Складно посперечатися з тим, що автоматичні коробки передач незабаром будуть витіснені автоматичною трансмісією. Однак у автомобілістів, як і раніше, виникають питання про те, як потрібно користуватися АКП. Наприклад, найпоширенішою темою суперечок є гальмо стоянки. Водії впевнені, що «ручником» на автомобілі з автоматичною коробкою взагалі взагалі заборонено користуватися.
Усі АКПП мають режим “Паркінг”. Залишаючи машину, зазвичай ставлять саме цей режим. У цьому режимі механізм у вигляді шестерні та коромисла з шипом, який входить між зубцями шестерні, блокує вал коробки та не допускає руху. У такому положенні вся маса автомобіля лягає на шпильку. Коли автомобіль стоїть на рівній поверхні, проблем це не становить. Однак на схилі ситуація кардинально змінюється.
Сильне навантаження в режимі “Паркінг” без використання “ручника” призводить до повільної деформації механізму. Режим «Паркінг» починає погано вмикатися. З’являється нехарактерний тріск.
Залишаючи машину з АКПП на схилі, водій повинен діяти так:
Виїжджаючи водій повинен діяти так:
Якщо автомобіль з АКПП залишається на рівній поверхні, використовувати «ручник» необов’язково.
Щомісяця в Україну завозять близько 20 000 вживаних автомобілів, більшість із яких - з Європи.…
Німецький автогігант Audi, що належить концерну Volkswagen, розглядає будівництво нового заводу в південних штатах США.…
Багато водіїв ретельно стежать за станом шин: перевіряють тиск, контролюють зношення протектора та намагаються уникати…
Спільне підприємство GAC Honda представило в Китаї седан Honda Accord 2025 з гібридною силовою установкою,…
За даними патрульної поліції, з січня по травень 2025 року в Україні внаслідок дорожньо-транспортних пригод…
Власникам деяких електричних та гібридних моделей Volvo рекомендується якнайшвидше звернутися до офіційного сервісного центру. Причина…
Leave a Comment