Складно посперечатися з тим, що автоматичні коробки передач незабаром будуть витіснені автоматичною трансмісією. Однак у автомобілістів, як і раніше, виникають питання про те, як потрібно користуватися АКП. Наприклад, найпоширенішою темою суперечок є гальмо стоянки. Водії впевнені, що «ручником» на автомобілі з автоматичною коробкою взагалі взагалі заборонено користуватися.
Усі АКПП мають режим “Паркінг”. Залишаючи машину, зазвичай ставлять саме цей режим. У цьому режимі механізм у вигляді шестерні та коромисла з шипом, який входить між зубцями шестерні, блокує вал коробки та не допускає руху. У такому положенні вся маса автомобіля лягає на шпильку. Коли автомобіль стоїть на рівній поверхні, проблем це не становить. Однак на схилі ситуація кардинально змінюється.
Сильне навантаження в режимі “Паркінг” без використання “ручника” призводить до повільної деформації механізму. Режим «Паркінг» починає погано вмикатися. З’являється нехарактерний тріск.
Залишаючи машину з АКПП на схилі, водій повинен діяти так:
Виїжджаючи водій повинен діяти так:
Якщо автомобіль з АКПП залишається на рівній поверхні, використовувати «ручник» необов’язково.
Коли приходить міжсезоння, водіння стає справжнім випробуванням. Постійні перепади температур створюють ожеледицю, дороги вкриваються тонкою…
Нещодавнє дослідження Consumer Reports виявило, що витрати на обслуговування автомобіля можуть відрізнятися на десятки тисяч…
Mercedes-Benz запровадив нову технологію фарбування, яка поки що буде використовуватися лише в рамках програми персоналізації…
Зимою бути водієм — це справжнє випробування. Коли настають холоди, на дорозі стає в рази…
Різкий удар шини об бардюр, або інший твердий об'єкт викликає здуття на боковині. «В результаті…
Автолюбителі часто запитують: чим відрізняються двигуни Volkswagen TSI від Audi TFSI? Виявляється, різниця більша в…
Leave a Comment