Складно посперечатися з тим, що автоматичні коробки передач незабаром будуть витіснені автоматичною трансмісією. Однак у автомобілістів, як і раніше, виникають питання про те, як потрібно користуватися АКП. Наприклад, найпоширенішою темою суперечок є гальмо стоянки. Водії впевнені, що «ручником» на автомобілі з автоматичною коробкою взагалі взагалі заборонено користуватися.
Усі АКПП мають режим “Паркінг”. Залишаючи машину, зазвичай ставлять саме цей режим. У цьому режимі механізм у вигляді шестерні та коромисла з шипом, який входить між зубцями шестерні, блокує вал коробки та не допускає руху. У такому положенні вся маса автомобіля лягає на шпильку. Коли автомобіль стоїть на рівній поверхні, проблем це не становить. Однак на схилі ситуація кардинально змінюється.
Сильне навантаження в режимі “Паркінг” без використання “ручника” призводить до повільної деформації механізму. Режим «Паркінг» починає погано вмикатися. З’являється нехарактерний тріск.
Залишаючи машину з АКПП на схилі, водій повинен діяти так:
Виїжджаючи водій повинен діяти так:
Якщо автомобіль з АКПП залишається на рівній поверхні, використовувати «ручник» необов’язково.
Спільне підприємство Flexis, створене Renault Group, Volvo Group та CMA-CGM, презентувало оновлену стратегію на виставці…
Незважаючи на те, що частка Tesla на ринку США скоротилася майже вдвічі порівняно з піковим…
Попит на компактні хетчбеки залишається високим, попри бум популярності кросоверів. Маленькі міські автомобілі продовжують залишатися…
Зима ставить перед автовласниками особливі завдання щодо догляду за автомобілем, адже холодні умови впливають на…
Поліція пояснила, кому потрібно оновлювати водійські документи, скільки це коштує та які переваги й недоліки…
Для водіїв, які щодня стоять у міських заторах і часто працюють із зупинками, важливо розуміти,…
Leave a Comment