваги в порівнянні з карбюраторними двигунами. Актуальні силові агрегати здатні готувати горючу суміш залежно від температури навколишнього повітря. Але при мінусових температурах для старту та прогріву двигуна все одно потрібно більше палива, ніж улітку.

Відразу після запуску силового агрегату водій включає пічку та кондиціонер, щоб прогріти та просушити салон, а також прибрати лід зі скла. Ця процедура вимагає приблизно 179 Вт або 0,2 літра палива на годину. Загустіла від холоду масло в трансмісії та редукторі знижує економічність споживання палива на 3–5%.

Певну частку енергії забирають різні настройки. Наприклад, обігрів дзеркал, крісел та скла. За приблизними підрахунками 100 Вт потужності загалом віднімають приблизно 0,1 літра на 100 км шляху. Найбільш ненажерливим є електрообігрів вітрового скла. Йому потрібно цілих 800 Вт – це приблизно 0,81 літра палива на годину. На щастя, після п’ятихвилинного циклу розморожування скла ця опція відключається. На прогрівання одного крісла потрібно 100 Вт або 0,1 літра палива. На рульове колесо потрібно ще 50 Вт або 0,05 літра на годину. Приблизно стільки йде на прогрів дзеркал зовні.

Під час снігопаду видимість дороги покращують протитуманні фари: це 110 Вт або 0,11 літра на годину. При цьому ближнє світло споживає 125 Вт, що становить близько 0,12 літри на годину. Хоча ця функція задіяна у зимових умовах. У результаті загальна витрата на додатковий «зимовий» пакет для комфортної їзди на машині наближається до 1600 Вт. Електронні опції споживають близько 1,6 літра палива на годину.

На витрати палива впливає і стан траси. По снігу та бруду опір коліс машини збільшується, а значить, і зростає споживання палива. Якщо йдеться про зимові шини з глибоким протектором, то показник збільшується приблизно на 7%.

Якщо при русі на автомобілі по сніговій каші включити знижену передачу, щоб на колесах була постійна тяга з моментом, що гальмує, при відпусканні педалі газу, то витрата палива збільшиться ще значніше. У середньому під час руху зі швидкістю близько 90 км/годину по снігу витрата палива збільшується на 15–20% порівняно з літнім чистим асфальтом.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Volkswagen поверне звичні кнопки управління в салони своїх нових моделей

Компанія Volkswagen визнала, що перехід від звичних фізичних кнопок до сенсорних панелей виявився не найкращим…

30.06.2025

Яка дистанція на дорозі найкраща під час дощу

Під час дощу водіям потрібно бути дуже обережними, особливо щодо вибору безпечної дистанції до машини…

30.06.2025

Кабмін пропонує суттєво підвищити штрафи для водіїв, які займають пільгові місця

Кабінет Міністрів України запропонував збільшити штраф за одне з порушень Правил дорожнього руху до 5100…

30.06.2025

Jeep Compass 2026 отримав кращу аеродинаміку та три варіанти силових установок

Компанія Jeep представила Compass 2026, який несподівано виявився найбільш аеродинамічним автомобілем марки для європейського ринку.…

30.06.2025

Hyundai, Kia і Genesis очолили рейтинг безпеки IIHS, випередивши Volvo та Subaru

Американський інститут дорожньої безпеки (IIHS) підбив підсумки 2025 року, і найнесподіванішим лідером за кількістю нагород…

30.06.2025

Toyota і Suzuki створюють нові потужні моделі хетчбеків

За інформацією західних ЗМІ, наступного року японські автовиробники планують представити нові "гарячі" хетчбеки з турбомоторами…

30.06.2025