Складно посперечатися з тим, що автоматичні коробки передач незабаром будуть витіснені автоматичною трансмісією. Однак у автомобілістів, як і раніше, виникають питання про те, як потрібно користуватися АКП. Наприклад, найпоширенішою темою суперечок є гальмо стоянки. Водії впевнені, що «ручником» на автомобілі з автоматичною коробкою взагалі взагалі заборонено користуватися.
Усі АКПП мають режим “Паркінг”. Залишаючи машину, зазвичай ставлять саме цей режим. У цьому режимі механізм у вигляді шестерні та коромисла з шипом, який входить між зубцями шестерні, блокує вал коробки та не допускає руху. У такому положенні вся маса автомобіля лягає на шпильку. Коли автомобіль стоїть на рівній поверхні, проблем це не становить. Однак на схилі ситуація кардинально змінюється.
Сильне навантаження в режимі “Паркінг” без використання “ручника” призводить до повільної деформації механізму. Режим «Паркінг» починає погано вмикатися. З’являється нехарактерний тріск.
Залишаючи машину з АКПП на схилі, водій повинен діяти так:
Виїжджаючи водій повинен діяти так:
Якщо автомобіль з АКПП залишається на рівній поверхні, використовувати «ручник» необов’язково.
Як правило, підсклянники, незалежно від того, в якому автомобілі вони знаходяться, мають круглу форму. Але…
Cupra Terramar для Європи заявлений у трьох варіантах виконання: дві бензинові та одна PHEV-версія з…
З наближенням зими для українських водіїв стає актуальною підготовка автомобіля до холодів та погіршення погоди.…
Австралійський офіс Mercedes-Benz запропонує місцевим покупцям лімітований варіант GLC 300 4Matic Avantgarde. Цей німецький кросовер…
Mercedes-AMG анонсував розробку повністю електричного SUV, що обіцяє стати справжнім спорткаром на колесах. Очікується, що…
Nissan у кризі: настають масові звільнення. Ще один автогігант втрачає позиції через тиск з боку…
Leave a Comment